Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
	
	
			
		
		
			- 
				
								evolution							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 4306
 		- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
 		
		
																					- Lokalizacja: się biorą dzieci???
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: evolution » ndz sty 22, 2006 15:27
			
			
			
			
			Nowy pisze:1.8 T nie wkladaj 

 za duzo juz tego jest... szukaj 4.2L albo czegos  wiekszego :] no albo poprostu TDI, bedzie oszczednie ale dzwiek beznadziejny 

 
o i tu sie nie zgoodze osczedne to moze i jest ale po dobrym modzie zapi**** a na wolnym wydechu dzwiek przezaj*****y
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			
								arek							 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 184
 		- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:09
 		
		
											- Lokalizacja: Gdańsk
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: arek » ndz sty 22, 2006 16:41
			
			
			
			
			Oczywista sprawa stawiam na TDIka 

  To jest to  

 
			
									
									
		
		
				Golf Mk2 TDI 110KM Max Voll :)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								vwmarian							
 
						- czarny szatannnnnnnn

 			
		- Posty: 33
 		- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:13
 		
		
																- Lokalizacja: Kutno
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vwmarian » pn sty 23, 2006 10:19
			
			
			
			
			aarek spadaj z tdikiem 1,8T trza swapowac  
 
[ Dodano: Pon Sty 23, 2006 9:21 am ]
poszedl glos na 1,8T rzecz jasna jak twoj rally front  

 
			
									
									
		
		
				Mk II 2,0 GTI 16V (Czarnuch)
Audi 80 B2 quattro GTE
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Corvax							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 2577
 		- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
 		
		
																- Lokalizacja: Skierniewice
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Corvax » pn sty 23, 2006 20:46
			
			
			
			
			ygd pisze:A czego oczekuje od auta? 7s albo i trochę lepiej do setki, niezawodności...za rok, dwa mocy powyżej 200ps...
jesli tak to wybór jest prosty 1.8t 
chyba że wytargasz jakiegos ARLa bo 110ps tdi z takimi wymaganiami to Cie raczej drozej wyjdzie niz 1.8t 

 
			
									
									
		
		
				Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								mr_simon							
 
						- ..::INTRUDER::..

 			
		- Posty: 509
 		- Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
 		
		
																- Lokalizacja: Dębno
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mr_simon » pn sty 23, 2006 22:08
			
			
			
			
			Moja propozycja: moc i oszczędność w jednym to 2.5 V6 TDI z Passata B6.
			
									
									
		
		
				Volskwagen - Das Auto.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								paolo							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 507
 		- Rejestracja: śr sie 25, 2004 23:20
 		
		
																					- Lokalizacja: Piekary Śląskie
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: paolo » pn sty 23, 2006 23:21
			
			
			
			
			mr_simon pisze:Moja propozycja: moc i oszczędność w jednym to 2.5 V6 TDI z Passata B6.
 eee glupota. Ile to ma mocy 150 PS 180 PS ? Czyli tyle co chipowany 1,9. Pomijam fakt ze silnik jest wiekszy i ciezszy...no i trzeba go wsadzic 

 Pozatym maja kiepska opinie jesli chodzi o trwalosc.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								mr_simon							
 
						- ..::INTRUDER::..

 			
		- Posty: 509
 		- Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
 		
		
																- Lokalizacja: Dębno
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mr_simon » wt sty 24, 2006 00:03
			
			
			
			
			150KM, ale ten moment obrotowy... 

 
			
									
									
		
		
				Volskwagen - Das Auto.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								arek							 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 184
 		- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:09
 		
		
											- Lokalizacja: Gdańsk
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: arek » wt sty 24, 2006 00:25
			
			
			
			
			paolo pisze:mr_simon pisze:Moja propozycja: moc i oszczędność w jednym to 2.5 V6 TDI z Passata B6.
 eee glupota. Ile to ma mocy 150 PS 180 PS ? Czyli tyle co chipowany 1,9. Pomijam fakt ze silnik jest wiekszy i ciezszy...no i trzeba go wsadzic 

 Pozatym maja kiepska opinie jesli chodzi o trwalosc.
 
Zgadza sie , te silniki nie są takie trwale jak 1.9 , to moze potwierdzic mnostwo ludzi czy mechanikow.
 
			
									
									
		
		
				Golf Mk2 TDI 110KM Max Voll :)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								tauka							
 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2270
 		- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
 		
		
																- Lokalizacja: Nowa Sól
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tauka » wt sty 24, 2006 00:31
			
			
			
			
			YGD jeżeli tak z ciekawości mogę spytać to wiele takie kompletne 1.8T razem z elektryka i wszystkim stoi??
A dlaczego zmieniasz silniczek?? Twój juz dokonał żywota??
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								gtx							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 232
 		- Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
 		
		
											- Lokalizacja: 3 miasto
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gtx » wt sty 24, 2006 18:32
			
			
			
			
			Biez 1.8 T   

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								paolo							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 507
 		- Rejestracja: śr sie 25, 2004 23:20
 		
		
																					- Lokalizacja: Piekary Śląskie
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: paolo » wt sty 24, 2006 23:34
			
			
			
			
			tauka pisze:
A dlaczego zmieniasz silniczek?? Twój juz dokonał żywota??
 jego chyba nie ma 200 PS  

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ygd							
 
						- Prezes vwgolf.pl

 			
		- Posty: 1831
 		- Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
 		
		
																					- Lokalizacja: Siedlce
 
																											- Auto: Audi S3
 
												- Silnik: AFN
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ygd » śr sty 25, 2006 01:28
			
			
			
			
			Mocy mało 
A 1.8T można za około 4000pln kupić w miare kompletny...lecz trzeba się liczyć z kolejnymi wydatkami, IC z montażem itp...nie wspominając o immo.
 
			
									
									
		
		
				VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								piotrek1712							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 174
 		- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 18:38
 		
		
											- Lokalizacja: Gdańsk
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: piotrek1712 » śr sty 25, 2006 03:41
			
			
			
			
			Jak masz siano na wache to tylko 1,8 T 

Pozdro.
 
			
									
									
		
		
				VW Golf II '90 1,6 TDic 2005 - 2007
VW Golf III cabrio US '97 2,0 8v 2007 - ?
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Corvax							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 2577
 		- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
 		
		
																- Lokalizacja: Skierniewice
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Corvax » śr sty 25, 2006 13:52
			
			
			
			
			ygd pisze:A 1.8T można za około 4000pln kupić w miare kompletny...lecz trzeba się liczyć z kolejnymi wydatkami, IC z montażem itp...nie wspominając o immo.
ten TDI chyba juz też ma immo w szafie, IC tez musisz zamontować itd - w dalszym ciągu twierdze 1.8T
 
			
									
									
		
		
				Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości