przerabialem to w zeszly tydzien.
W drosze lapal tepraturke wiec wymienilem termostat ale nic nie dalo po powrocie z delegacji pojechalem do znajomego mechanike i okazalo sie ze pompa wody padla.
wal jej nie obkrecal
Problem z temp. silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
oczywiście, że nieotwierający się termostat doprowadza do zagotowania płynu bo nie puszcza go na chłodnicę i nie ma chłodzenia,adisb pisze:Pytanie do was, jeżeli padł termostat to czy on nie dopuszcza do obiegu i chłodzenia płynu?
jeśli chcesz sprawdzić czy to jego wina to musisz rozgrzać silnik do temperatury roboczej (w Twoim przypadku to tylko chwila) a następnie zatrzymać samochód i pozwolić pracować silnikowi na wolnych obrotach - od czasu do czasu zwiększając mu obroty i patrzeć na wychylanie się wskazówki wskaźnika temp. oraz jednocześnie patrzeć czy i kiedy załączy się wentylator oraz sprawdzać ręką temperaturę dolnego węża wychodzącego z chłodnicy - jeśli dolny wąż będzie zimny a temp. na wskaźniku będzie rosła to termostat nie otwiera dużego obiegu chłodzenia a jeśli dolny wąż będzie gorący to przyczyna leży w sterowaniu wentylatora i winę wtedy może ponosić termowłącznik wentylatora w chłodnicy, sterownik wentylatora albo przerwa lub zaśniedziałe styki w instalacji od termowłącznika do wentylatora (wentylator sam jest sprawny skoro działa po podpięciu na krótko).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 321 gości