Filtry stozkowe to tani szajs. Raz ze za smieszne pieniadze to dwa dosc czesto sa nasaczone oliwa zeby niby lapala pył ale tej oliwy odrobinki leca i osiadaja na przeplywomierzu i w te sposob go niszcza. Trzy to bynajmniej mialem na studiach ze uklad dolotowy jest tak skonstruowany zeby powodowal okreslone zawirowania powietrza jak prze niego przelatuje. Podobnie jest z ukladem wydechowym. Polecam sprobowac jak bedzie auto szło jak wytniemy wydech a wstawimy rure o srednicy 100mm i najlepiej jeszcze tylko calosc o dlugosci polowy oryginalnego wydechu. Nie starajcie sie porawic fabryki tandetą za 100 zl gdzie oryginalny dolot potrafi kosztowac 4 razy tyle a nawet wiecej.maciej_ pisze:wesol pisze:turbo nie ucierpi ale przeplywka tak. Nic nie polepszysz tylko pogorszysz ale rob jak uwazasz.
Przepływka ??? o co chodzi ?
Problem z Turbo w 1,9
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
który to zaworek ??? Elektrozawór potocznie mówiąc ?Hz pisze:maciej_, a zaworek N75 niech sprawdzi... Turbo dmuchać może nie wiem zobacz v-max jak mozesz czy stanie ci na 130-140 i dalej nie pójdzie... czy v-max bedzie około 170-180... A dużo mocy ucieka czuje tak jak by auto robiło się SDI ??
Ostatnio zmieniony pn lip 06, 2009 15:28 przez maciej_, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 45 gości