bądźcie ludźmi i pomóżcie proszę bo nik nie wie co jest gran
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
bądźcie ludźmi i pomóżcie proszę bo nik nie wie co jest gran
Witam
prosze was o pomoc bo nie wiem co sie przegladam forum al enie ma tu mojego przypadku. Od paru dni mam nastepujace problemy z moim golfem 3 tdi :
po przejechaniu okolo 50 kilometrów zaczyna migac mi kontrolka cisnienia oleju i obrotomierz spada na zero autem jeszcze przez chwile mozna jechac po czym wlancz sie kontrolka od świec zarowych i auto wchodzi na stale na 1200 jazda 30 km na godzine nie reaguje na pedal gazu po czym jak sie zgasi silnik i wlaczy od nowa znoau na chwilek zaczyna isc i mam moc po czym znou zaczyna go mulic na 1200 obrotow juz tydzien szukam rozwiązania
pierwszy pomyssl jaki tu wyczytalem to przeczyscic styki na czujniku polozenia pedalu przyspieszenia tak zrobiłem i nie pomoglo
druga mysl to ze moze cos przy alternatoze ale tego nie zdarzylem jeszcze sprawdzic
najgorsze jest to z ejak autko postoji troche to potem ustrki same znikaja
po sczytaniu go na kopie wyszedł błąd czujnika polozenia pedalu przyspieszenia
moje pytnaie brzmi bądźcie ludźmi i pomóżcie proszę
czy kupić ten czujnik i g o wymieniać czy moze to bedzie alternator a możne wam się cos takiego stalo ci cos na ten temat wiecie prosiłbym o w mniare szybkie odpowiedzi gdzyz mam kawałek jazdy do pracy a bez auta jak bez reki
prosze was o pomoc bo nie wiem co sie przegladam forum al enie ma tu mojego przypadku. Od paru dni mam nastepujace problemy z moim golfem 3 tdi :
po przejechaniu okolo 50 kilometrów zaczyna migac mi kontrolka cisnienia oleju i obrotomierz spada na zero autem jeszcze przez chwile mozna jechac po czym wlancz sie kontrolka od świec zarowych i auto wchodzi na stale na 1200 jazda 30 km na godzine nie reaguje na pedal gazu po czym jak sie zgasi silnik i wlaczy od nowa znoau na chwilek zaczyna isc i mam moc po czym znou zaczyna go mulic na 1200 obrotow juz tydzien szukam rozwiązania
pierwszy pomyssl jaki tu wyczytalem to przeczyscic styki na czujniku polozenia pedalu przyspieszenia tak zrobiłem i nie pomoglo
druga mysl to ze moze cos przy alternatoze ale tego nie zdarzylem jeszcze sprawdzic
najgorsze jest to z ejak autko postoji troche to potem ustrki same znikaja
po sczytaniu go na kopie wyszedł błąd czujnika polozenia pedalu przyspieszenia
moje pytnaie brzmi bądźcie ludźmi i pomóżcie proszę
czy kupić ten czujnik i g o wymieniać czy moze to bedzie alternator a możne wam się cos takiego stalo ci cos na ten temat wiecie prosiłbym o w mniare szybkie odpowiedzi gdzyz mam kawałek jazdy do pracy a bez auta jak bez reki
Ostatnio zmieniony ndz lip 12, 2009 21:58 przez toma1000, łącznie zmieniany 1 raz.
po czyszczeniu kostek w podszybiu myślałem ze już będzie oki ale okzalo sie dzis ze jednak nie wskazówka dalej skacze i miga kontrolka oleju od czasu do czasu jedyny plus to taki ze nie wlancza sie tryb awaryjny i można jakos w miare normalnie jechać. ma ktos pomyślą jak i co jeszcze zrobic zeby ta pier... wskazówka od obrotomierza nie szalała??
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 19:24
- Lokalizacja: Giżycko
- Kontakt:
Witam mam problem tego typu ... ojciec dolał mi swojego oleju do mojego samochodu ja miałem zalany mineralny a on mi wlał sintetic ... od tego czasu strasznie mi stuka w silniku jak sie rozgrzeje... jak jest zimny przez chwile jest ok. teraz jak nawet wymieniłem olej dalej jest to samo co moze byc przyczyna tego stukania? prosze jesli wiecie napiszcie mi co to moze byc... z gory dziekuje i pozdrawiam..
[ Dodano: 09 Lip 2009 19:32 ]
mam golfa z silnikiem 1.9 TDI ... zapomniałem dopisac
[ Dodano: 09 Lip 2009 19:32 ]
mam golfa z silnikiem 1.9 TDI ... zapomniałem dopisac
NORBERTOS500
CZY KTOŚ MI POMOŻE WYCZYŚCIŁEM TE STYKI W PODSZYBIU I NIBY BYŁO OKI ALE WCZORAJ ZNOWU STANĄ OBROTOMIERZ I OBROTY ZAWISŁY ZACZĘŁA MIGAĆ KONTROLKA OLEJU PO CZYM JAK ODSTAŁ JAKIEŚ 10 MINUT NA ZGASZONYM SILNIKU ZROBIŁO SIE OKI CZY KTOŚ JUŻ TO PRZERABIAŁ /??? MOŻE MA KTOŚ POMYSŁ GDZIE SZUKAĆ TEJ USTERKI??
NORBERTOS500 sprawa wygląda tak, po rozgrzaniu motoru spada ci ciśnienie oleju i zaczynają ci klepać popychacze. Wcześniej miałeś zalany 15W-40, a napisz oleju o jakiej lepkosci zalał ci ojciec? Wygląda na to musiał go sporo dolać skoro potym zaczęło klepać i pewnie był to olej o niskiej normie lepkościowej np. 5W-30. Mozliwe takze ze wypłukało ci silnik z nagarów, jednak z drugiej strony tego oleju chyba nie było tak duzo dolane ?.
Pasowało by zmierzyc jak zachowuje sie cisnienie oleju na zimno i po rozgrzaniu motoru.
Pasowało by zmierzyc jak zachowuje sie cisnienie oleju na zimno i po rozgrzaniu motoru.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 19:24
- Lokalizacja: Giżycko
- Kontakt:
Witam tak własnie taki olej nalał o ktorym napisałes... 5w-30w ale wymieniłem olej na 15w-40i dalej stuka pojade dzis sprawdze cisnienie do jakiegos mechanika... a jesli cisnienie bedzie w normie? to co wtedy bedzie do wymiany? nie chce zeby jakis mechanik naciagna mnie na koszta... dziekuje z gory za pomoc Pozdrawiam
NORBERTOS500
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości