bądźcie ludźmi i pomóżcie proszę bo nik nie wie co jest gran

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

toma1000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz lip 05, 2009 12:30
Lokalizacja: malopolska krynica

bądźcie ludźmi i pomóżcie proszę bo nik nie wie co jest gran

Post autor: toma1000 » ndz lip 05, 2009 17:57

Witam
prosze was o pomoc bo nie wiem co sie przegladam forum al enie ma tu mojego przypadku. Od paru dni mam nastepujace problemy z moim golfem 3 tdi :
po przejechaniu okolo 50 kilometrów zaczyna migac mi kontrolka cisnienia oleju i obrotomierz spada na zero autem jeszcze przez chwile mozna jechac po czym wlancz sie kontrolka od świec zarowych i auto wchodzi na stale na 1200 jazda 30 km na godzine nie reaguje na pedal gazu po czym jak sie zgasi silnik i wlaczy od nowa znoau na chwilek zaczyna isc i mam moc po czym znou zaczyna go mulic na 1200 obrotow juz tydzien szukam rozwiązania
pierwszy pomyssl jaki tu wyczytalem to przeczyscic styki na czujniku polozenia pedalu przyspieszenia tak zrobiłem i nie pomoglo
druga mysl to ze moze cos przy alternatoze ale tego nie zdarzylem jeszcze sprawdzic
najgorsze jest to z ejak autko postoji troche to potem ustrki same znikaja
po sczytaniu go na kopie wyszedł błąd czujnika polozenia pedalu przyspieszenia
moje pytnaie brzmi bądźcie ludźmi i pomóżcie proszę
czy kupić ten czujnik i g o wymieniać czy moze to bedzie alternator a możne wam się cos takiego stalo ci cos na ten temat wiecie prosiłbym o w mniare szybkie odpowiedzi gdzyz mam kawałek jazdy do pracy a bez auta jak bez reki
Ostatnio zmieniony ndz lip 12, 2009 21:58 przez toma1000, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz lip 05, 2009 18:15

toma1000 pisze:tu wyczytalem to przeczyscic styki na czujniku polozenia pedalu przyspieszenia tak zrobiłem i nie pomoglo
przeczyśc przy sterowniku silnika,jest na podzszybiu i tam zazwyczaj jest przyczyna.



toma1000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz lip 05, 2009 12:30
Lokalizacja: malopolska krynica

Post autor: toma1000 » ndz lip 05, 2009 18:18

tak uwazasz ja juz nie wiem
czy kupowac ten sterownik czy nie
a miales tak juz ze silnik spadal do obrotow 1200

[ Dodano: 05 Lip 2009 18:37 ]
prosze niech mi ktos doradzi :-(



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz lip 05, 2009 19:02

a ,kto ci każe sterownik kupowac? ,masz zajrzec do kostki i przeczyścic styki.



toma1000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz lip 05, 2009 12:30
Lokalizacja: malopolska krynica

Post autor: toma1000 » ndz lip 05, 2009 19:07

kostki od czujnika czyściłem ale nic nie dało



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz lip 05, 2009 21:59

toma1000 pisze:kostki od czujnika czyściłem ale nic nie dało
kostkę komputera od silnika ,rozumiesz?



toma1000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz lip 05, 2009 12:30
Lokalizacja: malopolska krynica

Post autor: toma1000 » ndz lip 05, 2009 22:18

bylem już u gościa co wie co gdzie jest w golfiku
i rozebrał mi to podszybie pokazał co i jak jutro będzie czyszczono dzięki za pomoc odezwę sie co i jak jak zrobię mam tylko nadzije ze cie zabardzo nie pod *#cenzura#*.... ale jestem laikiem



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz lip 05, 2009 22:27

Pięc minut roboty i jeździsz dalej.



toma1000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz lip 05, 2009 12:30
Lokalizacja: malopolska krynica

Post autor: toma1000 » czw lip 09, 2009 19:00

po czyszczeniu kostek w podszybiu myślałem ze już będzie oki ale okzalo sie dzis ze jednak nie wskazówka dalej skacze i miga kontrolka oleju od czasu do czasu jedyny plus to taki ze nie wlancza sie tryb awaryjny i można jakos w miare normalnie jechać. ma ktos pomyślą jak i co jeszcze zrobic zeby ta pier... wskazówka od obrotomierza nie szalała??



NORBERTOS500
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw lip 09, 2009 19:24
Lokalizacja: Giżycko
Kontakt:

Post autor: NORBERTOS500 » czw lip 09, 2009 19:29

Witam mam problem tego typu ... ojciec dolał mi swojego oleju do mojego samochodu ja miałem zalany mineralny a on mi wlał sintetic ... od tego czasu strasznie mi stuka w silniku jak sie rozgrzeje... jak jest zimny przez chwile jest ok. teraz jak nawet wymieniłem olej dalej jest to samo :( co moze byc przyczyna tego stukania? prosze jesli wiecie napiszcie mi co to moze byc... z gory dziekuje i pozdrawiam..

[ Dodano: 09 Lip 2009 19:32 ]
mam golfa z silnikiem 1.9 TDI ... zapomniałem dopisac


NORBERTOS500

toma1000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: ndz lip 05, 2009 12:30
Lokalizacja: malopolska krynica

Post autor: toma1000 » ndz lip 12, 2009 13:09

CZY KTOŚ MI POMOŻE WYCZYŚCIŁEM TE STYKI W PODSZYBIU I NIBY BYŁO OKI ALE WCZORAJ ZNOWU STANĄ OBROTOMIERZ I OBROTY ZAWISŁY ZACZĘŁA MIGAĆ KONTROLKA OLEJU PO CZYM JAK ODSTAŁ JAKIEŚ 10 MINUT NA ZGASZONYM SILNIKU ZROBIŁO SIE OKI CZY KTOŚ JUŻ TO PRZERABIAŁ /??? MOŻE MA KTOŚ POMYSŁ GDZIE SZUKAĆ TEJ USTERKI??



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » ndz lip 12, 2009 14:25

NORBERTOS500 sprawa wygląda tak, po rozgrzaniu motoru spada ci ciśnienie oleju i zaczynają ci klepać popychacze. Wcześniej miałeś zalany 15W-40, a napisz oleju o jakiej lepkosci zalał ci ojciec? Wygląda na to musiał go sporo dolać skoro potym zaczęło klepać i pewnie był to olej o niskiej normie lepkościowej np. 5W-30. Mozliwe takze ze wypłukało ci silnik z nagarów, jednak z drugiej strony tego oleju chyba nie było tak duzo dolane ?.
Pasowało by zmierzyc jak zachowuje sie cisnienie oleju na zimno i po rozgrzaniu motoru.



NORBERTOS500
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw lip 09, 2009 19:24
Lokalizacja: Giżycko
Kontakt:

Post autor: NORBERTOS500 » wt lip 14, 2009 15:22

Witam tak własnie taki olej nalał o ktorym napisałes... 5w-30w ale wymieniłem olej na 15w-40i dalej stuka :( pojade dzis sprawdze cisnienie do jakiegos mechanika... a jesli cisnienie bedzie w normie? to co wtedy bedzie do wymiany? nie chce zeby jakis mechanik naciagna mnie na koszta... dziekuje z gory za pomoc Pozdrawiam :D


NORBERTOS500

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt lip 14, 2009 19:56

toma1000, PRECYZUJ TEMAT!! bo zamkne


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości