Przerywal, zgasl i nie chce zapalic

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2049
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Post autor: KoguT » ndz lip 05, 2009 13:26

filtr paliwa moze zapchany?

cewka mogła paść, palec moze nie robić styków bo sie mógł wypalić...
świece kiepskie?

jakis czas temy zesmy z kumplem zjezdzili pol Dębicy zeby dostac cewke do mk2 bo tez mu wogule nie palił... co sie okazało? na nowej tez nie odpalił... świece poleciały...



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » ndz lip 05, 2009 13:31

ale 1.4 16V miały chyba 4 cewki po jednej na każdą świecę. Przynajmniej u siostry w ibi z 2004r tak jest


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Asin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn maja 05, 2008 14:48
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Asin » ndz lip 05, 2009 13:39

KoguTek pisze:filtr paliwa moze zapchany?

cewka mogła paść, palec moze nie robić styków bo sie mógł wypalić...
świece kiepskie?
Gdybym zatkał filtr to nie dawałby znać wcześniej o tym? Jakieś szarpanie, nierówna praca itp ? No i mam jeszcze pewnie głupie pytania : Co to jest ten palec ?
Jeszcze taka uwaga: nie znam tu żadnego mechanika, z kasą nie stoje najlepiej, więc wolałbym z waszą pomocą zdiagnozować przyczynę zamiast zamawiać wizyty rożnych mechaników, nie mając też pewności, że będzie wiedział o co chodzi i nie chciał mnie mocno skasować. A świece miałem wymieniane jakieś 10k km temu. Nie było z nimi żadnych problemów.



Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2049
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Post autor: KoguT » ndz lip 05, 2009 13:40

rysiektr pisze:ale 1.4 16V miały chyba 4 cewki po jednej na każdą świecę. Przynajmniej u siostry w ibi z 2004r tak jest
tego to niewiem...
musialbym podjechac do kumpla i zerknąć pod maske...


ale czy to te same silniki?
mogą być tak samo 1.4 16v a z innego roku i juz rozwiązanie techniczne jest inne ;-)



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » ndz lip 05, 2009 14:13

KoguTek pisze:mogą być tak samo 1.4 16v a z innego roku i juz rozwiązanie techniczne jest inne ;-)
no to fakt zważywszy że mogą być inne 1.4 16V wkładane do VW a inne do Seata. Natomiast awaria cewki u niej objawiała się tym że auto nagle zaczęło przerywać mulić się i w ogóle tak jakby pracował na 3 garach i w rzeczywistości tak było. Co do sprawdzania iskry na świecach to słyszałem że w tych silnikach co mają po jednej cewce na świece nie można odłączać świec i kręcić silnikiem bo uszkadzają się cewki gdy pracują bez świecy. To tak jeśli Asin, masz taki silnik jak siostra w ibi i chciałbyś sprawdzać iskrę i zapomniał świecę podpiąć.
Ostatnio zmieniony ndz lip 05, 2009 14:13 przez rysiektr, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Asin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn maja 05, 2008 14:48
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Asin » ndz lip 05, 2009 14:21

Tak średnio zrozumiałem, możesz jaśniej ?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » ndz lip 05, 2009 14:33

jeśli masz po jednej cewce na każdą świecę to sprawdzając iskrę nie możesz zostawić niepodłączonej świecy bądź niestykającej z masą bo możesz uszkodzić cewkę.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Asin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn maja 05, 2008 14:48
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Asin » ndz lip 05, 2009 14:49

Sprawdzałem, mam jedną cewkę, która wygląda tak : http://www.allegro.pl/item677622362_vw_ ... zesci.html

A możesz powiedzieć jak się sprawdza iskrę ?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » ndz lip 05, 2009 15:04

wykręcasz świece najlepiej wszystkie zakładasz na nie tzw. "fajki" a ich metalowe częsci kładziesz tak aby dotykały masy np: na silnik. Wołasz kogoś żeby zakręcił rozrusznikiem i patrzysz czy w momencie gdy Twój pomocnik "kręci" przeskakuje między elektrodami świecy iskra. WAŻNE NIE DOTYKAJ ŚWIECY W MOMENCIE KRĘCENIA SILNIKIEM BO TO BARDZO NIEMIŁE DOZNANIE.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Asin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn maja 05, 2008 14:48
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Asin » ndz lip 05, 2009 15:57

Ok dzieki, kogos sobie zorganizuje. Dam znac jak poszlo jakby co :D Pzdr



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 36 gości