Przerywal, zgasl i nie chce zapalic

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

szkapa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob lis 10, 2007 22:33
Lokalizacja: zduny
Kontakt:

Przerywal, zgasl i nie chce zapalic

Post autor: szkapa » ndz gru 16, 2007 09:49

POSIADAM GOLFA 1.4 NA IEDNOPUKTOWYM WTRYSKU.WCZORAJ JECHALEM I MOMETALNIE ZACZOL MI PRZERYWAC I ZA KAWALEK ZGAS ZACZELEM GO KRECIC I ZADNEJ REAKCI ROZRUSZNIK KRECI NORMALNIE A SILNIK JAK ZGAS TO NIECHCE ZAPALIC .SPRAWDZALEM ISKRA NA SWIECACH JEST TO NIEWIEM CO TO MOZE BUC .PROSZE O JAKIES PROPOZYCIE :bigok:
Ostatnio zmieniony pn gru 17, 2007 11:15 przez szkapa, łącznie zmieniany 1 raz.


pablo

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2049
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Post autor: KoguT » ndz gru 16, 2007 10:13

moze padla pompa paliwowa i nie podaje paliwa??



szkapa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: sob lis 10, 2007 22:33
Lokalizacja: zduny
Kontakt:

Post autor: szkapa » ndz gru 16, 2007 10:22

a wogule to gdzie ona sie znajduje bo niewiem troche sie nieznam


pablo

pitus79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn lut 27, 2006 15:25
Lokalizacja: PŁOCK

Post autor: pitus79 » ndz gru 16, 2007 11:40

a może po prostu brak ci paliwa:)


pitus79

mucholus
Golfus szalonus
Posty: 91
Rejestracja: wt mar 20, 2007 15:50
Kontakt:

Post autor: mucholus » ndz gru 16, 2007 11:55

Na twoim miejscu sprawdził bym na początku bezpiecznik od pompy paliwa nr 18i przekaźnik mieszczący się nad bezpiecznikami 20-22. Jeżeli bezpiecznik i przekaznik będa oki sprawdzić pompę paliwa "na krótko" w bagażniku masz taki okrągły dekielek przykręcany na 3 śrubki. Znajduje się za kanapą po prawej stronie pod wykładziną. Odkręć go. Pod nim masz taką plastikową nakrętkę z podpiętą wtyczką na 4 piny kabel czarny to masa a brązowy to plus poprowadź kable do plusa i minusa od aku i przytknij do pinów od tych kabli i jak paliwo będzie lecieć znaczy, że pompka jest oki :) A jak nie to na 98 % siadła i musiał się będziesz do niej dostać. Odkręcać tą nakrętkę najprościej za pomocą młotka i dużego śrubokręta. Powodzenia :pub:



Awatar użytkownika
miszel78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:51
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Kontakt:

Post autor: miszel78 » ndz sty 20, 2008 22:18

mucholus pisze:plastikową nakrętkę z podpiętą wtyczką na 4 piny kabel czarny to masa a brązowy to plus
Muszę też sprawdzić u siebie czy do pompy dochodzi zasilanie. Popatrzyłem na te kable i wydaje mi się że nie mam tam brązowego. Pierwszy chyba faktycznie jest czarny, drugi - niebiesko-jakiśtam (może brązowy), trzeci chyba zielony a ostatni czerwono/żółty. Czy te dwa pierwsze to są zasilające pompe (plus i masa) ?


[url=http://dziecineostrady.prv.pl][img]http://img191.imageshack.us/img191/3922/troll7sx.jpg[/img][/url]

Asin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn maja 05, 2008 14:48
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Asin » ndz lip 05, 2009 09:54

U mnie podczas jazdy przestał przyśpieszać, niestety nie zdążyłem ogarnąć czy zgasł od razu czy chwilkę potem, jak zjeżdżałem już z drogi. Zapaliła się tylko kontrolka od akumulatora. Te EPC i Check Engine, co zwykle na zapłonie się świecą, nie świeciły. Silnik nie odpala, również nie kręci podczas rozruchu. Sprawdzałem pompę, coś tam niby jednak działa ale tylko podczas rozruchu, a podobno powinna pompować razem z włączeniem zapłonu. Może ktoś miał już coś podobnego lub wie co się mogło stać ? Czy silnik nie powinien kręcić, nawet jak nie ma paliwa ?
Olej w silniku jest, rozrząd jest cały. Chyba ważne jest, że przejechałem od stacji benzynowej(orlen) jakieś 5km, po zatankowaniu do prawie pustego baku.



Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2049
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Post autor: KoguT » ndz lip 05, 2009 10:32

Asin pisze:Chyba ważne jest, że przejechałem od stacji benzynowej(orlen) jakieś 5km, po zatankowaniu do prawie pustego baku
a moze zatankowales ON? :helm:



Asin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn maja 05, 2008 14:48
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Asin » ndz lip 05, 2009 10:41

KoguTek pisze:
Asin pisze:Chyba ważne jest, że przejechałem od stacji benzynowej(orlen) jakieś 5km, po zatankowaniu do prawie pustego baku
a moze zatankowales ON? :helm:
Hehe, chyba ten pistolet od ON nie wchodzi do benzyniaków :D



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » ndz lip 05, 2009 11:32

masz na akumulatorze dodatkową skrzynkę z bezpiecznikami i rozgałęzieniami. Sprawdź czy wszystkie kable są dobrze do niej podłączone


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Asin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn maja 05, 2008 14:48
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Asin » ndz lip 05, 2009 12:16

Właśnie sprawdziłem, bezpieczniki całe, połączenia ok. Ale z tego co mi znajomi mówili to raczej pompa paliwa. Ponoć powinna działać od razu po przekręceniu kluczyka. U mnie cos tam sie dzieje, jak uruchamiam silnik. I wlasnie takie pytanie, jak to powinno być ? Bo wolałbym nie kupować nowej pompy, jeśli ta jest jeszcze ok.



CQ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice

Post autor: CQ » ndz lip 05, 2009 12:18

Asin pisze:Właśnie sprawdziłem, bezpieczniki całe, połączenia ok. Ale z tego co mi znajomi mówili to raczej pompa paliwa. Ponoć powinna działać od razu po przekręceniu kluczyka. U mnie cos tam sie dzieje, jak uruchamiam silnik. I wlasnie takie pytanie, jak to powinno być ? Bo wolałbym nie kupować nowej pompy, jeśli ta jest jeszcze ok.
Po przekręceniu kluczyka w stac pompa powinna załączyć się na ok 3-5sek zeby dopompować ciśnienie. pozniej wyłącza się i załącza w momencie odpalenia silnika
Ostatnio zmieniony ndz lip 05, 2009 12:19 przez CQ, łącznie zmieniany 1 raz.



Asin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn maja 05, 2008 14:48
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Asin » ndz lip 05, 2009 13:13

Rozumiem, że słychać ją przez te klika sekund. A czy jest taka możliwość, że nie włącza się po przekręceniu kluczyka bo ciśnienie jest w porządku? Załóżmy, że przewód jest zapchany, paliwo z pompy nie idzie dalej, więc tak na dobrą sprawę nie musi dopompowywać.



CQ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice

Post autor: CQ » ndz lip 05, 2009 13:17

Asin pisze:Rozumiem, że słychać ją przez te klika sekund. A czy jest taka możliwość, że nie włącza się po przekręceniu kluczyka bo ciśnienie jest w porządku? Załóżmy, że przewód jest zapchany, paliwo z pompy nie idzie dalej, więc tak na dobrą sprawę nie musi dopompowywać.
regulator ciśniania masz przy wtryskach więc mało prawdopodobne. zawsze mozna zmierzyc ciśnienie paliwa. Będziesz miał wtedy pewność ze pompa działa prawidłowo.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 386 gości