Turbo notlauf i inne dziadostwo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Prezes000
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 16:23
Lokalizacja: piekło

Turbo notlauf i inne dziadostwo

Post autor: Prezes000 » sob lip 04, 2009 16:54

W skrócie:
Syf w dolocie turbo sie posypało intercooler sie rozszczelnił.
Ten sam intercooler zrobiony sprawdzony pod ciśnieniem niby szczelny.
Cały dolot wyczyściłem przepustnica itp.
Turbo po regeneracji profesjonalna firma z lublina na 100% dobre.
Złożone wszystko do zapalania a tu joke.
błąd 17958 - różnica ciśnień doładowania czytaj notlauf.
Zdjąłem przewód przed przepustnicą turbo pompuje znaczy sie działa
Słychać taki lekki świst rozszczelnienia żadnego nie znalazłem.
Przy pierwszym zapalaniu wyświetlacz na zegarach pokazał Oil press. stop motor. Powtórzyłem już tego nie było zapalił głośniej chodzi niż wcześniej ale zapala bez problemu.
Wolniej wchodzi na obroty no i niema czym jechać gazu a ona (bora) nie idzie.
Zasłony dymnej nie zostawia tak jak w przypadku zapieczonego turbo.
Czyli wszystko jest dobrze i komp sie przełącza na tryb awaryjny z jakiejś wydaje mi się błachej przyczyny tylko jak ją znaleźć??
Nie wiem nie mam zielonego pojęcia co ją boli.
Ostatnio zmieniony sob lip 04, 2009 17:13 przez Prezes000, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Owen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pt lis 28, 2008 15:24
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: Owen » sob lip 04, 2009 16:59

Ja mam dokładnie to samo i też nie wiem jak się z tym uporać. Tylko, że mój po regeneracji turbo już nie łapie notlafua ciągnie ale słabo (AHF 110 km) niby przepływka do dupy wymieniłem, ale nic nie pomogło.



figurel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob paź 02, 2004 08:14
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: figurel » sob lip 04, 2009 18:10

Prezes000, Owen, w obu przypadkach bez logów dynamicznych nic o waszych usterkach nie można rozsądnego powiedzieć. Koniecznie należy VAG-a podpiąć.



Prezes000
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 16:23
Lokalizacja: piekło

Post autor: Prezes000 » sob lip 04, 2009 18:39

Tak tak logi to już mój drugi temat założony przez moją głupotę..... Szukam z żarówką co jest patrze nieprzykręcona ta rurka od dolotu do suszarki.... myk myk skręcone ogień :helm: :hmm: śmiga aż miło tak to jest 18 lat starość nie radość :rotfl: :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 188 gości