wymiana pompy wtryskowej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

wymiana pompy wtryskowej

Post autor: gOOzOl » sob lip 04, 2009 10:22

Panowie i Panie mam malutki problem. czy ktos moze mi podpowiedziec jak ustawic nowa pompe zeby wogole sie zlapac w zakres kata wtrysku pokazywanego w BS albo TDI Timming ? bo wczoraj sie poddalem :) caly czas mam wartosc 000. w strone silnika juz nie umiem jej ruszyc na chodzacym bo mi przewody wtryskow ja odbijaja, wiec mam plan je poluzowac i ja wstepnie jakos ustawic, przyznam sie ze sama na sam z autem nigdy tego nie robilem wiec nie wiem jakie przesuniecie skutkuje jaka zmian, wszelaka pomoc mile widziana :) pompa jest z AFN

i jesczze jedno, odpalenie wygladalo tak :
zalalem pompe ( chyba ponad pol l weszlo ropy na oko)
krece krece i nic
aku padl
okazalo sie ze wtyczke odwrotnie zapialem :panna: VAG mnie o tym powiadomil
jak juz wszystko bylo oki podjechal kumpel z klemami, wyciagnal jakiegos asa z rekawa, mialo to narysowane plomienie i w nazwie mialo cos w stylu EXTRA POWER
zapodal mi to w dolot i na serio bylo extra power, z tym ze ja mialem serce w przelyku.... na 2 sekundy dzikie obroty, obrotek sie zamknal... moglo sie cos spierdzielic?
po tej akcji w zasadzie 2 krecenie i juz dal sobie rade sam

paliwka wiecej, kapce jak traktorek :D teraz tylko to zestroic ;)
Ostatnio zmieniony sob lip 04, 2009 10:25 przez gOOzOl, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
scols11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 18:03
Lokalizacja: Jaslo

Post autor: scols11 » sob lip 04, 2009 16:41

Jesli kolo pompy wtryskowej dobez obsadziles na kilnie i idealnie ustawiles rozrzad (blokujac pompe, walek rozrzadu i wal korbowy wedlug instrukcji) to kat wtrysku powinienes zlapac bardzo szybko ruszajac pompa do lu od silnika.


,,Kto się pyta jest głupcem przez chwilę, ten który się nie pyta jest głupcem przez całe życie."

Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » sob lip 04, 2009 17:19

dało rade, potrzebne byly dwa piva i troche cierpliwosci ;)



twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » sob lip 04, 2009 17:21

Tak na marginesie to kąt się sprawdza na zagrzanym silniku, może to było przyczyną.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości