Blok ABS - Monowtrysk
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Blok ABS - Monowtrysk
Witam kolegów
Mam w Golfie silnik, który na bloku jest oznaczony ABS. Z ciekawości rozglądałem się za innym silnikiem do mojego samochodu i fachowcy z auto złomu powiedzieli że pod maską mam monowtrysk.
Wierze im na słowo, ale myślałem że monowtrysk był w AAM.
Czy monowtrysk występuje w ABS?
Mój dymi na biało po kilku dniach postoju i myślałem nad jego wymianą - w sumie nie wiem czy to dobry pomysł.?
W ogóle się na tym nie znam. Poczytałem trochę i albo mi się pomieszało albo coś jest pomieszane pod maską.
Pozdrawiam
Mam w Golfie silnik, który na bloku jest oznaczony ABS. Z ciekawości rozglądałem się za innym silnikiem do mojego samochodu i fachowcy z auto złomu powiedzieli że pod maską mam monowtrysk.
Wierze im na słowo, ale myślałem że monowtrysk był w AAM.
Czy monowtrysk występuje w ABS?
Mój dymi na biało po kilku dniach postoju i myślałem nad jego wymianą - w sumie nie wiem czy to dobry pomysł.?
W ogóle się na tym nie znam. Poczytałem trochę i albo mi się pomieszało albo coś jest pomieszane pod maską.
Pozdrawiam
VW Golf MK3 Variant 1.8 GL 1993r. Sprzedany.
VW Passat 3BG Variant 1.9 AVF 2002r. Skradziony.
VW Golf MK3 Variant 2.0 1996r. <3 @ 20VT
VW Golf MK3 Syncro 1.9t 1996r. <3 @ 24V
VW Passat 3BG Variant 1.9 AVF 2002r. Skradziony.
VW Golf MK3 Variant 2.0 1996r. <3 @ 20VT
VW Golf MK3 Syncro 1.9t 1996r. <3 @ 24V
Czyli to jest 90KM !? A co do dymu bo to jednak problem.. przykładowo stoi 1-2dni odpalam poleci tego trochę i koniec właściwie zanim wyjadę z pod bloku już nic więcej nie widać. Rok temu po powrocie z wakacji jak go odpaliłem to było tego pełno wszędzie na całym podwórku i nic nie było widać. Ale po chwili przestało zanim się rozgrzał i raczej ogólnie nie wygląda to na parę.
VW Golf MK3 Variant 1.8 GL 1993r. Sprzedany.
VW Passat 3BG Variant 1.9 AVF 2002r. Skradziony.
VW Golf MK3 Variant 2.0 1996r. <3 @ 20VT
VW Golf MK3 Syncro 1.9t 1996r. <3 @ 24V
VW Passat 3BG Variant 1.9 AVF 2002r. Skradziony.
VW Golf MK3 Variant 2.0 1996r. <3 @ 20VT
VW Golf MK3 Syncro 1.9t 1996r. <3 @ 24V
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
a na co ? na olej ? olej jest niebieskawy , jakby Ci przelewał paliwo , to czarne chmury, sprawdz czy Ci nie ubywa płynu chlodniczego , czy nie przybywa Ci oleju, jak wyglada olej ? czy ma kolor kawy z mlekiem ? jezeli w zbiorniczku wyrownawczym masz olej , w oleju masz płyn to masz walnieta uszczelke pod glowica. a najprosciej to przyłóz reke do tego dymu, niech Ci sie troszke skropli i mozesz to powachac , a jak masz płyn chłodniczy , a nie wode to dotknij jezykiem ( wiem ze drastyczne , ale niezawodne ) , jak to bedzie słodki smak , takie lekko klejace ,t o bedzie to niestety płyn i walnieta uszczelka, a jak to nie bedzie miało smaku, zapachu oprocz benzyny to moim zdaniem okhenio098 pisze:raczej ogólnie nie wygląda to na parę.
Ostatnio zmieniony sob lip 04, 2009 17:17 przez guti, łącznie zmieniany 1 raz.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Jutro wyjeżdżam więc będę miał sporo czasu na posmakowanie spalin swojego Golfa Posprawdzam wszystko tak jak mówisz. Dzięki za rady.
VW Golf MK3 Variant 1.8 GL 1993r. Sprzedany.
VW Passat 3BG Variant 1.9 AVF 2002r. Skradziony.
VW Golf MK3 Variant 2.0 1996r. <3 @ 20VT
VW Golf MK3 Syncro 1.9t 1996r. <3 @ 24V
VW Passat 3BG Variant 1.9 AVF 2002r. Skradziony.
VW Golf MK3 Variant 2.0 1996r. <3 @ 20VT
VW Golf MK3 Syncro 1.9t 1996r. <3 @ 24V
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 356 gości