Swap na 1.8T czy 2.0 16V
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Niesolidny sprzedawca
- Posty: 173
- Rejestracja: pn gru 27, 2004 01:10
- Lokalizacja: VWrocłaVW
- Kontakt:
Swap na 1.8T czy 2.0 16V
W DANEJ CHWILI POSIADAM GOLFA 3 GTI 16V CHCIAŁBYM ZROBIĆ SWAT SILNIKA I WŁAŚNIE SIĘ ZASTANAWIAM KTURA OPCJA BĘDZIE LEPSZA??!!1.8 TURBO Z GOLFA IV CZY TEZ 2.0 16 V Z GOLFA III.WIEM ZE MOC 16V SZACOWANA JEST NA 160 KM A 1.8 T????A MOŻE KTOŚ Z WAS MA MOŻE DO SPRZEDANIA KTÓRYŚ Z TYCH WYŻEJ WYMIENIONYCH????POZDRAWIAM I Z GORY DZIEKI ZA POMOC
Ostatnio zmieniony śr cze 20, 2007 09:09 przez WODA, łącznie zmieniany 1 raz.
nie tak nie osiagalne poszukasz znajdziesz dla chcacego nic trudnego
2.0 16v jest pare odmian 136 143 i 150 co do drugiej nie jestem pewien ale gdzies czytalem ze cos takiego jest
1.8T najbardziej popularny to 150km silnik sa jeszcze 180 190 225 i jeszcze pare od Audi
z 16v nie wycisniesz mocy tyle co z 1.8T tutaj chip tuning i masz juz spory przyrost mocy a w 16v duzo niema co oczekiwac po chipe a zakladac turbo to kosztowna operacja
2.0 16v jest pare odmian 136 143 i 150 co do drugiej nie jestem pewien ale gdzies czytalem ze cos takiego jest
1.8T najbardziej popularny to 150km silnik sa jeszcze 180 190 225 i jeszcze pare od Audi
z 16v nie wycisniesz mocy tyle co z 1.8T tutaj chip tuning i masz juz spory przyrost mocy a w 16v duzo niema co oczekiwac po chipe a zakladac turbo to kosztowna operacja
- ygd
- Prezes vwgolf.pl
- Posty: 1832
- Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
- Lokalizacja: Siedlce
- Auto: Audi S3
- Silnik: AFN
- Kontakt:
No co ty wypisujesz za brednie :>Krzylu pisze:nie tak nie osiagalne poszukasz znajdziesz dla chcacego nic trudnego
2.0 16v jest pare odmian 136 143 i 150 co do drugiej nie jestem pewien ale gdzies czytalem ze cos takiego jest
1.8T najbardziej popularny to 150km silnik sa jeszcze 180 190 225 i jeszcze pare od Audi
z 16v nie wycisniesz mocy tyle co z 1.8T tutaj chip tuning i masz juz spory przyrost mocy a w 16v duzo niema co oczekiwac po chipe a zakladac turbo to kosztowna operacja
2.0 16v w MK3 był tylko ABF - 150koni
w MK2/Passacie/Corrado - 9A - 136koni
143 - nie ma czegoś takiego
1.8T są trzy rodzaje - 150, 180 i 225 (ten ostatni chyba tylko w audi tt quattro, koszt takiego silnika jest troszkę absurdalny - około 10tyś).
Generalnie zawsze się kupuje w miare najnowocześniejszy silnik, w 1.8T 150koni, samym chipem się zrobi prawie 200....
VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
- SEBASTIANVW
- WOLFSBURG EDITION
- Posty: 50
- Rejestracja: pt sie 27, 2004 19:14
- Lokalizacja: NOWE
-
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: pt lis 26, 2004 13:30
- Kontakt:
- conrad81
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: pt sty 13, 2006 14:26
- Lokalizacja: Stargard, PL
- Kontakt:
jest jeszcze AWM 1,8T co ma 170kucy mocowany do paska w USA a wiec 4 rodzaje a kodow silnika tych 1,8t to juz sam nie pamietam ile tego bylo ale sporo wiecej nie chce mi sie po etce szukac a tego 143ps to najblizej do tej mocy ma VR6 z T4 innego nie widze.
Są dwa rodzaje nadsterowności: klasyczna i zaaajebiesta:)
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
W S3 jeszcze i Leonie Cupraygd pisze:ten ostatni chyba tylko w audi tt quattro
Ostatnio zmieniony śr cze 20, 2007 08:17 przez Chmielu, łącznie zmieniany 3 razy.
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 289 gości