Ale.. Zainteresowała mnie ta klawiatura.. Okazuje się, że jest to 1.8 montowane w MK1. Jednak jaki to jest silnik.. Trzeba będzie dopasować go do czegoś, dla szukających jak znalazł! Bo na 100% nie jest to YP.
I masz całą historię swojego motorka Planing po 1.6, swap klawiszy. Jeszcze tylko pytanie.. skąd ten gaźnik?!? Więcej niewiadomych niż w pogodzie!
Coś takiego znalazłem w googlach..
Top this off with a 1.8 Mk1 head (026 103 373 F) for the easiest result although the PB head is nearly as easy to use (026 103 373 AA) but be careful to identify a PB head correctly as it has the same casting number as earlier K-Jet engines and those heads would also require new matching injectors. The PB head and latter K-Jet ones are hydraulic tappet though and that is a worthwhile refinement. You would need to swap the air flow sensor plate and metering head for one from a 1.8 and even that would require some quick and easy recalibration.