Problem z Turbo w 1,9
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z Turbo w 1,9
Słuchajcie mam taki problem.
Otóż turbina niby pracuje słychać ją słabo ale słychać. Jednak czasem jak 'gwizdnie' to jak nie z tego auta, słychać ja naprawdę zdrowo. Czasem po prostu sie załączy jakby a czasem jej czegoś brakuje. Nie wiem o co chodzi.
Auto VW t4 jest z 97' roku. Mechanik mówi ze trzeba turbinę robić ale mu nie wierze dlatego że regeneracja turbiny to dosyć kosztowna sprawa wiec może chce mnie naciągnąć na regenerację a np. elektrozawór wymieni..... Można jakoś sprawdzić w domowych warunkach czy turbina jest ok ?
W każdym razie macie jakieś pomysły co może być przyczyną takiego zachowania ? Miał ktoś podobny problem ?
Otóż turbina niby pracuje słychać ją słabo ale słychać. Jednak czasem jak 'gwizdnie' to jak nie z tego auta, słychać ja naprawdę zdrowo. Czasem po prostu sie załączy jakby a czasem jej czegoś brakuje. Nie wiem o co chodzi.
Auto VW t4 jest z 97' roku. Mechanik mówi ze trzeba turbinę robić ale mu nie wierze dlatego że regeneracja turbiny to dosyć kosztowna sprawa wiec może chce mnie naciągnąć na regenerację a np. elektrozawór wymieni..... Można jakoś sprawdzić w domowych warunkach czy turbina jest ok ?
W każdym razie macie jakieś pomysły co może być przyczyną takiego zachowania ? Miał ktoś podobny problem ?
Ostatnio zmieniony pt lip 03, 2009 20:59 przez maciej_, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Trzeba zdjąć rurę dolotową powietrza do turbiny i poruszać w środku wałkiem.maciej_ pisze:. Można jakoś sprawdzić w domowych warunkach czy turbina jest ok ?
Minimalny luz poprzeczny jest dopuszczalny,natomiast jeśli ma osiowy (wzdłuż turbiny),to suszarka nadaje się do regeneracji lub wymiany.
Wali z niej olej?
Ostatnio zmieniony pt lip 03, 2009 22:41 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
No to tak z tym luzem wygląda sytuacja.
Poprzeczny luz na wałku jest ale muszę dobrze poruszać żeby jakiś luz sie pokazał normalnie kiedy złapie wałek i poruszam góra dół to nie ma muszę mocno ruszać żeby luz się pokazał.
Wzdłużny jest ale też się trzeba wysiłku żeby go odkryć. Jak już jest to minimalny. Kiedy zdjąłem rurę dolotową to był tam olej.
Poprzeczny luz na wałku jest ale muszę dobrze poruszać żeby jakiś luz sie pokazał normalnie kiedy złapie wałek i poruszam góra dół to nie ma muszę mocno ruszać żeby luz się pokazał.
Wzdłużny jest ale też się trzeba wysiłku żeby go odkryć. Jak już jest to minimalny. Kiedy zdjąłem rurę dolotową to był tam olej.
Ostatnio zmieniony sob lip 04, 2009 09:56 przez maciej_, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie słuchaj mokre ścianki tylko. Mi się wydaje że to coś z podciśnieniem i ona się nie załącza jak potrzeba po prostu.wesol pisze: Ile oleju. Jak sie wylało z 100 ml to turbo do regeneracji. Jakjest tylko film olejowy( mokre scianki) to jest okej.
Mam takie banalne pytanie dla kogoś kto sie zna. Czy jak zdejmę to gumową zaślepkę od badania ciśnienia i np dodam gazu to czy to miejcie można normalnie np palcem zatkać da sie tak zrobić jak wszystko porządku jest ?? tam strasznie słabo dmucha to powietrze. Jak czytałem na forach to tam ma być sporo :/
Ostatnio zmieniony sob lip 04, 2009 10:32 przez maciej_, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: sob lip 04, 2009 12:50
- Lokalizacja: opolskie
Co to za pytanie w niezwiazane z tematem?? Nie pisz z caps lockiem to dwa a trzy to post do skasowania bo nie na temat. Podlacz sie do tematu o zawieszce i tyle.gacekrallyteam pisze:MAM TAKIE PYTANIE DOTYCZACE ZAWIESZANIA W GOLFIE 4
[ Dodano: 04 Lip 2009 12:58 ]
MECHANIK ROBIL MI CALE AZAWIESZENIE LECZ LUZ NA KOLE NADAL JEST
CO TO MOZE BYC?
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
No i co myślicie z tą moją turbiną ? I takie pytanie mam, czy mogę odłączyć turbinę od fabrycznego filtra który ciągnie powietrze z zewnątrz i podłączyć filtr stożkowy który będzie brał powietrze z komory silnika. Czy turbina nie ucierpi na tym ?
Ostatnio zmieniony sob lip 04, 2009 22:57 przez maciej_, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 59 gości