opinie o produktach MTS-technik

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw lip 02, 2009 22:42

ale co ci stuka bo jak narazie to z Twojego postu nic nei wynika....?


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

stx3bg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw lip 02, 2009 22:37
Lokalizacja: z zaskoczenia

Post autor: stx3bg » czw lip 02, 2009 22:44

MAPET pisze:ale co ci stuka bo jak narazie to z Twojego postu nic nei wynika....?
Cos jakby z prawegoo przedniego kola.
A co to nie wiem.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw lip 02, 2009 23:12

no tez walsnie moze klocki moze wahacz moze amor moze co innego jescze...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

stx3bg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw lip 02, 2009 22:37
Lokalizacja: z zaskoczenia

Post autor: stx3bg » czw lip 02, 2009 23:14

MAPET pisze:no tez walsnie moze klocki moze wahacz moze amor moze co innego jescze...
tylko dziwne ze 3 godziny przed na seryjnym amorach zadnego stukania a po 3h jak zostaly amorki zamontowane to sie puaknie pojawilo;/
Z rana zdejme kolo i moze cos da sie golym okiem dostrzec..



Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Post autor: golfer_1984 » pt lip 03, 2009 00:16

stx3bg, a dobrze skręciłeś sprężynę z amorkiem??



stx3bg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw lip 02, 2009 22:37
Lokalizacja: z zaskoczenia

Post autor: stx3bg » pt lip 03, 2009 00:18

golfer_1984 pisze:stx3bg, a dobrze skręciłeś sprężynę z amorkiem??
Robili mi to w warsztacie i chyba tak.. a ze dzis odebralem auto po 20 jak juz zamykali przejechalem sie z jednym z nich i mowil ze nie wie co moze byc i jesli nie przestanie to mam zajechac do nich.. Z tym ze jutro(dzis) jade na zlot;/ i mam nadzieje ze uda mi sie dojechac bez zadnych porzygod tych zlych..

Moge to jakos sam sprawdzic/dokrecic?
Mam w domu podnosnik i wszystkie narzedzia wiedz ze strona techniczna problemu by nie bylo gorzej z wiedza..
Ostatnio zmieniony pt lip 03, 2009 00:19 przez stx3bg, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt lip 03, 2009 00:19

stx3bg pisze: tylko dziwne ze 3 godziny przed na seryjnym amorach zadnego stukania a po 3h jak zostaly amorki zamontowane to sie puaknie pojawilo;/

nic nie dziwne nic nie dziwne.. przeciez to bylo rozbierane prawda? mogl ktos cos zle przykrecic badz cos bylo wyrobione zmienilo polozenia po rozkreceniu i stuka
bo to raz tak mialem? nie mowie ze to nei na 100% amor ale jest tam masa rzeczy co moze stukac tym bardziej ze wielowahacz tam jest!


moze sprezyna sie nawet nie ulozyla i stuka sa rozne opcje...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

stx3bg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw lip 02, 2009 22:37
Lokalizacja: z zaskoczenia

Post autor: stx3bg » pt lip 03, 2009 00:24

MAPET pisze:

nic nie dziwne nic nie dziwne.. przeciez to bylo rozbierane prawda? mogl ktos cos zle przykrecic badz cos bylo wyrobione zmienilo polozenia po rozkreceniu i stuka
bo to raz tak mialem? nie mowie ze to nei na 100% amor ale jest tam masa rzeczy co moze stukac tym bardziej ze wielowahacz tam jest!


moze sprezyna sie nawet nie ulozyla i stuka sa rozne opcje...
Oki dzieki... rano zdejme koło i może coś uda mi sie dostrzec .. jesli to moze w czyms pomoc, to jak odebralem auto to zapalila mi sie kontrolka od hamulcow(ale gdy zgasilem i odpalilem ponownie juz jej nie bylo)



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » sob lip 04, 2009 17:46

Za jakiś czas planuje kupić do mk2 amory MTS'a i do tego założyć sprężyny obniżające z mk3 1.8 benzyna. W mk2 mam silnik diesla. Pytanie czy to auto w ogóle coś siądzie na ziemię przy zastosowaniu amorów MTS + springi Eibacha -35mm z mk3?? W razie czego można się poratować amorkami MTS'a na przód, które mają niżej kielich sprężyny wspawany od serii, a tył po prostu obniżyć na talerzyku. Ktoś przerabiał taki zestaw w swoim aucie??

Dodam, że wcześniej miałem amory MTS'a na przodzie w mk3 + w/w sprężyny Eibacha i.... bardzo dobrze się jeździło :) . Teraz te amory jeżdżą w innym mk2 i znajomy nic mi nie mówił, żeby coś się z nimi działo.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Mixer_szczecin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn lip 20, 2009 16:08
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Mixer_szczecin » pn lip 20, 2009 16:25

Rok temu 16-07-2008 kupiłem kpl zawieszenia gwintowanego MTS-technik w Venom24.pl za 1200Pln.
Wszystko pięknie sztywne itd tak jak być miało. Niestety padł mi przedni lewy amor. Chciałem kupić nowy ale w sklepie powiedzieli :green_fuck: że muszę dokupić nowy KOMPLET za kolejne 1200zł !!!!! :grrr: Czy to nie jest wg Was totalna przesada ??? Wywalić trzy sprawne amory w kibel bo padł jeden ?? Gdybym wiedział ze taka jest polityka tej firmy :ass: w życiu nie chciał bym ich dotykać co dopiero kupować i zakładać.

Pewnie spytacie dlaczego go nie reklamuję? Ponieważ przy odkręcaniu nakrętki przy kielichu, pękła ścianka otworu na imbus przytrzybujący tłok w miejscu, a że mechanik musiał się sporo na gimnastykować by go odkręcić końcówka została trochę zmeczona.
Więc gwaracja tego nie obejmuje..


Radzę dobrze się zastanowić nad zakupem zawieszenia MTS Technik, puki jest sprawne to ok, ale warto pomyśleć że kiedyś Was też może spotkać taka sytuacja.




.



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » pn lip 20, 2009 16:38

puki jest sprawne to ok, ale warto pomyśleć że kiedyś Was też może spotkać taka sytuacja.
i tak się może stać z każdym innym gwintem przecież :goof: nie znam firmy która sprzedaje pojedynczo amortyzatory z regulacją. Gwarancja jest, więc moim zdaniem nie ma się czym przejmować.. a to, że doprowadziliście do uszkodzenia i reklamacja tego nie obejmuje.. to już nie powód, żeby zwalać winę na jakość tego produktu. Wada może pojawić się nawet w najdroższym sprzęcie i tak samo możesz go załatwić :P

poszukaj sobie na allegro kompletu składającego się z dwóch amorów i będzie ok. niekoniecznie musi to być MTS



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn lip 20, 2009 22:09

Mixer_szczecin, no to co sie dziwisz jak uszkodziles amor... zarejestrowales sie widze specjalnie na forum by to opisac he... jak uszkodzisz mechanicznie cokolwiek co kupisz i pojdziesz do skelpu to ci wymienia? NIE!

a 1 slysze zeby ulamac kawalek scianki w amorku pod maska!!! sprzedalem gwintów i kitów mase i nie slyszalem u nikogo na forum o takim przypadku...

ja sie nie dziwie chlopakom z Venoma ze nie przyjeli reklamacj
a gwinty niestety sa dostepne jako komplety tylko chyba ze producent uznaje reklamacje i wymienia np sam przód

jednak w twoim przypadku gdy uszkodziles przy montazu lub w jakis inny sposb amor to nie bylo innej opcji...

POZA TYM WIDZE PO POSCIE ZE OPISYWALES FIRME VENOM A NIE MTS WIEC JEST TO TROCHE NIE NA TEMAT...
Ostatnio zmieniony pn lip 20, 2009 22:10 przez MAPET, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

pingwin4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 12:13
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: pingwin4 » wt lip 28, 2009 23:01

Witam przy okazji...

Piszę tu bo w zasadzie to chyba najaktywniejszy topic w pl o stuff'ie z firmy MTS...

Dziś zamówiłem amorki w sklepie @usera MAPET do siebie, jeździć będą wraz ze springami Eibach Pro-Kit (czarne) przy hmm... nie chce użyć określenia 'obniżeniu'....
przy powiedzmy retuszu serii -35/30mm (przód/tył);
Jak przyjdą to opiszę wrażenia wizualne... a jak się zamontują i rozjeżdżą to odczucia vs OEM amory jakie jeszcze mam w aucie;

Autko niesety nie VAG (ale do VAG'ów nic nie mam), nawet nie EU (ale do EU aut nic nie mam);
No ale każda opinia chyba cenna;

ps:
Na obronę mogę napisać, że miała być 6K1 z AFN 110km... ale nie znalazła się warta uwagi...



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » wt lip 28, 2009 23:47

pingwin4 pisze:Na obronę mogę napisać, że miała być 6K1 z AFN 110km... ale nie znalazła się warta uwagi...
Ja to zawsze chcialem miec taka Coupe ;) No ale jak na zlosc z VAGow wyrwac sie nie moge :D To tak OT :bigok: Witam Hondziarza



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości