Modzenie TD a niezawodność
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1279
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
- Lokalizacja: Pisz/Białystok
Takie pytanie zadam (wybaczcie), 65 - licznikowe masz na 2-gim biegu? Tak? A jakie masz wtedy obroty na zegarach? Posiadasz obrotomierz?NightRider pisze:Hmm... Nie wiem czy to odpowiedni temat...
Co może być powodem tego, że jak na dwójce pocisnę do dechy... i przy 65 km/h licznikowych (ostatnio na gps-ie mi pokazało 55 a na liczniku 65) dosyć odczuwalnie się zamula jakby nagle turbina przestawała pompować?
Nic już nie będzie takie same.
-
- Forum Master
- Posty: 1279
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
- Lokalizacja: Pisz/Białystok
no tak, po.......ło mi się, Przepraszam.t0mal pisze:Krzysiek W., 65 na 2 to u mnie okolice 4000obr/min sprawdzałem z gps i prędkość jest dokładna
Ostatnio zmieniony pt cze 19, 2009 20:33 przez Krzysiek W., łącznie zmieniany 1 raz.
Nic już nie będzie takie same.
- Toshiba
- Gadatliwa bestia
- Posty: 856
- Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
- Lokalizacja: CeeLI / CeWu
- Kontakt:
Nie posiadam obrotomierza.Krzysiek W. pisze:Takie pytanie zadam (wybaczcie), 65 - licznikowe masz na 2-gim biegu? Tak? A jakie masz wtedy obroty na zegarach? Posiadasz obrotomierz?
Czasem poleci na dwójce licznikowe 80, czyli te 70 na II biegu. Najkrótszą skrzynię mam z tego co się orientuję.
Nie pałuję go, ale mnie to trapi.
Pompa nie daje rady już przy takich obrotach?
w dlaczego w 1.6 sie robia za dlugie a w 1.9 nie, skoro sa dokladnie takie same?arwam pisze:No to z innej beczki.
W przypadku 1,6 dochodzą do tego szpilki pod głowicą robią się za długie i *** w konsekwencji uszczelkę pod głowicą.
ale to pikuś zobaczymy co się będzie działo jak zmienię osprzęt.
tylko muszę sobie zdalne sterowanie zamontować żeby jakąś korbą po zębach nie dostać :green_fuck:
w 1.6 żeby osiągnąć tą samą moc musisz uzyskać wyższe ciśnienie w cylindrze co wiąże się z zarówno z większym ciśnieniem doładowanie jak i większą ilością paliwa.nikusss pisze:w dlaczego w 1.6 sie robia za dlugie a w 1.9 nie, skoro sa dokladnie takie same?arwam pisze:No to z innej beczki.
W przypadku 1,6 dochodzą do tego szpilki pod głowicą robią się za długie i *** w konsekwencji uszczelkę pod głowicą.
ale to pikuś zobaczymy co się będzie działo jak zmienię osprzęt.
tylko muszę sobie zdalne sterowanie zamontować żeby jakąś korbą po zębach nie dostać :green_fuck:
jednym słowem przy identycznej mocy w 1.6 i 1.9 szpilki w 1.6 są bardziej obciążone.
Na turbo WG możesz się nie obawiać chyba że masz zamiar zakładać VNT do 1.6 więć wtedy raczej radzę się przyłożyć do przygoowania silnika pod zwiększone moce
Golf III AAZ
boost pin od ducato
IC od grande punto
ciśnienie suszarki 1.1 bara
jeżdżę tak około rok no i właśnie kilka dni temu coś się zje...o ale jeszcze nie wiem co kopci na biało i szarpie silnikiem na wolnych obrotach
boost pin od ducato
IC od grande punto
ciśnienie suszarki 1.1 bara
jeżdżę tak około rok no i właśnie kilka dni temu coś się zje...o ale jeszcze nie wiem co kopci na biało i szarpie silnikiem na wolnych obrotach
MK1 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3308577#3308577
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175083
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175083
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
duże ciśnienie, co za tym idzie NM w donym zakresie obr moze być zabójcze dla silnika i dla napędu, ew można odpowiednio wyserować VNT żeby nie pompowało dużo w dolnym zakresie obr.arwam pisze:Na turbo WG możesz się nie obawiać chyba że masz zamiar zakładać VNT do 1.6 więć wtedy raczej radzę się przyłożyć do przygoowania silnika pod zwiększone moce
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
andrew.zbyrko pisze:duże ciśnienie, co za tym idzie NM w donym zakresie obr moze być zabójcze dla silnika i dla napędu, ew można odpowiednio wyserować VNT żeby nie pompowało dużo w dolnym zakresie obr.
osiągniesz to za pomocą ogranicznika zamknięcia kierownic ale wtedy powiększa się lag turbiny
[ Dodano: 01 Lip 2009 08:46 ]
z rana zwłaszcza przy pierwszym wprowadzeniu silnika na obroty?yorn_123 pisze:Golf III AAZ
boost pin od ducato
IC od grande punto
ciśnienie suszarki 1.1 bara
jeżdżę tak około rok no i właśnie kilka dni temu coś się zje...o ale jeszcze nie wiem co kopci na biało i szarpie silnikiem na wolnych obrotach
jak tak to masz najprawdopodobniej padnięte turbo które w dużych ilościa pluje olejem w dolot.
ubywa sporo oleju zwłaszcza w ruchu miejskim a mniej na trasie?
arwam pisze:andrew.zbyrko pisze:duże ciśnienie, co za tym idzie NM w donym zakresie obr moze być zabójcze dla silnika i dla napędu, ew można odpowiednio wyserować VNT żeby nie pompowało dużo w dolnym zakresie obr.
osiągniesz to za pomocą ogranicznika zamknięcia kierownic ale wtedy powiększa się lag turbiny
[ Dodano: 01 Lip 2009 08:46 ]z rana zwłaszcza przy pierwszym wprowadzeniu silnika na obroty?yorn_123 pisze:Golf III AAZ
boost pin od ducato
IC od grande punto
ciśnienie suszarki 1.1 bara
jeżdżę tak około rok no i właśnie kilka dni temu coś się zje...o ale jeszcze nie wiem co kopci na biało i szarpie silnikiem na wolnych obrotach
jak tak to masz najprawdopodobniej padnięte turbo które w dużych ilościa pluje olejem w dolot.
ubywa sporo oleju zwłaszcza w ruchu miejskim a mniej na trasie?
no jak jade to nie kopci jak dojade do skrzyzowania albo sie zatrzymam lub jade na jedynco to kłeby dymu za mna...własnie nie sprawdzałem jeszcze oleju
[ Dodano: 02 Lip 2009 16:54 ]
t0mal pisze:Albo jeszcze uszczelka pod głowicą, albo klin na wale
uszczelke mam zmieniona na metalowa jezdze na niej ok. roku wiec nie wiem czy by wydmuchało tak szybko uszczelke...a klin to nie wiem musze podjechac do jakiegos sprytnego mechaniora
MK1 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3308577#3308577
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175083
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175083
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 181 gości