GOLF IV, 1.9 TDI, 110KM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr lip 01, 2009 23:20

domel86 pisze:Właśnie największy ból jest tu, że nie mam gdzie zrobić takich logów... Tak, to już dawno bym je tu wkleił... Czy możecie w Kielcach, lub okolicach Kielc polecić kogoś kto by wykonał coś takiego ?
Kup kabel http://www.allegro.pl/item675546956_vag ... 0sold.html ( taki mam i jest ok ) program wysle ci na maila a tu masz instrukcje jak sie robi http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141462



domel86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: śr mar 04, 2009 16:52
Lokalizacja: Kielce

Post autor: domel86 » czw lip 02, 2009 11:27

Okazało się, że sąsiad ma taki kabelek - tylko na COM ( działa przez przejściówkę USB-RS ). Podpinał swoją Cordobę z 2001r, więc i tu powinno pasować. Czy mógłbyś podesłać mi mailem ten program ? ( domel86@gmail.com ). Z góry dzięki... Jeśli tylko będę miał logi, to wkleję do oceny...

PS. Ile barów powinna pompować turbinka w silniku ASV 1.9 TDI 110KM ? ( dziś rozmawiałem z kolegą i Jego Passat B5 pompował 1,5 bara .. i miał dokładnie te same objawy - po zmianie na 1.2 bara problemu nie ma od ponad roku ).
Ostatnio zmieniony czw lip 02, 2009 14:21 przez domel86, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 106 gości