Po dodaniu gazu auto samo skreca ostro w lewo.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MaNo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 22:44
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: MaNo » ndz kwie 12, 2009 01:02

greg pisze:
MaNo pisze:Bo Golf 4 nie ma regulacji katow z tego co mi wiadomo :|
mało wiesz znaczy się - kąty ustawiasz regulując sworzeń zwrotnicy względem wahacza :bigok:
A jest taka mozliwosc ze sworzen zwrotnicy moze byc wyrabany i przez to sciaga ??



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz kwie 12, 2009 08:13

[quote="MaN
MaNo pisze:A jest taka mozliwosc ze sworzen zwrotnicy moze byc wyrabany i przez to sciaga ??
raczej nie ,to by stukało.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

rafq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn kwie 06, 2009 23:04
Lokalizacja: Lublin

Post autor: rafq » śr lip 01, 2009 08:25

Obstawiam któryś z przegubów, jeden może być zużyty i nie ciągną równo. Sprawdź również końcówki drążka kierowniczego, w Colcie CA0 GTI miałem na nich spore luzy i objawy były identyczne jak u Ciebie.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr lip 01, 2009 10:26

rafq pisze:Obstawiam któryś z przegubów, jeden może być zużyty i nie ciągną równo.
a wiesz jak dziala mechanizm roznicowy w skrzyni ? PRZEGUBY NIE MAJA NIC DO SKRECANIA AUTA PRZY DODAWANIU GAZU !!


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

pablo992
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn kwie 07, 2008 20:47
Lokalizacja: Turek/okolice

Post autor: pablo992 » śr lip 01, 2009 23:53

guti a wyobraź sobie ze maja. U znajomego w seicento po założeniu jednego nowego przegubu i drugiego starego ściągało w jedną stronę ,po wymianie drugiego na nowy jak ręką odjął :D



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw lip 02, 2009 00:12

pablo992, wiele rzeczy slyszalem, ale zeby przeguby były powodem sciagania to pierwsze słysze :) wiem jak jest zbudowany przegub, zuzyty przegub klekocze przy skrecie, przy przyspieszaniu nawet jak byłby bardzo zuzyty to moze klekotac, alee zazwyczaj jest tak ze zakleszczy sie i ciagnie tak samo jak ten z drugiej strony , ktory jest tak samo zakleszczony( na napedzie ) o to czy ciagnie w jedna strone czy nie to jeszcze po drodze lezy mechanizm roznicowy, on musiałby nawalac i krecic tlko jedna strona , wtedy takie cos jest mozliwe, ale przegub ? nigdy , a to ze w Seicento tak sie przytrafiło to zwykły zbieg okolicznosci . to tak jakbys powiedial , ze na starym lancuchu rowerowym rower sie gorzej zbiera jak na nowym, bo na starym kolo sie wolniej toczy , a na nowym szybciej , bo to na to samo wychodzi z przegubem , stary ma luzy wiec wolniej sie toczy , nadrabia drugie koło i auto skreca ? nadal nie moge sobie tgo wyobrazyc. dla mnie to jest do sprawdzenia uklad zawieszenia , pod kątem elementów metalowo gumowych , moze nawet byc tak ze belka z tyłu niedomaga , ale to w skrajnych przypadkach , na razie nalezałoby sie zajac tulejami w wahaczach, sworzniami , wiele tez maja opony i kola do tego , mialem przypadek ze felgi niby ok , wywazone itd, a skrecal sobie sam , po wymianie na tył przestało samo jechac gdzie chce. Ogolnie za skrecanie w aucie odpowiada oprocz ukladu kierowniczego , uklad zawieszenia, wahacze , tuleje, sworznie , nawet koncówki drazków kieroniczych , ale nie przeguby !


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 278 gości