Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
raf-gog
RAFI
RAFI
Posty: 388
Rejestracja: śr paź 22, 2008 14:25
Lokalizacja: Kamienna Góra/Wrocław
Kontakt:

Post autor: raf-gog » pn cze 29, 2009 23:07

Panowie moze uznacie ze to bardzo glupie pytanie ale dzis zaczelo mnie dreczyc, czy do turbiny KKK K-14 da sie wogole dolozyc FMIC bo przeciez ona ma w inna strone jedno wysjscie niz pozostale co widze na fotkach??


:dol: :dol: :dol:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » pn cze 29, 2009 23:24

raf-gog, ja mam w SB KKK K14 i jak widać da się :) właściwie to ja jestem w trakcie dokładania IC :)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
raf-gog
RAFI
RAFI
Posty: 388
Rejestracja: śr paź 22, 2008 14:25
Lokalizacja: Kamienna Góra/Wrocław
Kontakt:

Post autor: raf-gog » wt cze 30, 2009 03:48

No to najwyrazniej dostalem zle info co do moje turbiny bo ja mam cos takiego jak na tym foto
http://images32.fotosik.pl/338/fe49e8439f0c1e3d.jpg, że wychodzi z niej tylko jedna rurka:(( moze jestem po prostu zbyt nie wstanie zeby ocenic co ja wlasciwie mam zrobie fotki jutro i wrzuce:)
Ostatnio zmieniony wt cze 30, 2009 03:50 przez raf-gog, łącznie zmieniany 1 raz.


:dol: :dol: :dol:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » wt cze 30, 2009 08:41

raf-gog, wszystko u Ciebie jest w porządku, masz K14. Jeden wąż do IC idzie od turbo, a drugi od kolektora ssącego. Trzeba odwrócić to aluminiowe kolanko (zaznaczone na rys.), które jest do niego przykręcone tak, żeby było skierowane w prawo. Odkręcasz dwie nakrętki na klucz 13mm, przekładasz kolanko w drugą stronę i przykręcasz :bigok:
Obrazek
Ostatnio zmieniony wt cze 30, 2009 08:47 przez piori, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » wt cze 30, 2009 08:47

raf-gog, http://www.vwgolf.pl/?page_id=195
w tym linku masz wszystko ladnie opisane.


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

Awatar użytkownika
raf-gog
RAFI
RAFI
Posty: 388
Rejestracja: śr paź 22, 2008 14:25
Lokalizacja: Kamienna Góra/Wrocław
Kontakt:

Post autor: raf-gog » wt cze 30, 2009 11:56

piori, skibszczok, dzięki wilekie :partyman: :kufel: :kufel: :kufel:


:dol: :dol: :dol:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2903078#2903078][img]http://img59.imageshack.us/img59/7623/buzik.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » wt cze 30, 2009 16:58

Podłączyłem dzisiaj IC na próbę przy pomocy rurki PCV, żeby mieć obraz tego jakie długości dociąć itp itd. Jest to wstępna wersją tego co będę miał w ostatecznej formie :) :dol:

Obrazek


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt cze 30, 2009 18:10

Jak będzie gotowe,to nie zapomnij zapodać kilku fotek.
Co w końcu zastosowałeś przy IC? To co Ci pisałem,czy znalazłeś coś innego?
Pytam,bo może się przydać na przyszłość.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » wt cze 30, 2009 18:15

Michaś_1977, zrobiłem tak jak u Ciebie... czyli kupiłem dwa węże od żuka do wody i zamontowałem, ale... sprzedawca powiedział mi, że pod wpływem oleju mogą się zlasować. I teraz jestem na etapie wymyślania czegoś innego. Szukać będę złączek i kolanek takich jak ma firma SAMCO, ale tańszych :P na pewno coś takiego jest... nie tylko oni mają takie rzeczy. Tylko nie wiem gdzie tego szukać :kac:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt cze 30, 2009 18:40

Ja dzisiaj z ciekawości zaglądnąłem do swojego.Wytarłem dokładnie kolanko od środka i nie zauważyłem ani jednej skazy.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » śr lip 01, 2009 18:21

Złożyłem dzisiaj do kupy moją furmankę.... :) zrobiłem w między czasie LDA-mod.... muszę powiedzieć, że na skrzyni 4S zapierdziela to nieziemsko w porównaniu do 1.3 NZ'ta oraz do... Scirocco na automacie z JH pod maską :P . Faktycznie po modach grubszych 4S będzie za krótką skrzynią biegów :P


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lip 01, 2009 20:08

marcinas1983 pisze:Faktycznie po modach grubszych 4S będzie za krótką skrzynią biegów :P
Niestety,ale tak jest :?
Ja już mam na oku CHC-odpowiednik 4T,dłuższe ma biegi,ale do sprintu 4S jest lepsza :hmm:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » śr lip 01, 2009 20:27

Michaś_1977, właśnie ja robię auto na sprinty :P bo w trasie jak jadę 100-120km/h to i tak szybko :P chociaż nie powiem... dzisiaj jak pocisnąłem to w porównaniu do moich innych aut 140km/h dość szybko się pojawiło :P


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lip 01, 2009 20:32

Hmm,jak na sprinty,to zostaw tą skrzynkę,ale wrzuć 5-kę od skrzynki FF.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości