AJM - pompowtryskiwcza do wymiany ???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

m_leb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr lip 01, 2009 01:30
Lokalizacja: Rzeszów

AJM - pompowtryskiwcza do wymiany ???

Post autor: m_leb » śr lip 01, 2009 09:55

Witam
To mój pierwszy otwarty temat.
Kupiłem Golfa mk4 - AJM 99/2000 pojeździłem nim 2 tygodnie wymieniłem olej oraz filtry i zaczęły dziać się z nim dziwne rzeczy a mianowicie.
1. Wyłącza ESP - dodając gazu w miejscu odcina się silnik przy około 2500 - 3000 obr i wyłącza mi ESP
2. Bardzo głośno klekocze - dużo głośniej jak w chwili zakupu.

Przejechałem z tymi usterkami około 300 km

3. Po podpięciu komputera pokazuje mi błąd drugiego pompowtryskiwacza

Proszę o pomoc ponieważ to jest mój pierwszy w życiu samochód i nie wiem jak się do tego zabrać. A już wydałem ponad 25 tyś wiem że wstyd się przyznać ale żyjemy w Polsce.



Awatar użytkownika
maryjan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 862
Rejestracja: śr lip 04, 2007 09:04
Lokalizacja: Ostrowite city of country

Post autor: maryjan » śr lip 01, 2009 11:22

Jak po dwoch tygodniach dzieją się takie rzeczy to sam możesz dopisać koniec. proponuje odwiedzić zaufany i dobry warsztat. Podpytaj się co jak i gdzie należy wymienić. Pompki to drogi interes ale po wymianie mas zspokój na ładnych pare tyś.


Dziki

m_leb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr lip 01, 2009 01:30
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: m_leb » śr lip 01, 2009 11:43

Czego objawem jest wyłączanie się ASR i odcięcie obrotów ?

A jak myślisz to tylko pompowtrysk czy coś jeszcze ?
Czy mogę wymienić tylko jeden pompowtrysk?



Awatar użytkownika
losdamianos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: pt sty 18, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: losdamianos » śr lip 01, 2009 12:35

Dziwny objaw jak na pompki...Ale jak tak faktycznie jest, to nie zastanawiaj się i wysyłaj do cowboya pompki to przynajmniej to będziesz miał z głowy :)


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/352/d8492da7f466e2ce.jpg[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]

m_leb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr lip 01, 2009 01:30
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: m_leb » sob lip 04, 2009 08:44

Witam
Wymieniłem wczoraj pompowtrysk co się okazuje samochód nie chce w ogóle zapalić. Proszę o pomoc.



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6872
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Post autor: Piasek » sob lip 04, 2009 10:11

Brak prawidłowego ustawienia pompki, nowa-stara (zapewne) pompka to jeszcze większy szrot niż ta którą miałeś lub najzwyczajniej w życiu czegoś nie podłączyłeś...
Wracając do układów kontroli trakcji to zdecyduj który układ się w końcu wyłącza: ESP czy ASR ??
Choć z tych akurat żadne nie ma związku z silnikiem... Jeżeli ASR to któryś z czujników ABS`u przy przednich kołach jest uszkodzony, ewentualnie którykolwiek ze wszystkich 4-ech bo to różnie pokazywać może, odnośnie ESP walnięty być może jest czujnik przyspieszenia bocznego - jakkolwiek by nie było - każda z tych rzeczy to drogie imprezy...
Odnośnie głośniej pracy silnika to najzwyczajniej w życiu miałeś wlany w silnik jakiegoś motodoktorka... lub innego "cuda giełdowego" i spuściłeś to podczas wymiany...
Odnośnie pompek: TEGO SIĘ NIE WYMIENIA NA SZTUKI !! losdamianos dobrze radzi: wymontuj swoje pompki i wyślij je do usera cowboy - przynajmniej jedną sprawę będziesz miał zrobioną jak należy i będzie można na spokojnie zająć się kolejnymi niedomaganiami autka...
Swoją droga nieźle Cię ktoś napasł...

[ Dodano: 04 Lip 2009 10:14 ]
m_leb pisze:Wyłącza ESP - dodając gazu w miejscu odcina się silnik przy około 2500 - 3000 obr i wyłącza mi ESP
Ten objaw może też wskazywąć na ingerencję magik`a w elektronikę pojazdu... Być może lampka check engine lub inna od diagnostyki silnika została podpięta pod tą od kontroli trakcji właśnie tylko po to żeby "zatuszować" prawdziwe niedomaganie silnika...


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
cosmoo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: czw wrz 04, 2008 19:58
Lokalizacja: GRW / WG XXXXX
Kontakt:

Post autor: cosmoo » sob lip 04, 2009 14:59

banan1 pisze:Ktos moze dac namiary na tego cowboya od pompowtryskow (tel, adres), dzieki
http://forum.vwgolf.pl/profile.php?mode ... ile&u=9080



m_leb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr lip 01, 2009 01:30
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: m_leb » sob lip 04, 2009 17:15

Dziś próbowałem go odpalić i kompletnie nic. W ogóle pompka z zbiornika nie daje paliwa. Coś pewnie się poważnie popsuło.

Wyłączał mi sie ASR przepraszam za błędna informację.

Szczerze pisząc to mam już dość. Kompletnie nie mam pomysłu na naprawde.

Dziękuje i Pozdrawiam



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10581
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » ndz lip 05, 2009 08:50

m_leb pisze:Witam
Wymieniłem wczoraj pompowtrysk co się okazuje samochód nie chce w ogóle zapalić. Proszę o pomoc.
a co za magicy ci wymieniali PD???



m_leb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr lip 01, 2009 01:30
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: m_leb » ndz lip 05, 2009 22:53

Sam wymieniałem

Jutro podejmuję próbę naprawy ale jak mi się nie uda to bede go musiał na lawecie podrzucić. Co się okazuje jedna z pompek jest od Sharana.

Na zaś zapytam czy zna ktoś jakiegoś dobrego zaufanego mechanika w okolicach dębica - tarnów który wie co naprawia, a nie naprawia co wie ???

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10581
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » ndz lip 05, 2009 23:07

m_leb pisze:Sam wymieniałem
wymienić fizycznie "fifty fifty" to nie problem, ale trzeba go jeszcze umieć wyregulować



m_leb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr lip 01, 2009 01:30
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: m_leb » ndz lip 05, 2009 23:10

Opiszę główpie zajście
Wymieniałem pompkę sam razem z takim mechanikiem co zna się na tirach ale jak na razie to mi za bardzo nic nie pomógł bo po wymianie pompki silnik odpalił ale z ręki wciągneło mu szmatę na koło rozrządu i pchaliśmy go na trójce do tyłu i do przodu żeby ją wyciągnąć. Potem już nie chciał wcale zapalić bo pompka paliwowa w zbiorniku przestała działać.

Jak wyregulować pompowtryski ??



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10581
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » ndz lip 05, 2009 23:13

m_leb pisze:
Jak wyregulować pompowtryski ??
he, he, to jest właśnie wyższa szkoła jazdy, nie wystarczy zrobić tylko przekładkę i może będzie git, z tego co zdążyłem zauważyć to raczej sam tego nie zrobisz. Ktoś ci wyżej już wspominał o koledze forumowiczu cowboy



DamianS.
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 18:22
Lokalizacja: okolice Wielunia
Kontakt:

Post autor: DamianS. » ndz lip 05, 2009 23:16

kolego, daj to komuś, zrobi jak należy... ta tym się nie oszczędza


moje pudełko ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235737

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 211 gości