akumulator do bagażnika jakie kable?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

akumulator do bagażnika jakie kable?

Post autor: JABcok20 » wt cze 30, 2009 22:38

witam. czy przerabiał ktoś temat przenoszenia aku do bagażnika?
jakiej grubosci kable kupić ( chyba minimum 15mm)
czy mase również ciągnąć do komory silnika?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » wt cze 30, 2009 22:51

Witaj.... / może tak / przypomnij sobie jak jest w 126p :bajer: :bajer:


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt cze 30, 2009 22:56

w 126p masa była przykrecona do karoserii. ale to wywołuje niby efekt ze szybciej korozja bierze...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » wt cze 30, 2009 23:06

Niby tak , ale jak jest dobrze zabespieczone to niewidzę problemu a czystość tych przewodów jest ważna . / adlaczego z tyłu -masz kombajn po sezonie hehe /
Ostatnio zmieniony wt cze 30, 2009 23:11 przez Tomasz Bis, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt cze 30, 2009 23:09

nie chodzi o miejsce styku przewodu z karoseria tylko o sama karoserie. niby przeplyw duzego prądu powoduje jakies elektrostatyczne czy cos tam efekty i blacha traci swoje wartosci czy cos...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Tomasz Bis
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
Lokalizacja: lubelskie Bychawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz Bis » wt cze 30, 2009 23:19

ooooooooo tym to mnie zaskoczyłeś , elektryke mam opanowaną ale z tym to się nie spotkałem :blush: / zawsze możesz dwa ciągnąć /


Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt cze 30, 2009 23:25

wyczytałem to gdzies na jakimś forum. Po prostu sie dopytuje:)
Czy w bmw kabel masowy idzie do karoserii?
jakiej grubości dac kable 25mm2 czy 50mm2


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Andrzej1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Andrzej1 » wt cze 30, 2009 23:37

Witam.
Instrukcje nowszych aut od Syrenki dawały do zrozumienia że została zmieniona biegunowość.
Powodem była niedobra elektroliza na zgrzewach.Po zmianie biegunowości podobno zgrzewy
nie rdzewiały.
W latach 70 w Wołdze miałem aku 120 amperogodzin.Podłączyłem go przewodem 95mm.
Pozdrawiam.Andrzej.Oczywiście linką Cu.



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt cze 30, 2009 23:41

super . o to mi chodzilo . kupie przewód 75mm2 i odłącze sam plus do aku a mase w paru miejscach z tylu i silnik rowniez dwiema masami do karoserii. pozdrawiam


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 376 gości