Golf słabo świci. Jakie najlepsze żarówki
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: ndz kwie 26, 2009 10:57
- Lokalizacja: Wadowice
- Kontakt:
Golf słabo świci. Jakie najlepsze żarówki
Witam!
Mój golf III 97r. słabo świeci w czasie jazdy w nocy. Jakie żarówki będą najlepiej oświetlały drogę w czasie jazdy?
Posiadam reflektory takie jak na tej aukcji:
http://moto.allegro.pl/item670138662_vw ... a_hit.html
Żarówek nie sprawdzałem, ale myślę, że to są H1. Bardzo proszę o pomoc w supermarkecie jest tyle halogenów, że nie wiadomo który wybrać (H1, H2, H3, H4, H5, H6, H7).
Z góry dziękuje za odpowiedź.
A jakie polecacie najmocniejsze żarówki które będą lepsze od tych standardowych?
I jeszcze jedno żarówki standardowe to H1?
Mój golf III 97r. słabo świeci w czasie jazdy w nocy. Jakie żarówki będą najlepiej oświetlały drogę w czasie jazdy?
Posiadam reflektory takie jak na tej aukcji:
http://moto.allegro.pl/item670138662_vw ... a_hit.html
Żarówek nie sprawdzałem, ale myślę, że to są H1. Bardzo proszę o pomoc w supermarkecie jest tyle halogenów, że nie wiadomo który wybrać (H1, H2, H3, H4, H5, H6, H7).
Z góry dziękuje za odpowiedź.
A jakie polecacie najmocniejsze żarówki które będą lepsze od tych standardowych?
I jeszcze jedno żarówki standardowe to H1?
Ostatnio zmieniony pn cze 29, 2009 19:03 przez cyberkamil, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: ndz kwie 26, 2009 10:57
- Lokalizacja: Wadowice
- Kontakt:
Re: Golf słabo świci. Jakie najlepsze żarówki
Chodzi mi o to, że swieci dobrze, ale czy da sie założyć takie żarówki zeby jeszcze lepiej świeciły. Na allegro znalazłem takie coś:cyberkamil pisze:Witam!
Mój golf III 97r. słabo świeci w czasie jazdy w nocy. Jakie żarówki będą najlepiej oświetlały drogę w czasie jazdy?
Posiadam reflektory takie jak na tej aukcji:
http://moto.allegro.pl/item670138662_vw ... a_hit.html
Żarówek nie sprawdzałem, ale myślę, że to są H1. Bardzo proszę o pomoc w supermarkecie jest tyle halogenów, że nie wiadomo który wybrać (H1, H2, H3, H4, H5, H6, H7).
Z góry dziękuje za odpowiedź.
http://moto.allegro.pl/item671452828_za ... i_iii.html
Tak jak kolega pisze,jeżeli dobrze świecą to załóż przekaźniki...
Poczytaj trochę
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... eka%BCniki
Poczytaj trochę
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... eka%BCniki
Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm
dlaczego i na podstawie czego tak twierdzisz ?jeryk10 pisze:motarz przekaznikow w komorze silnika to jest wielkie nieporozumienie
jeryk10 pisze:zamontuj je w srodku w aucie przed bezpiecznikami
nie potrzebnie wydluzaz dlugosc kabli zasilajacych reflektor dodatkowo prad plynie przez skrzynke bezpiecznikow i przelacznik reflfktorow....a ide jast taka aby prowadzic mozliwie krotkimi odcinkami kabla i omijac elementy ktore moga ulec uszkodzeniu
[size=100][color=red][b]You´ll Never Walk Alone[/b][/color][/size]
Otorz koledzy juz wam muwie Podoba wam sie ten sposob motowania przekaznikow przy lapie bo mi nie Poniewarz brzydko to wyglada kupa bezpiecznikow garsc kabli W golfie 3 podlaczysz obie lapy pod przekazniki bo wiozka idzie do drugiej lapy nad chlodnica wiec wszystkie kable motujesz przy lapie Golf 2 jak motujesz przekazniki przy lapie to dodatkowo musisz pociognac dwa kable do drugiej lapy czyli wioski
Ja motuje przekazniki w srodku motuje je na kablach ktore wychodza z przelacznika zmiany swiatel Sa to kable koloru ZOLTEGO i BIALEGO
ZOLTY to swiatlo mijania
BIALY swiatlo dlugie
ZOLTY kabel przecinam w wiosce podlaczam do przekaznika Jeden koniec kabla zoltego od strony przelocznika podlaczam pod zacisk przekaznika na 86
Drugi koniec zoltego kabla ktory idzie w strone bezpiecznikow podlaczam na zacisk przekaznika 87
I tak samo sie robi z bialym kablem ta sama procedura
Sami widzicie sa bezpieczniki orginalne bez zadnego dokladania innych Przelacznik swiatla jest odciazony swiatla swieca mocno i nie musze sie martwic ze przekazniki mi skoroduja szczegulnie zima Jak przekaznik skoroduje to napewno ta zarowka nie swieci pelnym prodem
Mam tego mase zalozone w ten sposob i klijeci sa zadowoleni z poprawy jakosci swiecenia swiatel
Ja motuje przekazniki w srodku motuje je na kablach ktore wychodza z przelacznika zmiany swiatel Sa to kable koloru ZOLTEGO i BIALEGO
ZOLTY to swiatlo mijania
BIALY swiatlo dlugie
ZOLTY kabel przecinam w wiosce podlaczam do przekaznika Jeden koniec kabla zoltego od strony przelocznika podlaczam pod zacisk przekaznika na 86
Drugi koniec zoltego kabla ktory idzie w strone bezpiecznikow podlaczam na zacisk przekaznika 87
I tak samo sie robi z bialym kablem ta sama procedura
Sami widzicie sa bezpieczniki orginalne bez zadnego dokladania innych Przelacznik swiatla jest odciazony swiatla swieca mocno i nie musze sie martwic ze przekazniki mi skoroduja szczegulnie zima Jak przekaznik skoroduje to napewno ta zarowka nie swieci pelnym prodem
Mam tego mase zalozone w ten sposob i klijeci sa zadowoleni z poprawy jakosci swiecenia swiatel
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 725
- Rejestracja: czw lis 10, 2005 00:02
- Lokalizacja: Aleja Zasłużonych...
- Kontakt:
Jak chcesz kupić żarówki to nie kupuj żadnych badziewi z allegro, kup coś z żarówek philips z serii power2night, nightguide 3in1, albo coś podobnego (obecnie mam (chyba, bo dawno kupowalem juz) te nightguide w mk2 i sa jak najbardziej ok). Poczytaj opinii o żarówkach na forum jest dużo, do tego są wklejone skany testów.
jak źle będą zamontowane to może dostawać się do nich woda i wtedy jest problem, estetycznie też można to zrobić, ale z drugiej strony to ma działać i być praktyczne a nie wyglądaćjeryk10 pisze:Bo motarz przekaznikow w komorze silnika to jest wielkie nieporozumienie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 165 gości