Co do skrzyni to Klassik u siebie ma bodajże w 1,6 EG skrzynie o oznaczeniu FM i ponoć proca na tej skrzyni jest okrutna..
Damian, Ty mnie tu nie strasz zmianą silnika bo jak by nie patrzeć dostałeś po dupie od 30-sto letniej jedynki ;p i już w tym momencie jesteś przegrany a poczekaj niech te moje 30 lat historii dostanie nowe płuca czyli gaźniki Mikuni to wtedy bd musiał mieć pod maską coś więcej niż samolot ;p
[ Dodano: 21 Kwi 2009 12:52 ]
Jeszcze raz ja Panowie
Za to gdzieś w necie wynalazłem czarne Scirocco (wydaje mi się ze to właśnie jest mowada) i tam ten właściciel tego sciro miał pod machą 2.0 16v z audi, wałek 277 stopni i dwa poziome gaźniki dellorto 40 i jakie było spalanie spokojna jazdą? a no Panowie 9 litrów :green_fuck:
Wyraziciel pisał też że autko szacował na 180-190 km (więc trochę tam tego było
Warte uwagi jest to że to sciro miało 2 litry szesnatkę i wałek 277 stopni czyli juz w miarę szybki
Z moich obserwacji wynika że gaźniki poziome do samochodów i gaźniki ze ścigaczów mają niemalże identyczną konstrukcję więc spalanie pyrkaniem sobie 9-10 litrów i okrutna moc z 1,6
Jak skończą mi sie matury to pakuje Mikuni do mojego mk1 - jak wszystko będzie dobrze to owe gaźniki zawitają w nowym silniczku do golfa
[ Dodano: 21 Kwi 2009 20:01 ]
Mowad mi odpisał że jego 2,0 16v paliło 10 l na trasie z tym że On miał króciutką skrzynie i że pewnie dałoby się zejść jeszcze mniej
[ Dodano: 21 Kwi 2009 20:01 ]
z tym że na torze jak to okreslił paliło tyle ile sie wlało :green_fuck:




