[mkIII] Klapa silnika tłucze

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

sebanr1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz maja 15, 2005 20:51
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

[mkIII] Klapa silnika tłucze

Post autor: sebanr1 » pn sty 23, 2006 21:39

Witam.
Jakoś tak głośno mi auto chodzi po odpaleniu. Okazało się, że klapa silnika jest luźna i lekko telepie. Jest tam jakaś regulacja na zapięciu?
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pn sty 23, 2006 22:02

Sprobuj moze wykrecic troche te czarne gumy ktore sa w pasie pod maska.


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn sty 23, 2006 22:03

W przednich rogach masz takie dwa gumowe odbojniki. Na nich sie klapa opiera. Mają gwint i można je wkręcać lub wykręcać.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » pn sty 23, 2006 22:33

Reguluje sie na zamku a te gumki są po to aby klapa leżała równo z błotnikami z szacunkiem Panowie



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn sty 23, 2006 23:04

Tomasz masz częściową rację. Regulować trzeba to i to. Jak te odbojniki sa za bardzo wkręcone i klapa za nisko w rogach to też będzie luz na zamku i stukoty. Jak z boku klapa jest równo z błotnikami to jasne że zamkiem, ale tego pytający nie napisał.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pn sty 23, 2006 23:22

Paweł Marek pisze:Regulować trzeba to i to. Jak te odbojniki sa za bardzo wkręcone i klapa za nisko w rogach to też będzie luz na zamku i stukoty. Jak z boku klapa jest równo z błotnikami to jasne że zamkiem, ale tego pytający nie napisał.
No wlasnie, wlasnie... :pub:


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » pn sty 23, 2006 23:53

Paweł Marek jestes specem od mechaniki :okej: a ja od blacharki :smoke: .Pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości