stawiam na to że świece żaorwe nie grzeją, albo przekaźnik ewentualnie spalony bezpiecznik.wojtek gtd pisze:trzeba kilka razy kręcić a jak już odpali to głośno klekotnie kilka razy i zrobi dużo dymu za sobą... co to może być???
turbo jak K14 to podnosisz ciśnienie doładowania wkręcając wkręt regulacujny na gruszce.
proponuję najpierw zakupić manometr bo AAZ to już jednak jest kawałek silnika a turbo takie trochę mikre, i jak przedobrzysz to nie trudno o uszkodzenie bo dla osiągnięcia takiego samego ciśnienia doładowania wirnik musi kręcić się znacznie szybciej niż ma to miejsce a w 1.6
dla Ciebie bezpieczne ciśnienie doładowania to 0,9-1,2bara max na tej turbinie żeby ona trochę już pojeździła a nie zaraz sie wysypała.
jak chcez więcej dmuchać to zainwestuj w Garretta T3 ewentualnie KKK K24