Yyyy,rypnąłem się .twromek pisze:pokazać głowicę z 85r. z hydro czy jak
Głowice z hydro szły od końca 85roku.Sprawdziłem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
od 9.85 wszystkie były hydro ,a pompa wtryskowa jest dedykowana MK2 JR 9mm budowana w latach 83-91Druidionin pisze:Bo kiedyś gdzieś wyczytałem( i nie wiem znów czy nie były to słowa kolegi arwam ) że jeśli silniczek jest sprzed 87r to zawory są sterowane na "płytkach"(jeśli się mylę, poprawcie) dzięki czemu lepiej znosi mody bo nie ma szansy, że zawór dogoni tłok... (chyba nic nie pokręciłem )
Nie no, pod warunkiem, że sprawne hydro i dobry olej to można modzić, w sumie ile podkręconych TD na tym forum ma płytkiDruidionin pisze:Czyli nie jest na płytkach i trzeba oszczędnie z modami?
głowica jest pomalowana farbą hammerite (czarny połysk, malowane pędzelkiem), tylko dekiel kijowy jest, na szczęście nie jest to już komplet do mojego Golfatwromek czym pomalowałeś tak ładnie głowicę?
Wymiana prowadnic i docieranie zaworów oraz wymiana hydropopychaczy i uszczelniaczy to sporo roboty, kosztów i niezbędne są owe zabiegi?twromek pisze:w głowicy sam to możesz wymienić hyrdopopychacze i uszczelniacze ewentualnie, planowanie, docieranie zaworów, wymiana prowadnic to już prace niewykonalne w przydomowym warsztacie.
Pierścienie wymienisz.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 112 gości