Kolego,popuść pasek rozrządu i zobacz czy wałek pompy nie ma luzów,bo może się okazać to,co było u mnie.Nieciekawa sprawa,bo przez opiłki z wytartych tulejek,głowiczka poszła spaćmikoz pisze:,dochodzi do 1900i zaczyna vbrzeczec pompa i praca silnika też się zmienia przechodzi przez 2300rpm i jest juz normalnie ,
Wymiana turbiny POMOCY!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14245
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Michaś_1977 pisze:Kolego,popuść pasek rozrządu i zobacz czy wałek pompy nie ma luzów,bo może się okazać to,co było u mnie.Nieciekawa sprawa,bo przez opiłki z wytartych tulejek,głowiczka poszła spaćmikoz pisze:,dochodzi do 1900i zaczyna vbrzeczec pompa i praca silnika też się zmienia przechodzi przez 2300rpm i jest juz normalnie ,
czyli już jednak doszłeś że to głowaiczka jest kaput?
w jaki sposób sprawdzałeś?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 59 gości