witam wszystkich mam maly problem z pompą wtryskowa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » czw cze 25, 2009 22:43

uszczelnienie całej pompy ok 300zł


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

pio23krk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr lut 04, 2009 11:42
Lokalizacja: kraków

Post autor: pio23krk » czw cze 25, 2009 22:49

sporo sobie licza

Michaś_1977 z rozrzadem jest wszystko wporzadku wiec to musi byc cos z pompa
zbieram sie na jazde kontrolna pozdro dzieki za rady



arwam

Post autor: arwam » czw cze 25, 2009 23:02

Michaś_1977 pisze:to wiesz czy może się skończyć każda próba mocy ?
może się skonczyć swapem :P

[ Dodano: 25 Cze 2009 23:07 ]
pio23krk,


sprawdź czy na pracującym silniku koło pasowe na wale korbowym sięnie kolebie na boki



pio23krk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr lut 04, 2009 11:42
Lokalizacja: kraków

Post autor: pio23krk » pt cze 26, 2009 13:09

arwam pisze:sprawdź czy na pracującym silniku koło pasowe na wale korbowym sięnie kolebie na boki
nie ma bicia na kole pasowym wczesniej mialem ale wymienilem kolo pasowe bo gumki sie wytyraly

wczoraj wnocy jak i dzisiaj rano autko dziala jak powinno
wiec sam juz niewiem o co chodzi
moze tez byc tak : przedwczoraj tankowalem auto na jakiejs podejrzanej stacji i pewnie syf jakis mieli a nie rope wczoraj w nocy zalalem go na shelu i od tego czasu wszystko jest ok oprocz tego wycieku z pompy



dominik_sc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz maja 10, 2009 11:02
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: dominik_sc » pt cze 26, 2009 19:57

chyba na czworce 120 a nie trojce



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt cze 26, 2009 20:58

dominik_sc pisze:chyba na czworce 120 a nie trojce
dominik_sc, niby dlaczego nie na 3ce :hmm: ?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

dominik_sc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz maja 10, 2009 11:02
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: dominik_sc » pt cze 26, 2009 21:05

bo nie pojdzie tyle na trojce maks jakies 105 a ciagnie do 100



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt cze 26, 2009 21:14

dominik_sc pisze:bo nie pojdzie tyle na trojce maks jakies 105 a ciagnie do 100
Ja na skrzyni 4S jadę 105km/h,a w MK3 są skrzynki CHC (odpowiednik 4T)i na niej można więcej,z resztą jak przyjdzie arwam,to Ci napisze ile jedzie AAZem na 3ce :grin:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » sob cze 27, 2009 08:14

Ja na skrzyni 4S jadę 105km/h,a w MK3 są skrzynki CHC (odpowiednik 4T)i na niej można więcej,z resztą jak przyjdzie arwam,to Ci napisze ile jedzie AAZem na 3ce

dokładnie na trójce do 120km/h na AAZ'cie a 1,6td zwłaszcza na płytkach może nawet do 150km/h się dokręcić na skrzyni 4T.
wiem bo sam rzeczone silniki miałem o obecnie jeżdżę na AAZ'cie i powiem że po zmianie wydechu na przelot jest naprawdę fajnie nawet w górnych obrotach czuś że go nie przytyka ale do 1.6TD to mu jeszcze daleko. :helm:



mavric
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: pt lut 13, 2009 19:38
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: mavric » sob cze 27, 2009 16:25

arwam, tak z ciekawosci, jakie obroty lapie silnik przy tych 120 na 3-im biegu ? :chytry:



arwam

Post autor: arwam » ndz cze 28, 2009 14:18

mavric pisze:arwam, tak z ciekawosci, jakie obroty lapie silnik przy tych 120 na 3-im biegu ? :chytry:

okoló 4800-5000rpm.

a do jakich obrotów go można dokręcić to zapytaj się AUREL'a



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 228 gości