niskie cisnienie oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
niskie cisnienie oleju
witam
mam prblem z cisnieniem oleju
od pewnego czasu na ciepłym silniku pali sie kontrolka oleju przy 2000 obrotow.
wymieniłem olej mobil s 10w 40, filtr oleju, czujnik oleju, pompe oleju, zrobiony szliw wału i nowe panewki
sytuacja bez zmian
o co tu chodzi
jakie moga byc jeszce przyczyny spadku cisnienia oleju
prosze o pomoc
mam prblem z cisnieniem oleju
od pewnego czasu na ciepłym silniku pali sie kontrolka oleju przy 2000 obrotow.
wymieniłem olej mobil s 10w 40, filtr oleju, czujnik oleju, pompe oleju, zrobiony szliw wału i nowe panewki
sytuacja bez zmian
o co tu chodzi
jakie moga byc jeszce przyczyny spadku cisnienia oleju
prosze o pomoc
-
- Ma gadane
- Posty: 161
- Rejestracja: ndz maja 18, 2008 15:52
- Lokalizacja: Namysłów
A byłeś u mechanika i mierzyłeś ciśnienie????????? bo może być że czujnik wali w ........., miałem tak w mk2, mi przy 3-4 tyś zapalało się. a czujnik nowy kupiłem!!!!!!! pojedz do mechanika i sprawdz ciśnienie, skoro masz nową pompę to powinno ciśnienie być wporzadku. Moze to coś w kompie odwala i jakieś błedne pomiary łapie!!!!!!!!
-
- Ma gadane
- Posty: 161
- Rejestracja: ndz maja 18, 2008 15:52
- Lokalizacja: Namysłów
-
- Ma gadane
- Posty: 161
- Rejestracja: ndz maja 18, 2008 15:52
- Lokalizacja: Namysłów
no własnie autko chodzi super po tym remoncie
a mozliwe zeby powietrze łapał np uszczelka głowicy nieszczelna albo w ksiazce pisali coś o zaworze w kanale obiegowym, ktory moze sie zacinać
z czujnikem to watpie bo mam nowy i raxzej oba by nie były popsute
a moze panewki sa za luznme te nowe-to sie nie zatra
a mozliwe zeby powietrze łapał np uszczelka głowicy nieszczelna albo w ksiazce pisali coś o zaworze w kanale obiegowym, ktory moze sie zacinać
z czujnikem to watpie bo mam nowy i raxzej oba by nie były popsute
a moze panewki sa za luznme te nowe-to sie nie zatra
-
- Ma gadane
- Posty: 161
- Rejestracja: ndz maja 18, 2008 15:52
- Lokalizacja: Namysłów
Panewki nie mogą być luzne, bo wtedy korbowody waliły by o cylindry i rozwaliły gładzie cylindrowe. Moze wał mieć lekki luz ale to nie wpływa na jego prace poprostu wyrobił się, jesli chodzi o uszczelką pod głowicą to nie ma mowy aby coś puszczał, jeśli wydmucha uszczelkę to auto słabnie i praktycznie nie chce jechać, wiec uszczelkę należy w 100 proc. wykluczyć. a kanał obiegowy to odnosnie chłodzenia, sa tam rozbudowane kanaliki którymi płynie płyn chłodniczy chłodząc głowicę aby nie pękła.
no to jakies jaja pojade zmierzyc cisnienie jak montrolka sie zapali
jesli bedzie oki to bede smigał i zmienie czujnik albo zegary
słyszeałem tez ze filtr oleju filtrona(a taki mam) jest lipny i moga sie takie jaja dziać
a moze olej wymienic jeszcezna mineralny?czy tego nie ronbić?
czyli reasaumujac nie ma innych przyczyn spadku cisnienia oelju-albo panewki al;bo pompa tak?
jesli bedzie oki to bede smigał i zmienie czujnik albo zegary
słyszeałem tez ze filtr oleju filtrona(a taki mam) jest lipny i moga sie takie jaja dziać
a moze olej wymienic jeszcezna mineralny?czy tego nie ronbić?
czyli reasaumujac nie ma innych przyczyn spadku cisnienia oelju-albo panewki al;bo pompa tak?
-
- Ma gadane
- Posty: 161
- Rejestracja: ndz maja 18, 2008 15:52
- Lokalizacja: Namysłów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 271 gości