Kilka niepokojących zjawisk z vento TDI!!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kilka niepokojących zjawisk z vento TDI!!!!
Koledzy pomózcie w rozpwiazniu prolemów...Autko to vento tdi silnik 1z...pierwszy problem to taki ze autko traci moc np przy 120 na godizne...nieraz przy 140....puszcze lekko gaz i znowu wcisne i idzie dalej...nieraz jednak nie chce...tak jakby 50 koni mu uciekło.....drugi problem to taki ze nieraz podczas jazdy np na piatym biegu szarpie w okolicach 2 tys.....trzeci problem to taki ze jak zapale to potrafi nieraz zgasnac....czwarty problem to taki ze jak zapale po nocy(temp na dworze -20 lub nizej)to jak zapale to chodzi przez pare sekund strasznie nierówno.....dodam ze swieczki mam nowe...autko pali na trasie ok5-5,3 litra...zawsze paliło na dotyk i nadal pali.......pratycznie nie kopci....przyspieszenie ma naprawde spore jak na 90KM.....
to ze szrpie moze byc wina pompy w TDI to sie tak obijawia jak jest wyrobione juz w tej gornej czasci,tam gdzie zwyklaki maja linke zaczepiona...jak to pada to zaczynaja szarpac przy pewnych obrotach a pozniej juz jest ok,to ze sie kolebie jak go zapalisz to moze i swiece masz dobre jeszcze nic nieznaczy,sprawdz czy do listwy od swiec prad dochodzi,moze bezpiecznik...a to ze auto dostaje muła mozesz mic zapchany filtr paliwa,sam dzisiaj zmienialem bo mi wczoraj zamarzło paliwo i ledwie dojechalem...oczywiscie prztczyn moze byc wiele innych ale to sa te co mozna szybko sprawdzic,bo kat wtrysku tak nagle sam sie nieprzestawil napewno bo niby jak,chyba ze pasek ci przeskoczył,np mozesz miec luzne kolo pasowe na wale bo juz widzialem takie cos,w passacie i on czasem dostawał muła czasem szedl normalnie,az wkoncu kolo sie urwalo i na tym sie skonczylo...jak to posprawdzasz i nic niepomorze to wtedy mozna szukac przyczyn glebiej,sprawdzc kat wtrysku czy podlaczyc sie do VAGa...pozdrawiam..
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
hmm no tez własei słyszalem o nastawniku.....co do tego ze łapie muła to myslałem ze moze n75 no ale jak włacze zapłon to tyka wiec chyba dobry...musze sprawdzic dokładnie przewody podcisnieniowe.......filtr paliwa.....oleju olej dopiero co wymienione
ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6
- wolf243
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: pt lip 15, 2005 09:08
- Lokalizacja: Wrocław/Zgorzelec
- Kontakt:
Widze kolejny kolega z "ograniczeniem prędkości" 
Sprawdziłem u mechanika n75, wężyki podciśnienia, podpinałem do VAG'a (na postoju) i nic. Gdzieś słyszałem tu na forum że może to być wina pompy paliwa.
Da radę to jakoś sprawdzić ? Może dynamicznie VAG'iem albo u mechanika ??
P.S.
Może zna ktoś diagnoste we Wrocku który robi dynamiczne testy VAG'iem??

mam dokładnie takie same objawy, zabieram się do tego od kilku miesięcy.ćwikła pisze:autko traci moc np przy 120 na godizne...nieraz przy 140....puszcze lekko gaz i znowu wcisne i idzie dalej...nieraz jednak nie chce...
Sprawdziłem u mechanika n75, wężyki podciśnienia, podpinałem do VAG'a (na postoju) i nic. Gdzieś słyszałem tu na forum że może to być wina pompy paliwa.
Da radę to jakoś sprawdzić ? Może dynamicznie VAG'iem albo u mechanika ??
P.S.
Może zna ktoś diagnoste we Wrocku który robi dynamiczne testy VAG'iem??
Też miałem (może dalej mam ale nie mam na razie gdzie sprawdzic) podobny objaw jak chciałem sprawdzić auto na autostradzie 1,2,3 i na 4 biegu 3tys obrotów i koniec.
Byłem u mechanika posprawdzał wężyki przeduchał kompresorem wężyki i zawór po czym kazła mi sprawdzić
1) Jak to nie pomoze to mówił żeby zdjąć wtyczke z tego zaworka i spróbować
2) Jak i to nie pomoze to zdjąć wężyk z zaworka i zaślepić i spróbować ale rozsądnie delikatnie rozpędzać wtedy auto bo włączy tryb awaryjny.
Po tych próbach powiedział żeby dać znać wtedy sie okaże co się dzieje.
Jak tylko wyjade na autostrade to bedę próbował
Byłem u mechanika posprawdzał wężyki przeduchał kompresorem wężyki i zawór po czym kazła mi sprawdzić
1) Jak to nie pomoze to mówił żeby zdjąć wtyczke z tego zaworka i spróbować
2) Jak i to nie pomoze to zdjąć wężyk z zaworka i zaślepić i spróbować ale rozsądnie delikatnie rozpędzać wtedy auto bo włączy tryb awaryjny.
Po tych próbach powiedział żeby dać znać wtedy sie okaże co się dzieje.
Jak tylko wyjade na autostrade to bedę próbował
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 116 gości