Skad wziasc instalacje pod swapa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- daro81
- Gadatliwa bestia
- Posty: 861
- Rejestracja: sob sty 03, 2009 11:50
- Lokalizacja: Gdańsk/Przodkowo
- Auto: Golf 3 GTI, Karmann Ghia
- Silnik: AQN
- Kontakt:
Skad wziasc instalacje pod swapa
Mam pytanko.wkladam do mojego mk1 silnik z passata b3 oznaczenie 9A.W mk1 mialem instalacje od 1,1 w oplakanym stanie.od jakiego auta najlepiej wziasc kompletna instalacje
zeby podlaczyc wsio w mk1,dodam ze z b3 bede mial tylko czesc z pod maski bo reszta musi
zostac bo passat idzie dalej do ludzi.doradzano mi instalke od mk1 gti i polaczyc to w calosc,ale czy np od mk2 gti nie byloby lepiej?? co radzicie??
zeby podlaczyc wsio w mk1,dodam ze z b3 bede mial tylko czesc z pod maski bo reszta musi
zostac bo passat idzie dalej do ludzi.doradzano mi instalke od mk1 gti i polaczyc to w calosc,ale czy np od mk2 gti nie byloby lepiej?? co radzicie??
nisko,szeroko,szybko
https://www.facebook.com/pg/VWolfGarage/posts/?ref=page_internal
https://www.facebook.com/pg/VWolfGarage/posts/?ref=page_internal
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ja bym brał z innego passata z takim samym silnikiem, inaczej nakombinujesz się, naszukasz i bedzie wielki kłopot. Dogadaj się z włascielem tego paska z kórego bierzesz silnik. Na co w nim komu instalacja pod silnik którego już niema. Nawet nie podejrzewam żeby ktoś potem tego paska w całości kupił i wkładał mu taki sam silnik który teraz bierzesz. Pewnie pójdzie na części.
Ostatnio zmieniony ndz cze 28, 2009 12:54 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
daro81, weż wszystkie "kabelki" czyli instalacje od silnika, jak ktoś włoży tam cokolwiek to i tak instalacje od 9A nie bd pasować np. do RP itp.
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
nie wiem dokładnie ale w skrzynce masz chyba sterownik jakieś. Pisze ci nie rób sobie kłopotu, bierz przekładaj ze skrzynką. Taki swap jest amitnym projektem i po co masz sobie utrudniać. Łatwiej bedzie resztę elektryki w aucie dostosować do skrzynki z paska niż na odwrót
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Jeżeli dysponujesz schematem elektryki do paska z silnikiem 9A - to ja bym wyciągnął tylko wiązke silnika, która nie jest połączona z żadną inną wiązką - i podłączył to do ori instalacji w mkI. Jeżelui nie dysponujesz takim schematem - to zależy, ile masz czasu, jak mocno zależy Tobie na jakości instalacji i czy dasz radę to ogranąć. Jeżeli czasu mało, w elektryce nie jesteś za bardzo kumaty itp. To przekąldaj całą instalacje, razem ze skrzynką. Jak coś kumasz i maszschematy, bądź kumasz na tyle, że dojdziesz bez schematów co i jak - to przekładaj bez skrzynki.
[ Dodano: Nie Cze 28, 2009 22:02 ]
A jeszcze jedna rzecz - nie wiem, jak jest w B3 - ale czy licnzik jest na linke, czy na czujnik? Bo możesz mieć wtedy problemy z prędkościomierzem itp. Jak licznik na linke, to jeszcze zerknij na panel przekaźników w pasku - które przekaźniki mają coś wspólnego z pracą silnika? Jeżeli tylko np. przekaźnik pompy paliwa - to sprawa jest dość łatwa do rozpykania, nawet bez schematów. Jeżeli jest tam więcej przekaźników, to lepiej zdobyć schematy i przekładać sama instalkę silnika, albo, jeżeli nie czujesz się na siłach, przełożyć całą instalke razem z panelem.
Jutro bedę w trójmieście, jak chcesz, to odezwij się na priv, podaj namiary, po robocie moge podjechać, popatrzeć, doradzić
[ Dodano: Nie Cze 28, 2009 22:02 ]
A jeszcze jedna rzecz - nie wiem, jak jest w B3 - ale czy licnzik jest na linke, czy na czujnik? Bo możesz mieć wtedy problemy z prędkościomierzem itp. Jak licznik na linke, to jeszcze zerknij na panel przekaźników w pasku - które przekaźniki mają coś wspólnego z pracą silnika? Jeżeli tylko np. przekaźnik pompy paliwa - to sprawa jest dość łatwa do rozpykania, nawet bez schematów. Jeżeli jest tam więcej przekaźników, to lepiej zdobyć schematy i przekładać sama instalkę silnika, albo, jeżeli nie czujesz się na siłach, przełożyć całą instalke razem z panelem.
Jutro bedę w trójmieście, jak chcesz, to odezwij się na priv, podaj namiary, po robocie moge podjechać, popatrzeć, doradzić
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 239 gości