Samochód skręca z opóźnieniem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Samochód skręca z opóźnieniem
Witam,
Trzy dni temu coś się stało ze "sterowaniem" w moim aucie. Kiedy zaczynam kręcić kierownicą podczas jazdy (normalnej) wyczuwam tak jakby skręt kół odbywał się z opóźnieniem. Podczas szybkiej jazdy tracę kontrolę nad samochodem. Czy miał ktoś taki problem? Co mogło się stać? Jak można temu zaradzić? Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki. pzdr.
Trzy dni temu coś się stało ze "sterowaniem" w moim aucie. Kiedy zaczynam kręcić kierownicą podczas jazdy (normalnej) wyczuwam tak jakby skręt kół odbywał się z opóźnieniem. Podczas szybkiej jazdy tracę kontrolę nad samochodem. Czy miał ktoś taki problem? Co mogło się stać? Jak można temu zaradzić? Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki. pzdr.
lukas87, czy jak stoisz w miejscu(na odpalonym silniku) to lekko kręcisz kierownicą?
masz luzy w układzie kierowniczym, prawdopodobnie maglownica do wymiany(parę stówek)
masz luzy w układzie kierowniczym, prawdopodobnie maglownica do wymiany(parę stówek)
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
lukas87, no to masz wspomaganie. jeśli auto skręca z opóźnieniem to przyczyną jest uszkodzona maglownica. sprawdź czy nie ma luzów, wjedź na kanał i oblukaj temat
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Inne przyczyny moim zdaniem bardziej prawdopodobne: mało powietrza w kolach, duże luzy w zawieszeniu na połaczeniach elastyczno gumowych, fatalnie ustawiona geometria. Wizyta na zwykłej stacji przeglądów powinna to wyjaśnić.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
a w mkIV były te aktywne wspomagania?
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 385 gości