Zglebiona Wycieraczka
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zglebiona Wycieraczka
Witam.
Chciałem położyć wycieraczke w swoim MK II. Poczytałem troche tematów na forum i zacząłem działać. No i krew mnie chyba zaraz zaleje, ale nie moge tej wycieraczki ustawic tak jak nalezy. Jeżeli ma ona odstęp od uszczelki jakieś 5 cm (zreszta jak widac na zdjęciu) wszystko działa bez zarzutu. Jak tylko ją dociągne, żeby była równolegle z uszczelką, wycieraczka nie działa wcale... Zrobiłem zdjęcia jak mam ustawione mechanizmy itp może ktoś wie w czym jest problem. Proszę o jakieś rady, bo rozniose tą wycieraczke.
(tak na marginesie podczas prób czy wszystko działa pękł mi węzyk doprowadzający płyn i 3l płynu poszło...w glebe zalewając mi przy okazji pół silnika... )
Pod spodem zamieszczam zdjęcia jak to wszystko wygląda:
Jeżeli temat umieściłem w złym dziale, to serdecznie przepraszam i prosze o przeniesienie do odpowiedniego działu, bo nie mogłem się zdecydowac gdzie ten temat powinien się znajdować. Pozdrawiam i licze na pomoc z Waszej strony.
Chciałem położyć wycieraczke w swoim MK II. Poczytałem troche tematów na forum i zacząłem działać. No i krew mnie chyba zaraz zaleje, ale nie moge tej wycieraczki ustawic tak jak nalezy. Jeżeli ma ona odstęp od uszczelki jakieś 5 cm (zreszta jak widac na zdjęciu) wszystko działa bez zarzutu. Jak tylko ją dociągne, żeby była równolegle z uszczelką, wycieraczka nie działa wcale... Zrobiłem zdjęcia jak mam ustawione mechanizmy itp może ktoś wie w czym jest problem. Proszę o jakieś rady, bo rozniose tą wycieraczke.
(tak na marginesie podczas prób czy wszystko działa pękł mi węzyk doprowadzający płyn i 3l płynu poszło...w glebe zalewając mi przy okazji pół silnika... )
Pod spodem zamieszczam zdjęcia jak to wszystko wygląda:
Jeżeli temat umieściłem w złym dziale, to serdecznie przepraszam i prosze o przeniesienie do odpowiedniego działu, bo nie mogłem się zdecydowac gdzie ten temat powinien się znajdować. Pozdrawiam i licze na pomoc z Waszej strony.
Dobra udało się zdjąć wycieraczke, teraz już powinno być wszystko ok. Sprawdze w trasie, bo za chwile wyjeźdzam
Ostatnio zmieniony sob cze 27, 2009 16:41 przez van_dall, łącznie zmieniany 1 raz.
cześć. przestawić trzeba wieloklin na silniku dokładnie tak jak na twoim foto, żeby krótkie i długie ramię przekładni były możliwie równoległe. potem, jeżeli pierwsza czynność nie wystarczyła trzeba zdjąć samą wycieraczkę z wieloklinu i celować:) ja u siebie próbowałem ale wróciłem do oryginalnego położenia. dysza spryskiwacza sie wyginała przy zglebowanej wycieraczce. trzeba by było chyba trochę ramię wygiąć na gorąco. pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 430 gości