Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
PiotrTDI
- Użytkownik
- Posty: 467
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
- Lokalizacja: Wyszków
-
Kontakt:
Post
autor: PiotrTDI » pt cze 26, 2009 08:12
damcio151 pisze:może gdzieś cyna skapnęła i łączy 2 luty ... sprawdź
poza tym pęknięcie lutów są tak delikatne i mało widoczne, że najlepiej jakbyś do tego z lupą podszedł
mam to na wierzchu to sprawdze to dziś jeszcze
damcio151 pisze:tylko sie nie dziw, że auto będzie zamulone
dlaczego?? bo teraz jakoś słabiej mi chodzi
Ostatnio zmieniony pt cze 26, 2009 08:15 przez
PiotrTDI, łącznie zmieniany 1 raz.
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » pt cze 26, 2009 08:17
PiotrTDI pisze:dlaczego?? bo teraz jakoś słabiej mi chodzi
podając + na n109 zasilasz ECU ... a ECU wcale takie głupie nie jest
no i przechodzi w tryb awaryjny
-
Sztomel
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5667
- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
- Lokalizacja: Rybnik
Post
autor: Sztomel » pt cze 26, 2009 08:18
PiotrTDI pisze:damcio151 napisał/a:
tylko sie nie dziw, że auto będzie zamulone
dlaczego?? bo teraz jakoś słabiej chodzi
przy podłączeniu N109 na "krótko" sterownik silnika przechodzi w tryb pracy awaryjnej i mimo mocnego wciskania pedału gazu, silniczek i tak spokojnie nabiera sobie prędkości czyli "idzie" jak SDI.
-
piotrekrkk
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: pn paź 08, 2007 20:59
- Lokalizacja: kraków
-
Kontakt:
Post
autor: piotrekrkk » pt cze 26, 2009 14:15
damcio151 pisze:piotrekrkk pisze:gasnie po jednej sekundzie za każdym razem
na 99,9% immo
Miałes racje to immo , tyle ze stala się ciekawa sprawa . Uderzyłem pięscią z gory dosyć mocno o deskę i odpalił - tyle że to mógł być przypadek . Musze się dostać do kompa wyczyścić styki tyle że narazie nie wiem gdzie kompa szukać
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » pt cze 26, 2009 14:18
piotrekrkk pisze:Miałes racje to immo , tyle ze stala się ciekawa sprawa . Uderzyłem pięscią z gory dosyć mocno o deskę i odpalił
nie pamiętam gdzie w MK3 jest immo, ale chyba tak jak w passacie B4 , czyli za włącznikiem świateł ... za deską ... jeżeli puknąłeś i odpalił to albo wtyczka zaśniedziała, albo lut puścił - do dzieła
-
PiotrTDI
- Użytkownik
- Posty: 467
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
- Lokalizacja: Wyszków
-
Kontakt:
Post
autor: PiotrTDI » pt cze 26, 2009 14:49
damcio151 pisze:podając + na n109 zasilasz ECU ... a ECU wcale takie głupie nie jest no i przechodzi w tryb awaryjny
tylko że po tym lutowaniu jakby mi słabiej chodził, musze się z jakimś moim rywalem spotkac i ścignąć i to sprawdzić bo mi tu coś nie pasuje do końca. a apropo tej diody to po tym uderzeniu przed lutowaniem zaczeło się to świecić
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » pt cze 26, 2009 15:01
PiotrTDI pisze:a apropo tej diody to po tym uderzeniu przed lutowaniem zaczeło się to świecić
no to mówię, rozbierz , zobacz ...
PiotrTDI pisze:tylko że po tym lutowaniu jakby mi słabiej chodził, musze się z jakimś moim rywalem spotkac i ścignąć
hmm ale jeździsz na podłączonym n109 do + ? czy już normalnie odpala ?
-
PiotrTDI
- Użytkownik
- Posty: 467
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
- Lokalizacja: Wyszków
-
Kontakt:
Post
autor: PiotrTDI » pt cze 26, 2009 16:34
damcio151 pisze:no to mówię, rozbierz , zobacz ...
czyli sprawdzić wszystkie luty na tym sterowniku od alarmu??
damcio151 pisze:hmm ale jeździsz na podłączonym n109 do + ? czy już normalnie odpala ?
polutowałem i póki co normalnie odpala jak w orginale a kabelek mam w bagażniku w razie co jakby nie chciało działac albo się zepsuło
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » pt cze 26, 2009 16:40
PiotrTDI pisze:czyli sprawdzić wszystkie luty na tym sterowniku od alarmu??
tak, wszystkie ... nie znam pinologi , ani nie mam schematu alarmu, żebym mógł powiedzieć które dokładnie, więc sprawdź wszystkie
-
piotrekrkk
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: pn paź 08, 2007 20:59
- Lokalizacja: kraków
-
Kontakt:
Post
autor: piotrekrkk » sob cze 27, 2009 11:33
wracając do mojego problemu z immo. Wiem że to immo i wiem że odpala wtedy kiedy sterownik pozwoli na odpalenie auta czyli wtedy kiedy "pestka" jest w zasięgu. I tu nasuwa mi się jeszcze jedno pytanie , czy pestka akywuje immo nawet jesli klucz nie siedzi w stacyjce? czy dopiero wtedy kiedy stacyjka podaje +. Bo jesli immo dziala bez kluczyka w stacyjce to wystarczy pestke zamontowac obok immo na stale a wtedy immo powinien być aktywny cały czas nawet po wyjeciu kluczyka. Chyba że się myle?
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » sob cze 27, 2009 13:07
piotrekrkk pisze:wracając do mojego problemu z immo. Wiem że to immo i wiem że odpala wtedy kiedy sterownik pozwoli na odpalenie auta czyli wtedy kiedy "pestka" jest w zasięgu. I tu nasuwa mi się jeszcze jedno pytanie , czy pestka akywuje immo nawet jesli klucz nie siedzi w stacyjce? czy dopiero wtedy kiedy stacyjka podaje +. Bo jesli immo dziala bez kluczyka w stacyjce to wystarczy pestke zamontowac obok immo na stale a wtedy immo powinien być aktywny cały czas nawet po wyjeciu kluczyka. Chyba że się myle?
hmm a co za różnica , czy przy zasilaniu, czy bez
poza tym zawsze to jest jakieś zabezpieczenie - ja bym tego nie robił , tzn. nie pozbywałbym się go
-
piotrekrkk
- Mały gagatek
- Posty: 61
- Rejestracja: pn paź 08, 2007 20:59
- Lokalizacja: kraków
-
Kontakt:
Post
autor: piotrekrkk » sob cze 27, 2009 15:29
mam gdzieś to zabezpieczenie
przewaznie obok mojego auta stoi inne auto ktore prędzej zginie. Przekonałem sie o tym dzisiaj że immo sie kasuje po wyjęciu kluczyka ze stacyjki . Jak sprawdzic ile pobiera napięcia przy włozonym kluczyku do stacyjki?
[ Dodano: 27 Cze 2009 15:31 ]
a roznica jest taka że kiedy immo jest aktywne to auto zawsze odpala , chce zrobić tak aby immo bylo caly czas aktywne
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » sob cze 27, 2009 15:35
piotrekrkk pisze:a roznica jest taka że kiedy immo jest aktywne to auto zawsze odpala , chce zrobić tak aby immo bylo caly czas aktywne
przecież podchodząc z kluczykiem ( kluczyk ma transponder) "wyłączasz" immo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 159 gości