Problem z turbo T2

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Adriano_Amigo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob kwie 11, 2009 18:07
Lokalizacja: Knurów/Gliwice

Post autor: Adriano_Amigo » sob cze 27, 2009 02:51

arwam powiedz proszę czy najpierw mam ruszyć LDA i do tego dopasowac ciśnienie czy na odwrót?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob cze 27, 2009 07:36

Adriano_Amigo pisze:arwam powiedz proszę czy najpierw mam ruszyć LDA i do tego dopasowac ciśnienie czy na odwrót?
Przestaw boost pin w LDA i zobacz jaki będzie efekt.Jak zacznie mocno kopcić,to podkręć trochę ciśnienie dla uzyskanie pełnej mocy i zniwelowania mocnego dymienia :wink:
Trzeba robić to stopniowo,aż do uzyskania tego co chce się mieć :bigok:
A dawką to Ty już próbowałeś się bawić?
Ostatnio zmieniony sob cze 27, 2009 07:37 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » sob cze 27, 2009 08:17

Adriano_Amigo,

ja bym najpierw dawkę wystroił i dotego ciśnienie jakieś 1,3bara tak że by lekko poddymiał przy pedale gazu w podłodze pod obciążeniem i wtedy ewentualnie pobawił się boost pinem chybaże nie chcesz bardzo bawić się kluczami to wtedy tylko boost pinem i delikatnie ciśnieniem ale to będą małe efekty



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 120 gości