1.6 SR i wasze problemy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Krzyh00
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 15:17
Lokalizacja: K-lin

Post autor: Krzyh00 » czw cze 25, 2009 22:19

no ale czemu padl akurat w momencie kiedy wymienialem termostat? jest jeden czujnik tylko na kompa i na wskaznik?



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » pt cze 26, 2009 06:41

Krzyh00 pisze:czemu padl akurat w momencie kiedy wymienialem termostat
nie wiem ale miałem tak samo, najlepiej kup org. w ASO, jak chcesz mieć pewność sprawdź na vagu jeśli to czujnik będziesz miał bląd


Obrazek

Awatar użytkownika
Krzyh00
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 15:17
Lokalizacja: K-lin

Post autor: Krzyh00 » pt cze 26, 2009 12:24

z tym bedzie ciezko bo raz dziala a raz nie, dzis zrobilem 5km i dzialal a pozniej na moment sie wywalil na 200m na zero i znowu dzialal.



Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » pt cze 26, 2009 13:08

Jakiej firmy kupiłeś termostat? Może on jest niesprawny, co do czujnika temp. cieczy to jest 2w1, w jednym dwa czujniki i z tego co wiem to może paść jeden z nich, np tylko ten co pokazuje temp. na wskazówce lub drugi co podaje temp. do komputera.
Czujnik temp. także radzę kupić oryginalny.
Ostatnio zmieniony pt cze 26, 2009 13:11 przez Jazz_Blue, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Krzyh00
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 15:17
Lokalizacja: K-lin

Post autor: Krzyh00 » pt cze 26, 2009 14:44

termostat gates, dziala ok bo trzyma 90st caly czas a wczesniej sie wahala temp. tylko dalem ciala bo zle zlozylem oring i mi wywalilo plyn, bylem przed samym domem praktycznie wiec dojechalem do garazu ale wtedy wlasnie wskaznik spadl na 0 bo juz prawie nie bylo plynu w ukladzie. szybko zgasilem, poprawilem oring, zalalem plyn nowy i jest ok poza wlasnie tym wzkaznikiem ktory dziala dziala dziala a nagle spada na 0 i po chwili znowu wchodzi na 90. jezeli tam sa dwa czujniki i jeden idzie na kompa a drugi na zegar to w takim ukladzie nie musze sie tak cisnieniowac z wymiana bo komp dostaje sygnal ze sprawnego czujnika tylko wskaznik na desce sie zawiesza?

ma ktos zdjecie ktory to jest ten czujnik na silniku? bo przeszukalem ksiazke napraw i nic nie znalazlem :/ podejzewam ze to ten z prawej strony co wchodzi w blok ale sa jeszcze jakies czujniki na wezu i nie jestem pewien. jaki koszt takiego czujnika?



Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » pt cze 26, 2009 20:01




Awatar użytkownika
Krzyh00
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 15:17
Lokalizacja: K-lin

Post autor: Krzyh00 » sob cze 27, 2009 15:02

piekne dzieki, tak wlasnie przypuszczalem :)
Ostatnio zmieniony wt cze 30, 2009 10:56 przez Krzyh00, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
krzyzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1270
Rejestracja: sob maja 10, 2008 18:02
Lokalizacja: MALBORK
Kontakt:

Post autor: krzyzak » pt lip 03, 2009 23:14

:)
Ostatnio zmieniony ndz lip 05, 2009 22:39 przez krzyzak, łącznie zmieniany 1 raz.



cad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob mar 28, 2009 21:00
Lokalizacja: Net

Post autor: cad » sob lip 04, 2009 18:38

Panowie powracam do tematu zwiazanego z szarpaniem silnika w AKL-u. Zrobiłem głowice łacznie z wymiana zaworów i autko dalej szarpie na wolnych i w okolicy do 2 tys obr/min. Po odpieciu przepływki praca silnika sie nie zmienia a jezeli sciagne przewod zaraz za przeplywka chodzi jakby rowniej ale nie równo. ma ktos pomysła?



Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » sob lip 04, 2009 23:29

cad pisze:Panowie powracam do tematu zwiazanego z szarpaniem silnika w AKL-u. Zrobiłem głowice łacznie z wymiana zaworów i autko dalej szarpie na wolnych i w okolicy do 2 tys obr/min. Po odpieciu przepływki praca silnika sie nie zmienia a jezeli sciagne przewod zaraz za przeplywka chodzi jakby rowniej ale nie równo. ma ktos pomysła?
Przeczyść przepływomierz, jeśli jeszcze tego nie robiłeś lub podmień od kogoś kto ma taki sam silnik i przepływomierz sprawny. Z teco co wiem to może być uszkodzony a na VAG'u nic nie wyjdzie.
Ostatnio zmieniony sob lip 04, 2009 23:30 przez Jazz_Blue, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Seru79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 21:28

Post autor: Seru79 » pt lip 17, 2009 08:28

Cały czas zapieka mi bezpiecznik od wentylatorów na akumulatorze. Części metalowe zostają a plastik się topi i spływa po bezpieczniku na skrzynkę.
Skrzynka jest upalona w miejscu mocowania bezpiecznika.

Co o tym myślicie?
Czy topienie plastiku na 30A prawidłowym bezpieczniku bez przepalania metalu jest przyczyną wysokiej temperatury spowodowanej słabym stykiem pomiędzy bezpiecznikiem a skrzynką?

Czy wymieniać skrzynkę?
Bezpiecznik dał mi już we znaki wprowadzając zaburzenia w pracy wentylatorów. Czy są jakieś konsekwencje takiej jazdy jeżeli temp nie przekroczyła nigdy 90st na zegarach (ale w korkach stoję często).



Awatar użytkownika
MeSiN
VWIELKOPOLSKA
VWIELKOPOLSKA
Posty: 3348
Rejestracja: sob paź 04, 2008 22:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: MeSiN » sob lip 18, 2009 15:49

Ile wam pali golfinka bo ostatnio jak zatankowałem 24 litrów beznzyny to przejechałem 210 km i juz sie swieciła rezerwa :grrr: co moze byc przyczyną ze mi pali 12l/100km.


Bądź jak Gołąb SRAJ NA WSZYSTKO NocneMarySquad

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » sob lip 18, 2009 21:51

Wcale nic mu być nie musi, jak jeździsz na krótkich odcinkach, czytaj miasto gdzie silnik nie zdąży się dobrze nagrzać to mniej więcej tyle pali.



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » pn lip 20, 2009 06:44

MeSiN pisze:Ile wam pali golfinka
przy 90km/h 5.9l, na trasie do 130km/h 6,7l
po mieście w okolicy 9ki ale z lekką nogą :bigok:


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 233 gości