wycieraczki - dziwne objawy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wycieraczki - dziwne objawy
witam,
w moim gofrze mk3 "straciły się wycieraczki"
- otóż działa tylko najszybszy bieg. Wycieraczki zatrzymują się w dowolnym miejscu (muszę "celować" z wyłączeniem.
Podmieniłem zarówno silniczek, jak i przełącznik pod kierownicą -kicha. Domyslam się, że coś jest nie tak w instalacji. Podpowiedzcie jak najbardziej łopatologicznie jak wygląda ten kawałek instalacji - co i jak.
W skrzynce znalazłem tylko 1 bezpiecznik od wycieraczek -oczywiście sprawny. Po podpięciu na krótko silniczka - działa zarówno w biegu szybkim, jak i wolnym. Czy jest jakiś przekaźnik ? Mam przerwę w obwodzie pomiędzy przełącznikiem, a silniczkiem wycieraczek -ratunku
w moim gofrze mk3 "straciły się wycieraczki"
- otóż działa tylko najszybszy bieg. Wycieraczki zatrzymują się w dowolnym miejscu (muszę "celować" z wyłączeniem.
Podmieniłem zarówno silniczek, jak i przełącznik pod kierownicą -kicha. Domyslam się, że coś jest nie tak w instalacji. Podpowiedzcie jak najbardziej łopatologicznie jak wygląda ten kawałek instalacji - co i jak.
W skrzynce znalazłem tylko 1 bezpiecznik od wycieraczek -oczywiście sprawny. Po podpięciu na krótko silniczka - działa zarówno w biegu szybkim, jak i wolnym. Czy jest jakiś przekaźnik ? Mam przerwę w obwodzie pomiędzy przełącznikiem, a silniczkiem wycieraczek -ratunku
podstaw drugi przekaznik czasowy powino pomuczapomnialem jaki to numer glowa nie ta ale pamietam jakie oznaczenia maja jego wyjscia
15 53c 31b 31 53e i razem szejsc bolcow taki musisz znalez i wymienic
15 53c 31b 31 53e i razem szejsc bolcow taki musisz znalez i wymienic
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 21:49 przez jeryk10, łącznie zmieniany 1 raz.
- webster1987
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: ndz mar 22, 2009 19:49
- Lokalizacja: Lisków k. Kalisza Wielkopolska
Tak ale drugi silniczek terz podstawial masz racje blaszki sa tez powodem tycz problemow i terz jak silnik niema zerowania czyli plusa po stacyjce Niech sprobuje podstawic drugi przekaznik czasowywebster1987 pisze:przekaźnik nie koniecznie może okazać się rozwiązaniem... mogą nie łączyć tak jak należy styki przy silniczku... miałem identyczne objawy w swoim mkII... tam są takie blaszki które należy podgiąć by bardziej dolegały do powierzchni po której się ślizgają i powinno pomóc...
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Mialem podobne objawy, ze wycieraczki stawaly gdzie chcialy, a w szczegolnosci na czasowkach. Ale skoro piszesz, ze podmieniales silniczek to nie mam pojecia. U mnie w silniczku te blaszki slizgaly sie po jakims szlamie zmieszanym ze smarem, czasem byl styk, czasem go nie bylo i czasowki glupialy.
Viking, jakbys byl w BB to moglbys sobie podmienic przekaznik 99 bo mi zostal jeden, bo najpierw go podejrzewalem, ale to nie on :]
Viking, jakbys byl w BB to moglbys sobie podmienic przekaznik 99 bo mi zostal jeden, bo najpierw go podejrzewalem, ale to nie on :]
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 22:41 przez bradley, łącznie zmieniany 1 raz.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
Etam> blaszka się obłamała > norma > właśnie przy ślimaku silniczka >>> kwas i cyna> będzie jak nowe śmigać > tylko pamiętaj > przy odkręcaniu ramienia od silniczka zaznacz jego pozycję > chyba że chcesz mieś śmigające wycieraczki za szybę lub walące w podszybie. Dodatkowo możesz sprawdzić ten przekaźnik > lubi się wypalić > tak samo można lutownicą zaradzić!
[ Dodano: 26 Cze 2009 01:23 ]
A jak by ktoś chciał sprawdzić z podmienianiem przekaźnika > działa tylko z VW T4 > nie jest czarny i wysoki tylko szary i niski > no ale działał! eheh To nie zmieni faktu że krańcówki są połamane na ślimaku.
[ Dodano: 26 Cze 2009 01:26 ]
No i to jest Nr 99 w goferku MK3!
[ Dodano: 26 Cze 2009 01:23 ]
A jak by ktoś chciał sprawdzić z podmienianiem przekaźnika > działa tylko z VW T4 > nie jest czarny i wysoki tylko szary i niski > no ale działał! eheh To nie zmieni faktu że krańcówki są połamane na ślimaku.
[ Dodano: 26 Cze 2009 01:26 ]
No i to jest Nr 99 w goferku MK3!
Ostatnio zmieniony pt cze 26, 2009 01:31 przez fleshu, łącznie zmieniany 1 raz.
fleshu pisze:No ale nic nie zmiania faktu że obiegamy od tematu > bo to nie przekaźnik wyznacza dolną pozycję wycieraczki na szybie tylko krańcówki w mechaniźmie ślimakowym silnika.
tylko, że ja silnik podmieniałem już - blaszki w obu są ok -sprawdiłem ! Rozumiem, że na przekaźniku jest napis 99 ? czy miejsce na niego tez oznaczone jest 99 ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 247 gości