1.6 SR i wasze problemy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jakiej firmy kupiłeś termostat? Może on jest niesprawny, co do czujnika temp. cieczy to jest 2w1, w jednym dwa czujniki i z tego co wiem to może paść jeden z nich, np tylko ten co pokazuje temp. na wskazówce lub drugi co podaje temp. do komputera.
Czujnik temp. także radzę kupić oryginalny.
Czujnik temp. także radzę kupić oryginalny.
Ostatnio zmieniony pt cze 26, 2009 13:11 przez Jazz_Blue, łącznie zmieniany 1 raz.
termostat gates, dziala ok bo trzyma 90st caly czas a wczesniej sie wahala temp. tylko dalem ciala bo zle zlozylem oring i mi wywalilo plyn, bylem przed samym domem praktycznie wiec dojechalem do garazu ale wtedy wlasnie wskaznik spadl na 0 bo juz prawie nie bylo plynu w ukladzie. szybko zgasilem, poprawilem oring, zalalem plyn nowy i jest ok poza wlasnie tym wzkaznikiem ktory dziala dziala dziala a nagle spada na 0 i po chwili znowu wchodzi na 90. jezeli tam sa dwa czujniki i jeden idzie na kompa a drugi na zegar to w takim ukladzie nie musze sie tak cisnieniowac z wymiana bo komp dostaje sygnal ze sprawnego czujnika tylko wskaznik na desce sie zawiesza?
ma ktos zdjecie ktory to jest ten czujnik na silniku? bo przeszukalem ksiazke napraw i nic nie znalazlem :/ podejzewam ze to ten z prawej strony co wchodzi w blok ale sa jeszcze jakies czujniki na wezu i nie jestem pewien. jaki koszt takiego czujnika?
ma ktos zdjecie ktory to jest ten czujnik na silniku? bo przeszukalem ksiazke napraw i nic nie znalazlem :/ podejzewam ze to ten z prawej strony co wchodzi w blok ale sa jeszcze jakies czujniki na wezu i nie jestem pewien. jaki koszt takiego czujnika?
Panowie powracam do tematu zwiazanego z szarpaniem silnika w AKL-u. Zrobiłem głowice łacznie z wymiana zaworów i autko dalej szarpie na wolnych i w okolicy do 2 tys obr/min. Po odpieciu przepływki praca silnika sie nie zmienia a jezeli sciagne przewod zaraz za przeplywka chodzi jakby rowniej ale nie równo. ma ktos pomysła?
Przeczyść przepływomierz, jeśli jeszcze tego nie robiłeś lub podmień od kogoś kto ma taki sam silnik i przepływomierz sprawny. Z teco co wiem to może być uszkodzony a na VAG'u nic nie wyjdzie.cad pisze:Panowie powracam do tematu zwiazanego z szarpaniem silnika w AKL-u. Zrobiłem głowice łacznie z wymiana zaworów i autko dalej szarpie na wolnych i w okolicy do 2 tys obr/min. Po odpieciu przepływki praca silnika sie nie zmienia a jezeli sciagne przewod zaraz za przeplywka chodzi jakby rowniej ale nie równo. ma ktos pomysła?
Ostatnio zmieniony sob lip 04, 2009 23:30 przez Jazz_Blue, łącznie zmieniany 1 raz.
Cały czas zapieka mi bezpiecznik od wentylatorów na akumulatorze. Części metalowe zostają a plastik się topi i spływa po bezpieczniku na skrzynkę.
Skrzynka jest upalona w miejscu mocowania bezpiecznika.
Co o tym myślicie?
Czy topienie plastiku na 30A prawidłowym bezpieczniku bez przepalania metalu jest przyczyną wysokiej temperatury spowodowanej słabym stykiem pomiędzy bezpiecznikiem a skrzynką?
Czy wymieniać skrzynkę?
Bezpiecznik dał mi już we znaki wprowadzając zaburzenia w pracy wentylatorów. Czy są jakieś konsekwencje takiej jazdy jeżeli temp nie przekroczyła nigdy 90st na zegarach (ale w korkach stoję często).
Skrzynka jest upalona w miejscu mocowania bezpiecznika.
Co o tym myślicie?
Czy topienie plastiku na 30A prawidłowym bezpieczniku bez przepalania metalu jest przyczyną wysokiej temperatury spowodowanej słabym stykiem pomiędzy bezpiecznikiem a skrzynką?
Czy wymieniać skrzynkę?
Bezpiecznik dał mi już we znaki wprowadzając zaburzenia w pracy wentylatorów. Czy są jakieś konsekwencje takiej jazdy jeżeli temp nie przekroczyła nigdy 90st na zegarach (ale w korkach stoję często).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 227 gości