Co z tym stożkiem? Zakładać czy nie?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
http://moto.allegro.pl/item659467423_fi ... _nowy.html
The Gwiazdor poszedł w tym kierunku i nie żałuje. Pod maską słychać auto pięknie, w środku prawie wcale nie słychać ryczącego stożka, oddzielenie od ciepłego powietrza jest więc co więcej trzeba ?? Filtry simoty są bardzo dobre jakościowo. Co do osiągów to czy stożek dobrze zamontowany czy nawiercana puszka ze sportową wkładką różnicy na drodze się nie odczuje. Na hamownie trzeba by jechać i mierzyć to samo auto na stożku i na puszce, wtedy dopiero będzie widać różnicę.
The Gwiazdor poszedł w tym kierunku i nie żałuje. Pod maską słychać auto pięknie, w środku prawie wcale nie słychać ryczącego stożka, oddzielenie od ciepłego powietrza jest więc co więcej trzeba ?? Filtry simoty są bardzo dobre jakościowo. Co do osiągów to czy stożek dobrze zamontowany czy nawiercana puszka ze sportową wkładką różnicy na drodze się nie odczuje. Na hamownie trzeba by jechać i mierzyć to samo auto na stożku i na puszce, wtedy dopiero będzie widać różnicę.
marioo, ja wypróbowalem wszystkie rozwiązania i mowie co sie u mnie najlepiej sprawowało, a Ty piszesz mi o jakichs testach o ktorych czytałes na necie, a filtr mam umiesszczony tak ze cały czas jest owiewany zimnym powietrzem wiec napewno gorąco mu nie jest;) RUBTA CO CHCETA:)
Dej mu Sywek!! EE ni ma czym...
Tjunink musi byc!!!!
aaaale urwał!!!! musialo cos byc!!
Tjunink musi byc!!!!
aaaale urwał!!!! musialo cos byc!!
Nie napisałeś nic o tym, że masz go odseparowanego od komory silnika.marioo, ja wypróbowalem wszystkie rozwiązania i mowie co sie u mnie najlepiej sprawowało, a Ty piszesz mi o jakichs testach o ktorych czytałes na necie, a filtr mam umiesszczony tak ze cały czas jest owiewany zimnym powietrzem wiec napewno gorąco mu nie jest;) RUBTA CO CHCETA:)
Czytaj ze zrozumieniem co napisałem - a napisałem, że nic nie da a może nawet pogorszyć jeżeli jest zamontowany tak po prostu zamiast puszki (czyt. nie odseparowany).
Wspomniałem o testach i nie były to jakieś testy w necie tylko na hamowni, sprawdzane i trudno się z nimi nie zgodzić. Jeżeli zrobisz tak jak ktoś opisał, że dolot będzie zrobiony (wyliczony) od podstaw i do tego wydech to wtedy można mówić o konkretnych zmianach i poprawach.
Moje zdanie jest takie, że do zwykłego samochodu do jazdy na codzień i nie wkładając w to kupę kasy lepiej jest zamontować sportową wkładkę i do tego ewentualnie dziury w puszcze. Na pewno wyjdzie taniej niż cały dolot kompletny.
Pozdrawiam
ja mam u siebie stożek K&N-a
dźwięk się poprawił znacząco różnicy w mocy nie odczułem!
Trzeba odgrodzić dobrze stożek od silnika żeby nie waliło ciepłym powietrzem i syfem! "dotlenić" stożek i pamiętać o jego częstym myciu i nasączaniu!
Różne stożki (K&N, Simota, Green itp) wydobywają z siebie różne (inne) dźwięki na tym samym silniku!
dźwięk się poprawił znacząco różnicy w mocy nie odczułem!
Trzeba odgrodzić dobrze stożek od silnika żeby nie waliło ciepłym powietrzem i syfem! "dotlenić" stożek i pamiętać o jego częstym myciu i nasączaniu!
Różne stożki (K&N, Simota, Green itp) wydobywają z siebie różne (inne) dźwięki na tym samym silniku!
B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)
-
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: ndz mar 13, 2005 13:05
- Lokalizacja: Okolice Kraśnika
- Kontakt:
dymekvr6, no właśnie jak zainstalować stożek żeby miał 100% wydajności?
Tak jak pisałem u kumpla w golfie w vr6 był bezpośrednio podpięty pod przepływomierz - przód stożka "wisiał" na początku (patrząc od strony szyby) obudowy filtra fabrycznego...i co ciekawe nie jest "odseparowany" od silnika...a sprawuje mu się nieziemsko
może jakieś foto zarzućmy?
Tak jak pisałem u kumpla w golfie w vr6 był bezpośrednio podpięty pod przepływomierz - przód stożka "wisiał" na początku (patrząc od strony szyby) obudowy filtra fabrycznego...i co ciekawe nie jest "odseparowany" od silnika...a sprawuje mu się nieziemsko
może jakieś foto zarzućmy?
PRINCE
ktoś napisał ze trzeba odpowiednio wyliczyc dolot czyli co ?? zmienic rure od przepustnicy na ta taka aluminiowa ?? i musi byc odpowiednia długosc czy jak?? jutro zmontuje fote jak ja mam u siebie zrobione...
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 00:33 przez dymekvr6, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=220126
Musi, mieć odpowiednią długość, średnice, i kąty kolanek.ktoś napisał ze trzeba odpowiednio wyliczyc dolot czyli co ?? zmienic rure od przepustnicy na ta taka aluminiowa ?? i musi byc odpowiednia długosc czy jak?? jutro zmontuje fote jak ja mam u siebie zrobione...
Dobrze by było jakby cała rura była odseparowana jak najbardziej od komory silnika, żeby jak najbardziej obniżyć temperaturę powietrza w niej.
tak tylko sie gada ze musi byc obliczony srednica rury taka jak przepustnica a długosc taka zeby nie byla za krótka ani za długa a tak naprawde kupujesz gotowe i tyle.. a jak sie prowadzi rurke pod zderzak od tej puszki co ja mam to tez musi byc obliczona ?? :green_fuck:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=220126
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości