kontrolka świec żarowych notauff

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PiotrTDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: PiotrTDI » pt cze 26, 2009 08:12

damcio151 pisze:może gdzieś cyna skapnęła i łączy 2 luty ... sprawdź
poza tym pęknięcie lutów są tak delikatne i mało widoczne, że najlepiej jakbyś do tego z lupą podszedł
mam to na wierzchu to sprawdze to dziś jeszcze
damcio151 pisze:tylko sie nie dziw, że auto będzie zamulone
dlaczego?? bo teraz jakoś słabiej mi chodzi
Ostatnio zmieniony pt cze 26, 2009 08:15 przez PiotrTDI, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt cze 26, 2009 08:17

PiotrTDI pisze:dlaczego?? bo teraz jakoś słabiej mi chodzi
podając + na n109 zasilasz ECU ... a ECU wcale takie głupie nie jest ;) no i przechodzi w tryb awaryjny :P



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt cze 26, 2009 08:18

PiotrTDI pisze:damcio151 napisał/a:
tylko sie nie dziw, że auto będzie zamulone
dlaczego?? bo teraz jakoś słabiej chodzi
przy podłączeniu N109 na "krótko" sterownik silnika przechodzi w tryb pracy awaryjnej i mimo mocnego wciskania pedału gazu, silniczek i tak spokojnie nabiera sobie prędkości czyli "idzie" jak SDI.


Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekrkk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pn paź 08, 2007 20:59
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: piotrekrkk » pt cze 26, 2009 14:15

damcio151 pisze:
piotrekrkk pisze:gasnie po jednej sekundzie za każdym razem
na 99,9% immo
Miałes racje to immo , tyle ze stala się ciekawa sprawa . Uderzyłem pięscią z gory dosyć mocno o deskę i odpalił - tyle że to mógł być przypadek . Musze się dostać do kompa wyczyścić styki tyle że narazie nie wiem gdzie kompa szukać



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt cze 26, 2009 14:18

piotrekrkk pisze:Miałes racje to immo , tyle ze stala się ciekawa sprawa . Uderzyłem pięscią z gory dosyć mocno o deskę i odpalił
nie pamiętam gdzie w MK3 jest immo, ale chyba tak jak w passacie B4 , czyli za włącznikiem świateł ... za deską ... jeżeli puknąłeś i odpalił to albo wtyczka zaśniedziała, albo lut puścił - do dzieła :D



Awatar użytkownika
PiotrTDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: PiotrTDI » pt cze 26, 2009 14:49

damcio151 pisze:podając + na n109 zasilasz ECU ... a ECU wcale takie głupie nie jest no i przechodzi w tryb awaryjny
tylko że po tym lutowaniu jakby mi słabiej chodził, musze się z jakimś moim rywalem spotkac i ścignąć i to sprawdzić bo mi tu coś nie pasuje do końca. a apropo tej diody to po tym uderzeniu przed lutowaniem zaczeło się to świecić



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt cze 26, 2009 15:01

PiotrTDI pisze:a apropo tej diody to po tym uderzeniu przed lutowaniem zaczeło się to świecić
no to mówię, rozbierz , zobacz ...
PiotrTDI pisze:tylko że po tym lutowaniu jakby mi słabiej chodził, musze się z jakimś moim rywalem spotkac i ścignąć
hmm ale jeździsz na podłączonym n109 do + ? czy już normalnie odpala ?



Awatar użytkownika
PiotrTDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: PiotrTDI » pt cze 26, 2009 16:34

damcio151 pisze:no to mówię, rozbierz , zobacz ...
czyli sprawdzić wszystkie luty na tym sterowniku od alarmu??
damcio151 pisze:hmm ale jeździsz na podłączonym n109 do + ? czy już normalnie odpala ?
polutowałem i póki co normalnie odpala jak w orginale a kabelek mam w bagażniku w razie co jakby nie chciało działac albo się zepsuło



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt cze 26, 2009 16:40

PiotrTDI pisze:czyli sprawdzić wszystkie luty na tym sterowniku od alarmu??
tak, wszystkie ... nie znam pinologi , ani nie mam schematu alarmu, żebym mógł powiedzieć które dokładnie, więc sprawdź wszystkie



Awatar użytkownika
piotrekrkk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pn paź 08, 2007 20:59
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: piotrekrkk » sob cze 27, 2009 11:33

wracając do mojego problemu z immo. Wiem że to immo i wiem że odpala wtedy kiedy sterownik pozwoli na odpalenie auta czyli wtedy kiedy "pestka" jest w zasięgu. I tu nasuwa mi się jeszcze jedno pytanie , czy pestka akywuje immo nawet jesli klucz nie siedzi w stacyjce? czy dopiero wtedy kiedy stacyjka podaje +. Bo jesli immo dziala bez kluczyka w stacyjce to wystarczy pestke zamontowac obok immo na stale a wtedy immo powinien być aktywny cały czas nawet po wyjeciu kluczyka. Chyba że się myle?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob cze 27, 2009 13:07

piotrekrkk pisze:wracając do mojego problemu z immo. Wiem że to immo i wiem że odpala wtedy kiedy sterownik pozwoli na odpalenie auta czyli wtedy kiedy "pestka" jest w zasięgu. I tu nasuwa mi się jeszcze jedno pytanie , czy pestka akywuje immo nawet jesli klucz nie siedzi w stacyjce? czy dopiero wtedy kiedy stacyjka podaje +. Bo jesli immo dziala bez kluczyka w stacyjce to wystarczy pestke zamontowac obok immo na stale a wtedy immo powinien być aktywny cały czas nawet po wyjeciu kluczyka. Chyba że się myle?
hmm a co za różnica , czy przy zasilaniu, czy bez :grin: poza tym zawsze to jest jakieś zabezpieczenie - ja bym tego nie robił , tzn. nie pozbywałbym się go



Awatar użytkownika
piotrekrkk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pn paź 08, 2007 20:59
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: piotrekrkk » sob cze 27, 2009 15:29

mam gdzieś to zabezpieczenie :) przewaznie obok mojego auta stoi inne auto ktore prędzej zginie. Przekonałem sie o tym dzisiaj że immo sie kasuje po wyjęciu kluczyka ze stacyjki . Jak sprawdzic ile pobiera napięcia przy włozonym kluczyku do stacyjki?

[ Dodano: 27 Cze 2009 15:31 ]
a roznica jest taka że kiedy immo jest aktywne to auto zawsze odpala , chce zrobić tak aby immo bylo caly czas aktywne



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob cze 27, 2009 15:35

piotrekrkk pisze:a roznica jest taka że kiedy immo jest aktywne to auto zawsze odpala , chce zrobić tak aby immo bylo caly czas aktywne
przecież podchodząc z kluczykiem ( kluczyk ma transponder) "wyłączasz" immo



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 165 gości