Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
barbiq
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 130
- Rejestracja: sob maja 12, 2007 18:48
- Lokalizacja: bełchatów
-
Kontakt:
Post
autor: barbiq » śr cze 24, 2009 23:32
Witam.
Kilka dni temu kupiłem Ibize 2003 tdi pd.
Według nr VIN wyskoczyło mi że siedzi tam ATD 74 kW natomiast w dowodzie mam wbite 81kW! Żeby czasem nie było za łatwo nalepki w bagażniku brak, na osłonie rozrządu akurat w tym miejscu jest wtarta przez gąbkę osłony silnika
czy to możliwe że przy wpisywaniu w dowód się walnęli czy może raczej ktoś robił swapa w raichu przed przywózką?gdzie oprócz hamowni mogę to sprawdzić ?
[ Dodano: 25 Cze 2009 00:44 ]
widzę że nie macie zbyt wielu pomysłów
w takim razie czeka mnie chyba wycieczka do lodzi...pozdro
-
woj-tek
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 257
- Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
- Lokalizacja: Wyszogród
-
Kontakt:
Post
autor: woj-tek » czw cze 25, 2009 00:58
Witam z tych danych ktore ja posiadam wynika że w 2003 roku w ibizie był silnik atd i asz czyli 74kw i 96kw . Więc ja jestem przekonany że masz silnik 74 kw bo nie widzę zeby montowali 81kw. Teraz jest pytanie czy jakiś cwaniak to sprowadzał i podał podwyższoną moc aby lepiej sprzedać auto , czy masz auto po chiptuningu z zagranicy w co bardzo wątpię aby w jakikolwiek dokument chciano wpisać większą moc najlepiej postaraj się o orinalne dokumenty auta i tam będzie to podane.
-
bradley
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Post
autor: bradley » czw cze 25, 2009 07:51
Nie przejmuj sie. Ja posiadam 1Z, ktory ma wbity w dowod 81kW (nawet w niemieckim briefie moc 66kW jest przekreslona i wpisane 81kW i ostemplowane), a rzeczywistosc okazala sie rzeczywistoscia. Podwyzszonej mocy nie stwierdzono. Przynajmniej przed modyfikacjami ;P
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
-
Sztomel
- Mistrz KieroVWnicy
![Mistrz KieroVWnicy Mistrz KieroVWnicy](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 5667
- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
- Lokalizacja: Rybnik
Post
autor: Sztomel » czw cze 25, 2009 08:00
barbiq nawklejałem się już na forum tyle fotek gdzie szukać oznaczenia i numeru bezpośrednio na silniku, że kolejnego razu już nie mam ochoty, skoro czytałeś o miejscach występowania oznaczeń silnika (wlepa bagażnik, osłona rozrządu) to z pewnością też musiałeś trafić na moje posty i dziwię się, że jakoś nie dopatrzyłeś się moich fotek.
-
jkusaj
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 39
- Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:57
- Lokalizacja: Jelenia góra
-
Kontakt:
Post
autor: jkusaj » czw cze 25, 2009 16:04
Witam!
Ja mam golfa IV z 2003r. i także mam silniczek ATD
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
jest to silnik 101KM czyli 74kW i tyleż samo ja przynajmniej mam wbita w dowodzie
81kW to 110KM czyli chyba albo inny silnik masz, niż myślisz (AVG, AHF, ASV, ASK),
albo w urzędzie się pomylono, jak znam życie stawiam na tą drugą opcję
PozdraVWiam i szerokości życzę
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Zobacz mojego Wabika, kliknij poniżej...
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=243448][img]http://img130.imageshack.us/img130/3407/podpisik.jpg[/img][/url]
-
cosmoo
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 263
- Rejestracja: czw wrz 04, 2008 19:58
- Lokalizacja: GRW / WG XXXXX
-
Kontakt:
Post
autor: cosmoo » czw cze 25, 2009 16:33
jkusaj pisze:81kW to 110KM czyli chyba albo inny silnik masz, niż myślisz (AVG, AHF, ASV, ASK),
albo w urzędzie się pomylono, jak znam życie stawiam na tą drugą opcję
PozdraVWiam i szerokości życzę
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
110KM to raczej VP, a w 2003 chyba nie robiono już VP tylko PD a jeśli tak, to powinno być 115KM
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
wygląda mi to na pomyłkę urzędasów.
żeby być pewnym sprawdź na bloku silnika, jak pisał
Sztomel
-
doggie
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Post
autor: doggie » czw cze 25, 2009 17:30
cosmoo pisze:
110KM to raczej VP, a w 2003 chyba nie robiono już VP tylko PD a jeśli tak, to powinno być 115KM
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
wygląda mi to na pomyłkę urzędasów.
mylisz się, w 2003 jeszcze były Ibizy III (81 kW/ 110 KM) na zwykłej pompie natomiast 115-tki nie były montowane w Ibizach
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 17:31 przez
doggie, łącznie zmieniany 1 raz.
-
scols11
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 285
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 18:03
- Lokalizacja: Jaslo
Post
autor: scols11 » czw cze 25, 2009 21:26
mettenos pisze:cosmoo pisze:
110KM to raczej VP, a w 2003 chyba nie robiono już VP tylko PD a jeśli tak, to powinno być 115KM
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
wygląda mi to na pomyłkę urzędasów.
mylisz się, w 2003 jeszcze były Ibizy III (81 kW/ 110 KM) na zwykłej pompie natomiast 115-tki nie były montowane w Ibizach
Chyba sie mylisz kolego Ibizy szły do maja 2002 z silnikiem ASV 81 KW dalej byly tylko PD
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
-
szatanek
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1028
- Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontakt:
Post
autor: szatanek » czw cze 25, 2009 23:18
Tak czy inaczej, skoro twoja Iza ma silnik PD to nie moze to być 81 KW bo te były tylko na pompie.
-
barbiq
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 130
- Rejestracja: sob maja 12, 2007 18:48
- Lokalizacja: bełchatów
-
Kontakt:
Post
autor: barbiq » pt cze 26, 2009 00:01
Sztomel pisze:nawklejałem się już na forum tyle fotek
widziałem te foty ale tylko do tego mogłem dotrzeć !
Gadałem dzisiaj z gościem który ściągał to autko parę lat temu z niemiec i mówił że już tam miało wbite 81kW ale też nie potrafi powiedzieć dlaczego!? jutro podzwonię jeszcze za dokumentami z niemiec, może coś się wyjaśni..
ale chyba tylko hamownia pokaże co tam jest
a co do sporów na temat silników to
link może wyjaśni;)
[ Dodano: 26 Cze 2009 00:06 ]
szatanek pisze:Tak czy inaczej, skoro twoja Iza ma silnik PD to nie moze to być 81 KW bo te były tylko na pompie.
faktycznie! nie zauważyłem!! czyli w grę wchodzi albo pomyłka w papierach albo coś było na raichu modzone i zgłoszone do dowodu...już sam nic nie czaje
![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
Ostatnio zmieniony pt cze 26, 2009 00:03 przez
barbiq, łącznie zmieniany 1 raz.
-
fleshu
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
-
Kontakt:
Post
autor: fleshu » pt cze 26, 2009 02:20
Prosta sprawa > Podali co chcieli. Ja mam wbite 66KW a silnik mam 110 PS hehehe
Oryginalnie ETKA podaje że był ALH > w papierach mam oznaczenie silnika "." hehhe
A mam AHF > ktoś śilniczek zmienił > mi to pasi! No a dalej rocznik : w papierach 99r > a prawdziwa data to połowa roku 2000. Hehehe Normalnie Cyrk! I kup sobie autko w Polsce! hehe
[ Dodano: 26 Cze 2009 02:24 ]
A no i jeszcze zapomniałem dodać > kraj pochodzenia Niemcy > komp w języku portugalskim > na początku jak jeszcze nie znałem oznaczeń to sobie pomyślałem > na cholerę drzewo do lasu wieźli! ehhe
-
Sztomel
- Mistrz KieroVWnicy
![Mistrz KieroVWnicy Mistrz KieroVWnicy](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 5667
- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
- Lokalizacja: Rybnik
Post
autor: Sztomel » pt cze 26, 2009 08:05
barbiq pisze:widziałem te foty ale tylko do tego mogłem dotrzeć !
no to wiesz gdzie na Twoim silniku szukać jego symbolu, więc w czym problem.
-
barbiq
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 130
- Rejestracja: sob maja 12, 2007 18:48
- Lokalizacja: bełchatów
-
Kontakt:
Post
autor: barbiq » pt cze 26, 2009 09:45
Sztomel pisze:więc w czym problem.
właśnie nic tam na bloku nie widziałem! ale zalałem to bioquickiem i dopiero dzisiaj pokazało
no to kwestia oznaczenia załatwiona ATD.
pozostaje kwestia tych 81 kW..to mi nie da spokoju!muszę się dogrzebać do reszty papierów, może coś wynajdę. Dzięki
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
doggie
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Post
autor: doggie » pt cze 26, 2009 23:22
scols11 pisze:mettenos pisze:cosmoo pisze:
110KM to raczej VP, a w 2003 chyba nie robiono już VP tylko PD a jeśli tak, to powinno być 115KM
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
wygląda mi to na pomyłkę urzędasów.
mylisz się, w 2003 jeszcze były Ibizy III (81 kW/ 110 KM) na zwykłej pompie natomiast 115-tki nie były montowane w Ibizach
Chyba sie mylisz kolego Ibizy szły do maja 2002 z silnikiem ASV 81 KW dalej byly tylko PD
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
a ja powiem ci że się nie mylę, swego czasu szwagier jeździł taką Ibizą z 2003 r. sprowadzoną z Niemiec - wiem że to dziwne bo na rynek Polski takie cuś nie wychodziło ale jednak to jest fakt i w dowodzie również miał 81 kW, silnik oczywiście był na VP a nie PD
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 227 gości