VW Passat B3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Dawido89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw cze 25, 2009 21:51
Lokalizacja: RŚL

VW Passat B3

Post autor: Dawido89 » czw cze 25, 2009 22:07

Przepraszam ze nie pisze na bliźniaczym forum Passata ale tam mój temat ginie a Pasek B3 jest kapke podobny kontsrukcyjnie do Golfa 2,3 :) to moze mi pomozecie
O co chodzi...

Był ostatnio problem taki...autko staneło mi w czasie jazdy...zgasło...mysle sobie ocho..znowu ładowanie siadło...ale nie bo rozruchol bardzo ładnie kręcił.Mówie...pewnie paliwka brakło(nie działa mi wskazówka to jeżdze na czuja i całkiem niezle mi to idzie,zwykle korzystam z LPG ale mam zapchane filtry to narazie sune na benzynce)...wiec podreptałem na stacje po etke 95.Leje....i dalej to samo...rozrzuszek ciągnie ładnie mocno ale zapłon leci w kulki i gra w "zdechł pies :P "...poprawiłem przekaźnik trzeci z lewej w górnym rzędzie(zasilanie silnika nr.109....tzn.taki powinien być...ale jest niewiedziec czemu 53) iiiii ło odpalił :okej: ..no to jedziemy... był ok aż do skrzyzowania w swiętochłowicach...wtedy to znowu zapyrkał i zgasł w czasie skrętu :grrr: miałem jednak te szczęscie ze od razu odpalił i udało mi sie uciec ze skrzyzowania...no ale co sie odwlecze to nie uciecze....zgasnoł 400m dalej, ztym ze zgasnoł dokładne na parkingu sklepu do ktorego jechalem :okej: ...wychodze ze skepu..chce go zapalić i owszem łapnoł ale musiałem od razu wdepnąć gaz zeby utrzymac go na obrotach :grrr: .Nic...zajechałem do domu.Nastepnego troche dłubałem w półce i owszem...zaczoł łapać ale nie zawsze...i tak jest do teraz....przez 3 godziny łapie od razu ślicznie a potem ma okres ze zapali raz na 15prób...

Ja stawiam na elektryke bo cóż innego...lambda?Przepływomierz(nie wiem czemu ale przychodzi mi do głowy własnie on)? albo ja mysle ze pompka paliwa moze niedomagać...


Poza konkursem...strzały z gaźnika czym mogą być spowodowane...?Nie częste ale jeden strzał na 20km sie zdarzy od pewnego czasu


Pozdrawiam i liczę na pomoc.Pamiętajcie VW jednoczy a nie dzieli :)



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » czw cze 25, 2009 22:17

Kable,świece,cewkę sprawdziłeś????Iskra jest???Paliwo normalnie dochodzi????
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 22:22 przez Byku21, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » czw cze 25, 2009 22:19

Dawido89 pisze:Przepływomierz(nie wiem czemu ale przychodzi mi do głowy własnie on)?
A masz wogóle?



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » czw cze 25, 2009 22:23

edzio dobrze pisze...Nie spojrzałem,że masz silnik ABS,więc nie ma przepływomierza


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Dawido89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw cze 25, 2009 21:51
Lokalizacja: RŚL

Post autor: Dawido89 » czw cze 25, 2009 22:25

Byku21 pisze:Iskra jest???
oweszme..wyrażnie czuć jak "szarpie"..chociaz kij wie czy wszystkie świece iskrzą poprawnie...jutro obadam..a załóżmy sytuacje ze w samą iskrą problemu nie bedzie...co wtedy mozna podejrzewać? Kocham tego passata i nie zamierzam sie go pozbywać... ;) ewentualnie na rzecz Golfa 4 :P



Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » czw cze 25, 2009 22:27

Najpierw sprawdź to co napisałem i wtedy daj znać czy to jest to,czy dalej problem jest.


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

Dawido89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw cze 25, 2009 21:51
Lokalizacja: RŚL

Post autor: Dawido89 » czw cze 25, 2009 22:35

a to ze wiecie...on łapne ale odrazu po puszczeniu kluczyka nie potrafi utrzymać obrotów świadczy ooooo...?no właśnie...o czym? ... wache jeszcze ma w baku na pewno... dlatego w tym momencie śmiem pompke podejrzewac :)



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw cze 25, 2009 22:44

Dawido89, jestt takie cos jak przekaznik pompy paliwa, on cyka jak na zapłon przekrecisz kluczyk, pompa robi buuu, a przekaznik robi cyk :)
wyjmij ten przekaznik , zobacz jakie ma styki, moze trzeba przeczyscic, no a jak nie to to moze zacznij od wyjecia pompy , zobaczyc jak ona wyglada , czy nie jest sitko zasyfione, pozniej wypadałoby wymienic filtr paliwa ( pod podłoga jest prawdopodobnie ) wypadałoby sprawdzic w jakis cudowny sposób, jakie cisnienie daje pompka, moze juz nie domaga naprawde, do rutynowego sprawdzenia, zapłon, swiece , kable, kopułka , palec, rozrzad, skoro mowisz ze Ci strzela , to go przelewa i nie spala tego co mu daje wtrysk, wiec chyba cos z zapłonem, moze wypada zapłon, no ciezko powiedziec cos nie widzac auta :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Dawido89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw cze 25, 2009 21:51
Lokalizacja: RŚL

Post autor: Dawido89 » czw cze 25, 2009 22:48

he...tłumaczenie ze "do teraz" było ok jest zbyt błache...wszystko ma swój koniec. :)
Jutro wybadam świece i końcówki kabli przy cewce....podejrzewam że jakby był problem w półce...to tam by jakieś wybuchy spowodwane zwarciami występowały ;) ewentualnie dymek by się "ulatniał" w czasie zapalania auta :) :helm:



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw cze 25, 2009 22:57

Dawido89 pisze:w półce...
w czym ?? mowisz o kopułce ? a widzisz jakies zwarcia jak sidzisz w aucie ?:) wyjmij kopułke , zobacz jak wyglada w srodku , , jak wyglada palec, jak wyglada ten graficik w kopułce dotykajacy palca, czy palec nie jest wypalony czy styki w kopłulce tez sa niewypalone, zobacz jak wygladaja swiece, a kable , sprawdz czy nie masz przebicia, jak auto nie odpala to troszke ciezko kable sprawdzic , co najwyzej wizualnie :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » czw cze 25, 2009 23:00

a nie przyszło ci na myśl,żeby chociaż błędy wymigac,może coś się zapisało,?



Dawido89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw cze 25, 2009 21:51
Lokalizacja: RŚL

Post autor: Dawido89 » czw cze 25, 2009 23:34

guti pisze:jak auto nie odpala to troszke ciezko kable sprawdzic
odpala...tylko...jakby nie do końca.... bardzo ciezko mu wskoczyć na obroty...wtyd sie przyznać ale rano jeszcze moze wachy doleje :D ....chociaz malo prawdopodobne zeby całą spalił..jak czasem odpal przejedzie 400m. i jest lipa....

znajac mojego farta to problem bedze baaaaaardzo błachy :okej:
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 23:35 przez Dawido89, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
d.milas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
Lokalizacja: Głogów / Sława
Kontakt:

Post autor: d.milas » czw cze 25, 2009 23:46

Masz przekaznik nr 30? Mi tez sie tak dzialo, winą był przekaźnik raz palił raz nie... ewentualnie tak jak wyzej chlopaki piszą.


"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"

Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:


Pisać na gg, pw ;-)

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » pt cze 26, 2009 22:55

Twoim problemem morze byc Przelacznik BEZYNA GAZ one sie bardzo grzeja



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 79 gości