Uszczelka pod zaworami :]
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Uszczelka pod zaworami :]
Witam,
Czy przy wymianie uszczelki pod zaworami musze spuszczać olej z silnika? Nie chce zeby mi sie tam cos porozlewało, a pozatym narazie nie mam kasy na nowy olej a stary nie jest zly bo jest na nim zrobione ze 3 tys. km ,a chce wymienić w/w uszczelke. Jeśli temat był to prosze o podanie linku.
P.S Mam golfa II z 1990r 1.6 Diesel silnik JR (chyba z turbo)
Pozdrawiam
			
									
									Czy przy wymianie uszczelki pod zaworami musze spuszczać olej z silnika? Nie chce zeby mi sie tam cos porozlewało, a pozatym narazie nie mam kasy na nowy olej a stary nie jest zly bo jest na nim zrobione ze 3 tys. km ,a chce wymienić w/w uszczelke. Jeśli temat był to prosze o podanie linku.
P.S Mam golfa II z 1990r 1.6 Diesel silnik JR (chyba z turbo)
Pozdrawiam
- grandi
 - Lord GTI

 - Posty: 3831
 - Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
 - Lokalizacja: Boat city
 - Auto: Octavia
 - Silnik: AQY
 
Tylko kup uszczelkę Erlinga w miarę wytrzymuje
			
									
									...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
						Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- 
				arwam
 
haston, 
ale nie zapomniej że w TD-kach VW olej się wymienia nie co 10.000km tylko co 7.500km. jeśli nie chcesz za szybko zmieniać turba i szklanek od popychaczy to radzę sobie wziąć tą ostatnią wartość i to na poważnie do serca.
P.S. masz jeden z najlepszych silników w MK2 w dieslu bardzo podatne na dodawanie kucyków.
zdradź nam jeszcze który rocznik auta.
jeśli masz z przed 87' to masz spory potencjał zwłaszcza powyżej 5000rpm i można taki silnik po małych przeróbkach kręcić do 7000rpm
			
									
									ale nie zapomniej że w TD-kach VW olej się wymienia nie co 10.000km tylko co 7.500km. jeśli nie chcesz za szybko zmieniać turba i szklanek od popychaczy to radzę sobie wziąć tą ostatnią wartość i to na poważnie do serca.
P.S. masz jeden z najlepszych silników w MK2 w dieslu bardzo podatne na dodawanie kucyków.
zdradź nam jeszcze który rocznik auta.
jeśli masz z przed 87' to masz spory potencjał zwłaszcza powyżej 5000rpm i można taki silnik po małych przeróbkach kręcić do 7000rpm
Witam, właśnie wczoraj wymieniałem uszczelkę pod pokrywą - wyleciała mi z rąk zaolejona nakretka - po chwili tylko usłyszałem głuche "brzdęk" i już jest w misceLukas-182 pisze:Potwierdzam, nie musisz, ale przy wymianie uważaj aby żadne śmieci nie wpadły do środka
Przy wymianie ważne jest, żeby wytrzeć ładnie pokrywe i głowice z oleju - no i łapy precz od silikonu
Rocznik napisałem w pierwszym pościearwam pisze:haston,
zdradź nam jeszcze który rocznik auta.
jeśli masz z przed 87' to masz spory potencjał zwłaszcza powyżej 5000rpm i można taki silnik po małych przeróbkach kręcić do 7000rpm
A co do obrotów to fakt cos jest takiego ze jak dam w deche to najpierw powoli przyśpiesza a przy wyższych obrotach dostaje kopa i ciągnie całkiem nieźle, na początku myślałem ze ten silnik jest całkowicie bez turba ( nie znam sie na dieslach zadobrze
-----
Widze ze jest tu dużo chętnych do pomocy
Co do uszczelki to mam już kupioną (taką z korka ) a wiem ze trzeba uwarzać bo to ważne aby cos nie wpadło tam gdzie nie trzeba, robiłem juz to w poprzednim aucie ,FIAT CINQUECENTO
					Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 13:00 przez haston, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Co 7,500km wymieniało się 19 lat temuarwam pisze:ale nie zapomniej że w TD-kach VW olej się wymienia nie co 10.000km tylko co 7.500km. jeśli nie chcesz za szybko zmieniać turba i szklanek od popychaczy to radzę sobie wziąć tą ostatnią wartość i to na poważnie do serca.
Ja wymieniam co 10000km i nie narzekam na stan turbiny,powiedziałbym wręcz że ma się doskonale mimo 250000km przebiegu i mojej ciężkiej nogi
Co do oleju to wiem ze w dieslach sie wymienia przed 10k km czyli gdzies co 7500, mój poprzedni właściciel mówił mi ze wymianiał co 6000 km ale LOTOS 
 wiec niezadobry, niedlugo sam wymienie na jakiegos mobila, i w skrzyni tez musze wymienic bo cos marnie biegi wchdzą ale to jak  mi kasiorka wpadnie w  łape 
.
P.S Uszczelke wymieniłem wszystko gra nic sie nie wylało
 
Dziękówa jeszcze raz za pomoc.
			
									
									P.S Uszczelke wymieniłem wszystko gra nic sie nie wylało
Dziękówa jeszcze raz za pomoc.
- 
				arwam
 
haston, 
jak Ci silnik nigdzie po za tą uszczelką nie leje to zalej potem Mobil 5W50
jest to syntetyczny olej ale możesz go śmiało lać i nic się nie ma prawa stać.
zobaczysz jaka będzie różnica między minerałem i to kiepskim a syntetykiem.
sam na takim jeżdżę i to w trzech uatach i żadne nie protestowało
			
									
									jak Ci silnik nigdzie po za tą uszczelką nie leje to zalej potem Mobil 5W50
jest to syntetyczny olej ale możesz go śmiało lać i nic się nie ma prawa stać.
zobaczysz jaka będzie różnica między minerałem i to kiepskim a syntetykiem.
sam na takim jeżdżę i to w trzech uatach i żadne nie protestowało
- 
				Druidionin
 - Ma gadane

 - Posty: 220
 - Rejestracja: czw wrz 04, 2008 23:26
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Pierwszo słyszęarwam pisze:jeśli masz z przed 87' to masz spory potencjał zwłaszcza powyżej 5000rpm i można taki silnik po małych przeróbkach kręcić do 7000rpm
A co do kręcenia, jest jakiś temat na forum o tym? Zaciekawiłeś mnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości


