witam wszystkich mam maly problem z pompą wtryskowa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pio23krk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr lut 04, 2009 11:42
Lokalizacja: kraków

witam wszystkich mam maly problem z pompą wtryskowa

Post autor: pio23krk » czw cze 25, 2009 18:57

moj AZZ dzis stracil moc i niemam pojecia dlaczego z tego co zauwazylem przy wysokich obrotach z pompy zaczyna lekko pryskac ropa brakuje mi czegos takiego niewiem jak sie to nazywa (foto) wiec niemam jak isc kupic tego w sklepie jak wiecie to napiszcie z gory dzieki za pompoc Obrazek A wogole to przez tą czesc moj Golfik moze niemiec mocy ??????????????????????



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw cze 25, 2009 19:12

Ta część to odpowietrznik LDA .Cieknie bo wytarł się oring na rysiku od boost pina ,żeby wymienić trzeba rozebrać górę pompy.Mocy ci przez to raczej na pewno nie powinno ubyć, alę ropka będzie trochę ciekła.Zakup i założenie tego gumowego kapturka nic ci nie da...
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 19:13 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

pio23krk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr lut 04, 2009 11:42
Lokalizacja: kraków

Post autor: pio23krk » czw cze 25, 2009 21:53

no to czym jest spowodowany spadek mocy turbina sprawdzona wszystko z nia ok glowica tez napewno jest dobra
myslalem ze moze go przegrzalem jak stalem w korku ale temperatura do 100 nawet nie dochodzila
Problem tylko z ta pompa
jak jade i depne mu mocniej to zbiera sie jak żółw tak jakby paliwa nie dostawal jak mu zaciagne ssanie to jest troszke lepiej ale i tak nie tak jak wczoraj sam juz niewiem ](*,) ](*,) ](*,)



arwam

Post autor: arwam » czw cze 25, 2009 22:00

pio23krk,

a masz bost pina oryginalnego czy od 1.6TD?

jak ta druga opcja to paliwo pod bost pinem utrudnia ruch bolca i wtedy pompa nie zwiększa dawkowania co skutkuje właśnie spadkiem mocy



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw cze 25, 2009 22:11

pio23krk pisze:jak mu zaciagne ssanie to jest troszke lepiej ale i tak nie tak jak wczoraj sam juz niewiem ](*,) ](*,) ](*,)
pio23krk, sprawdź ustawienia rozrządu,bo może ścięło klina na wale lub przeskoczył pasek o ząbek.Piszesz,że po zaciągnięciu przyspieszacza jest trochę lepiej,więc to się może zgadzać.Obym się mylił,ale nistety klin na wale w tych silnikach,to jest słaby punkt.Było o tym już wiele razy pisane na tym forum...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

pio23krk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr lut 04, 2009 11:42
Lokalizacja: kraków

Post autor: pio23krk » czw cze 25, 2009 22:11

pina mam z 1.9td wiec chyba nie w tym problem
na zdjeciu jest pokazana czarna oslonka ja jej niemam wcielo ją pod nia mam otworek w ktorym jest blaszka z dziurka i przez nia pryska mi ropa wogole ciezko odpala nawet jak jest rozgrzany musze go dlugo krecic zeby odpalil pojechal bym z ta pompa do mechanika ale nieznam w krakowie zadnego co sie tym zajmuje wiec ogolnie lipa
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 22:14 przez pio23krk, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » czw cze 25, 2009 22:12

pio23krk pisze:jak mu zaciagne ssanie to jest troszke lepiej ale i tak nie tak jak wczoraj sam juz niewiem
moim zdaniem za małe ciśnienie w pompie, może przez ten wyciek


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

pio23krk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr lut 04, 2009 11:42
Lokalizacja: kraków

Post autor: pio23krk » czw cze 25, 2009 22:17

andrew.zbyrko moim zdaniem rowniez slabe cisnienie i wlasnie w tym problem czy jak dokupie ta oslonke ze zdjecia to cos mi to pomoze a jak nie to co mam zrobic z tym wyciekiem



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » czw cze 25, 2009 22:21

pio23krk pisze:czy jak dokupie ta oslonke ze zdjecia to cos mi to pomoze a jak nie to co mam zrobic z tym wyciekiem
nie pomoze, trzeba sciągnąć góre pompy i wymienić oring, poczytaj tematy o uszczelnieniu LDA,
a ten wyciek to spory jest?

[ Dodano: 25 Cze 2009 22:28 ]
np. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2757522

[ Dodano: 25 Cze 2009 22:29 ]
a jeszcze jedno moc spadła równocześnie z pojawieniem się wycieku?


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

pio23krk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr lut 04, 2009 11:42
Lokalizacja: kraków

Post autor: pio23krk » czw cze 25, 2009 22:30

wydaje mi sie ze nie jest spory ale ubytek mocy jest spory na 4 ledwie go do 100 kreci wydaje sie tak jakby turbo nie dzialalo ale sprawdzalem turbine i wszystko z nia ok zaraz 2 godziny temu jak nim jechalem jak sie nagrzal to nagle wszystko bylo ok zaraz jade na nastepna jazde kontrolna wiec zobacze wogole to na jalowym biegu mialem 900 obrotow a zawsze mam tak 980 1000
andrew.zbyrko pisze:a jeszcze jedno moc spadła równocześnie z pojawieniem się wycieku?
niewiem to sie tak nagle stalo jak w korku stalem zaczynam ruszac o on sie zbiera jakby niechcial #-o
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 22:32 przez pio23krk, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » czw cze 25, 2009 22:37

pio23krk pisze:wydaje mi sie ze nie jest spory
to nie powienien mieć dużego wpływu na ciśnienie, moze zawór reg ciśnienia!?
sprawdź rozrząd jak Michaś_1977, podpowiada i koło na wale korbowym


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

arwam

Post autor: arwam » czw cze 25, 2009 22:38

pio23krk pisze:wydaje mi sie ze nie jest spory ale ubytek mocy jest spory na 4 ledwie go do 100 kreci

najpierw uszczelnij LDA i dopiero zobacz czy nie wruci moc
ale powinien się kręcić do 120km/h na trzecim biegu a nie ledwo do 100 na czwartym



pio23krk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: śr lut 04, 2009 11:42
Lokalizacja: kraków

Post autor: pio23krk » czw cze 25, 2009 22:42

tyle to ja tez wiem ze do 120 na trzecim hehe sam tego Lda wole nie uszczelniac bo jeszcze cos spier....ole nieznam sie na tym kompletnie orietujecie sie moze ile zrobienie tego bedzie u mechanika kosztowlo



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14228
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw cze 25, 2009 22:43

arwam pisze:najpierw uszczelnij LDA i dopiero zobacz czy nie wruci moc
arwam, szacun,ale jeśli moje podejrzenia są trafne,to wiesz czy może się skończyć każda próba mocy :chytry: ?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 120 gości