Błąd z VAG + kostka stacyjki
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
Błąd z VAG + kostka stacyjki
Witam Odkąd kupiłem auto VAG pokazuje wciąż błąd numer 849 związany ze złączem S w stacyjce... Wymieniłem kostkę stacyjki na nową (oryginał) i ku mojemu zdziwieniu błąd cały czas widnieje... Pytanie co zrobić, gdzie szykać? Niestety co za tym idzie nie mogę podłączyć radia za kluczykiem (co byłoby dla mnie bardzo wygodne). Proszę pomóżcie, na pewno ktoś już to przerabiał
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
"Instalator radia" stwierdził, że nie ma napięcia na przewodzie, który dostarcza prąd za stacyjką (faktycznie tak było, gdyż na domyślym układzie kabli radio nie działało, dopiero po przełożeniu 1 styku. Myślałem, że to problem z kostką, ale okazuje się, ze to nie pomaga... Domyślam się, że problem tkwi w przerwanym/odłączonym przewodzie... Pytanie tylko gdzie to się mogło stać? Gdzie szukać? Idzie weekend więc proszę o jakieś sugestie:) Treść komunikatu:
849 Styk S we włączniku zapłonu - D
[ Dodano: 25 Cze 2009 15:03 ]
Dodatkowe pytanie kiedy uruchamia się u Was lampka w schowku? Oczywiście po otwarciu pokrywy, ale za kluczykiem, czy za światłami? U mojego ojca w MK4 2002 rocznik uruchamia się za kluczykiem, natoiast u mnie MK4 1997 rocznik uruchamia się za światłami... Dodatkowo u ojca oświetlenie wnętrza uruchamia się po wyjęciu kluczyka u mnie niestety nie:( może mieć to jakiś związek? Gdzie szukać?
849 Styk S we włączniku zapłonu - D
[ Dodano: 25 Cze 2009 15:03 ]
Dodatkowe pytanie kiedy uruchamia się u Was lampka w schowku? Oczywiście po otwarciu pokrywy, ale za kluczykiem, czy za światłami? U mojego ojca w MK4 2002 rocznik uruchamia się za kluczykiem, natoiast u mnie MK4 1997 rocznik uruchamia się za światłami... Dodatkowo u ojca oświetlenie wnętrza uruchamia się po wyjęciu kluczyka u mnie niestety nie:( może mieć to jakiś związek? Gdzie szukać?
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
Sprawdzałem bezpieczniki - wszystkie ok. Jeśli chodzi o błąd z VAG to pisałem o nim powyżej... Co powinienem jeszcze sprawdzić? Fajne by było, gdyby oświetlenie zapalało się po wyjęciu kluczyka... Przypuszczam, że odpowiada za to właśnie styk S Pomocy, nie lubię jak mi coś nie działa
[ Dodano: 07 Lip 2009 20:32 ]
Jakieś sugestie?
[ Dodano: 08 Lip 2009 18:39 ]
Problem rozwiązany - błąd tkwił w bezpiecznikach
[ Dodano: 07 Lip 2009 20:32 ]
Jakieś sugestie?
[ Dodano: 08 Lip 2009 18:39 ]
Problem rozwiązany - błąd tkwił w bezpiecznikach
To ja może odkopie temat..
Odnośnie tego styku S.. za co on jest odpowiedzialny.. tzn.. gdzie idzie z niego napięcie..
Mam błąd:
Podejrzewam, że przyczyną tego błędu jest właśnie radio.. było zepsute.. nie chciało mi się do niego zaglądać i dałem znajomemu, żeby sprawdził co jest nie tak.. naprawił.. z tym że zmostkował piny zasilania na wejściu, tak że prawdopodobnie podtrzymanie jest połączone z zasilaniem ze stacyjki. Będę musiał je rozebrać i rozlutować..
Czy zasilanie po włączeniu stacyjki to właśnie wejście ze styku S?? Gdzie jeszcze ten styk jest podłączony?
Z analizy schematów wynika że idzie na radio, linie K diagnostyki oraz "zegary".. zgadza się?
Odnośnie tego styku S.. za co on jest odpowiedzialny.. tzn.. gdzie idzie z niego napięcie..
Mam błąd:
Jednym z objawów jest to że radio się wyłącza po ok. 1h.. tak jak jest to opisane w książce napraw serwisowych..00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D)
25-00 - Unknown Switch Condition
Podejrzewam, że przyczyną tego błędu jest właśnie radio.. było zepsute.. nie chciało mi się do niego zaglądać i dałem znajomemu, żeby sprawdził co jest nie tak.. naprawił.. z tym że zmostkował piny zasilania na wejściu, tak że prawdopodobnie podtrzymanie jest połączone z zasilaniem ze stacyjki. Będę musiał je rozebrać i rozlutować..
Czy zasilanie po włączeniu stacyjki to właśnie wejście ze styku S?? Gdzie jeszcze ten styk jest podłączony?
Z analizy schematów wynika że idzie na radio, linie K diagnostyki oraz "zegary".. zgadza się?
Ostatnio zmieniony śr mar 03, 2010 23:51 przez blm, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 313 gości