Potrzebny schemat. POMOCY
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
Potrzebny schemat. POMOCY
Witam!
Potrzebuje schemat takiej części wyglądającej jak przekaźnik na którym jest NR 1
Podaje Nr. Bosch : 811 905 343 lub 371. 281 425
Prosze o podanie stron na których moge to znaleźć.
Potrzebuje schemat takiej części wyglądającej jak przekaźnik na którym jest NR 1
Podaje Nr. Bosch : 811 905 343 lub 371. 281 425
Prosze o podanie stron na których moge to znaleźć.
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 12:32 przez chmurapawel, łącznie zmieniany 1 raz.
Spróbuj to: http://rapidshare.com/files/248223372/elektryka.rar
Sorki, to chyba nie będzie to. Nie doczytałem że chodzi Ci o schemat samego przekażnika...
Sorki, to chyba nie będzie to. Nie doczytałem że chodzi Ci o schemat samego przekażnika...
Ostatnio zmieniony śr cze 24, 2009 21:01 przez bowi, łącznie zmieniany 1 raz.
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
Niestety nic tam nie ma na temat tego sterownika, ale dzieki za chęci
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 15:33 przez chmurapawel, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Chodzi tobie, że na obudowie tego przekaźnika jest napisany nr 1? To jest zwykły przekaźnik - taką samą budowę i schemat ma przekaźnik nr 80, przekaźnik 167 też chyba - zwykła cewka + styk zwierny. Możesz pomierzyć mienikiem - tam gdzie jest przejście to jest cewka, tam gdzie nie ma - to są styki. W środku może być dioda - sprawdź zatem opór cewki w obie strony, żeby wiedzieć, jak podłączyć bieguny zasilania.
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 08:41 przez Lipek81, łącznie zmieniany 1 raz.
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
To nie jest zwykły przekaźnik tylko sterownik biegu jałowego mojego GX-a
Koszt 270zł w ASO a w sklepie 330zł
Oznaczony nr 1. Możesz sprawdzić w ETCE po nr jaki podałem
Jest u elektryka i nie wiem jaki gdzie ma być opór
Koszt 270zł w ASO a w sklepie 330zł
Oznaczony nr 1. Możesz sprawdzić w ETCE po nr jaki podałem
Jest u elektryka i nie wiem jaki gdzie ma być opór
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 09:49 przez chmurapawel, łącznie zmieniany 1 raz.
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
ciekawe jest to co piszeszchmurapawel pisze:To nie jest zwykły przekaźnik tylko sterownik biegu jałowego mojego GX-a
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
![Obrazek](http://img819.imageshack.us/img819/6672/1beztytuudl0copy.gif)
![Obrazek](http://img819.imageshack.us/img819/6672/1beztytuudl0copy.gif)
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
Kolego guti, ty sie mylisz, dzwoniłem do serwisu i po podaniu numerów gość powiedział to samo co pisze w etce.
Sprawdz najpierw czy masz takie same numery części,
1 jest na zielono-brązowym tle w kółeczku
Tobie chodzi może o włącznik termiczny który odpowiada za dodatkową dawke paliwa przy rozruchu.
A tak wogóle to możesz nie mieć sterownika o nr. 1 bo to jest tylko przy wtrysku mechanicznym
Sprawdz najpierw czy masz takie same numery części,
1 jest na zielono-brązowym tle w kółeczku
Tobie chodzi może o włącznik termiczny który odpowiada za dodatkową dawke paliwa przy rozruchu.
A tak wogóle to możesz nie mieć sterownika o nr. 1 bo to jest tylko przy wtrysku mechanicznym
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 10:27 przez chmurapawel, łącznie zmieniany 2 razy.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Myślę, że tu zaszło małe nieporozumienie - ja "1" rozumiem, jako oznaczenie przekaźnika, podonie zreszta jak kolega guti. I to jest na bank własnie od podgrzewania kolektora. Budowę ma taką, jak opisałem. Podejrzewam, że kolega chmurapawel co innego rozumie przez oznaczenie "1". Po podaniu numerów katalogowych do ASO rzczeywiście mogli powiedzieć, że jest to sterownik wolnych obrotów - bo numery na obudowie zostały odczytane poprawnie. Natomiast ta jedynka pewnie już nie - tzn, ja nie zaprzeczam, że ona tam jest, ale to nie jest oznaczenie przekaźnika.
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
No pewnie że nie przekaźnika bo sterownik nie przekaźnikLipek81 pisze:Myślę, że tu zaszło małe nieporozumienie - ja "1" rozumiem, jako oznaczenie przekaźnika, podonie zreszta jak kolega guti. I to jest na bank własnie od podgrzewania kolektora. Budowę ma taką, jak opisałem. Podejrzewam, że kolega chmurapawel co innego rozumie przez oznaczenie "1". Po podaniu numerów katalogowych do ASO rzczeywiście mogli powiedzieć, że jest to sterownik wolnych obrotów - bo numery na obudowie zostały odczytane poprawnie. Natomiast ta jedynka pewnie już nie - tzn, ja nie zaprzeczam, że ona tam jest, ale to nie jest oznaczenie przekaźnika.
Lecz wygląda jak przekaźnik i jest w skrzynce z bezpiecznikami i w kolumnie z przekaźnikami
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 12:28 przez chmurapawel, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
chmurapawel pisze:Potrzebuje schemat takiej części wyglądającej jak przekaźnik
chmurapawel pisze:Niestety nic tam nie ma na temat tego przekaźnika,
- raz nazywasz to przekaźnikiem, raz czymś, co wygląda jak przekaźnik, następnym razem nazywasz to sterownikiem... A mnie łapiesz za słówka...chmurapawel pisze:To nie jest zwykły przekaźnik tylko sterownik biegu jałowego
[ Dodano: Czw Cze 25, 2009 14:09 ]
Poza tym użytkownik gumck dał już ten schemat, więc chyba temat rozwiązany?
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
Tak, a nazywam przekaźnikiem żeby nie było takich problemów że np. to nie sterownik tylko przekaźnik a to jednak sterownik.
Prosze moderatora o zamknięcie tematu![smoke :smoke:](./images/smilies/smoke.gif)
No, wiec jak poisze sterownik to wmawiacie że to nie możliwe, bo takie coś nie istnieje.guti pisze:ciekawe jest to co piszeszchmurapawel pisze:To nie jest zwykły przekaźnik tylko sterownik biegu jałowego mojego GX-a, to znaczy ze powiedzmy mój nr 1 a twój nr 1 to zupełnie inne przekazniki ? hmm, u mnie słuzy za załaczanie /rozlaczanie podgrzewacza kolktora ( tzw jez) , sygnał daje mu ( przekaznikowi) czerwony czujnik na wezu chłodniczym. Takze nie wydaje mi sie zeby VW robił dwa rozne przekazniki , które tak samo sie nazywaja.
Prosze moderatora o zamknięcie tematu
![smoke :smoke:](./images/smilies/smoke.gif)
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 14:57 przez chmurapawel, łącznie zmieniany 1 raz.
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 225 gości