płyn chłodniczy mi zamarzł

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » sob sty 21, 2006 23:39

Pono pisze:A czy takim prostownikiem da się zmierzyć naładowanie akumulatora? Czytałem że areometrem mierząć gęstość elektrolitu można to zbadać.
tak mozna prostownikiem zmierzyć stan naładowania ale musi on mieć wslażnik zamontowany albo tak jak jest u mnie - diody, np: takie


:-k ...

Pono

Post autor: Pono » sob sty 21, 2006 23:52

Dużo kosztował?



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » ndz sty 22, 2006 00:00

Pono pisze:Dużo kosztował?
nic mnie kosztował sąsiad mi go przytargał z niemiec


:-k ...

Pono

Post autor: Pono » ndz sty 22, 2006 00:11

A jak to jest z paskiem klinowym od pmp wspm. i chłodzenia? Jakie śruby i nakrętki należy poluzować, aby można było go zdjąć z kół pasowych? :-({|=



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » ndz sty 22, 2006 00:32

kurcze, przeszukałem literaturę i nic tam nie pisze, tylko skromnie o pasku w silniku G60, i znalazłem jeszcze coś takiego(foto) mam nadzieję że sie doczytasz


:-k ...

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » ndz sty 22, 2006 01:06

A jak to jest z paskiem klinowym od pmp wspm. i chłodzenia? Jakie śruby i nakrętki należy poluzować, aby można było go zdjąć z kół pasowych? Boo hoo!

musisz sie wczolgac pod samochod i poluzowac pompe od wspomagania z tymze jest problem bo jedna sruba jest od strony silnika przez ktora meczylem sie kilka minut, Potrzebny bedzie Ci klucz z przedluzka zeby sie dostac do tej jednej sruby. Przy takich temperaturach jak teraz to ciezko widze odkrecanie jak nie masz cieplego garazu :/

[ Dodano: Nie Sty 22, 2006 12:09 am ]
Kolega wyzej zamiescil zdjecie z ksiazki. Na drugim rysunku sa to sruby 3 i 4 do ktorych jest beznadziejny dostęp bo do spodu z tymi naciagajacymi nie ma problemu :)



Pono

Post autor: Pono » ndz sty 22, 2006 13:12

Podłączyłem akumulator i włączyłem wszytskie odbiorniki prądu napięcie spadło do 9V



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » ndz sty 22, 2006 13:15

Pono pisze:Podłączyłem akumulator i włączyłem wszytskie odbiorniki prądu napięcie spadło do 9V
a widzisz, trzeba naładować, ito długie ładowanie min.14 godzin


:-k ...

Pono

Post autor: Pono » ndz sty 22, 2006 13:16

Zaraz jade kupić nowy akumulator a ten pal go licho. A ten drugi rysunek do przedstawia pompe wspomagania od dołu?



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » ndz sty 22, 2006 13:20

według mnie to górnu przedstawia pompę od dołu a dolne zdjęcie przedstawia pompę z boku


:-k ...

Pono

Post autor: Pono » ndz sty 22, 2006 14:03

Misiek mógłbyś mi zrobić zdjęcie tych dwóch ilustracja tak żeby było je wyraźnie widać?

[ Dodano: Nie Sty 22, 2006 15:32 ]
Wstawiłem nowy akumulator silnik działa teraz został mi jeszcze ten wredny pasek. :-({|=



pajakgdynia
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: pt gru 30, 2005 14:15
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: pajakgdynia » ndz sty 22, 2006 18:53

Jak masz prostownik z amperomierzem (czasy dla standardowego "diesla" 72Ah)
5A w górę.. Natychmiast wyłączasz i biegniesz do sklepu po nowy akumulator.
3-4A.. Zupełnie rozładowany. Czekasz do jutra (sprawdź najpierw czy nie zamarzł!)
2-3A.. No.. "Trochę" rozładowany, noc powinna wystarczyć.
1-2A.. Raczej ok, ciutkę rozładowany.
0-1A.. Albo naładowany (samochód powinine odpalić), albo zupełnie zasiarczony (wizyta u elektryka lub w sklepie, na jedno wychodzi).
Przy starcie ładowania idzie trochę większy prąd. Po paru minutach się uspokaja.

Taki prostownik to koło 60zł. I wszystko jasne. A jak jeździsz na krótkich trasach (albo rzadko), to na pewno się przyda.



Awatar użytkownika
aphazel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn sty 02, 2006 13:01
Lokalizacja: gliVWice
Kontakt:

Post autor: aphazel » pn sty 23, 2006 13:29

Hmm tego... no to miodnie. Ja mialem ponad 7A :hmm: I naladowalem sobie do 3-4A przez noc i myslalem, ze po tym nabity jest do polowy hehe :food:

Mam MK3 '95 1.9D i aku Bosch Silver 63Ah 12V 510A - za mala pojemnosc, zkoro piszesz, ze 72Ah to standard dla diesla? I dlaczego 5A w gore aku jest na smietnik? Aku do malucha mialem nieraz 5A w gore i ladowalem w zime co 3-4 dni, a tak to tylko zabieralem na noc i jezdzil mi maldonek, a latem wogole problemow nie bylo. To dlatego, ze aku z malca jest mikro w porownaniu z MK3? :-k :shock:

/me przyznaje sie do ignorancji w tym zakresie :kac:


[b]A[/b]rtificial [b]P[/b]ositronic [b]H[/b]umanoid [b]A[/b]ssembled for [b]Z[/b]ealous [b]E[/b]xploration and [b]L[/b]earning
www.namedecoder.com

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pn sty 23, 2006 13:34

pajakgdynia pisze:Jak masz prostownik z amperomierzem (czasy dla standardowego "diesla" 72Ah)
5A w górę.. Natychmiast wyłączasz i biegniesz do sklepu po nowy akumulator.
3-4A.. Zupełnie rozładowany. Czekasz do jutra (sprawdź najpierw czy nie zamarzł!)
2-3A.. No.. "Trochę" rozładowany, noc powinna wystarczyć.
1-2A.. Raczej ok, ciutkę rozładowany.
0-1A.. Albo naładowany (samochód powinine odpalić), albo zupełnie zasiarczony (wizyta u elektryka lub w sklepie, na jedno wychodzi).
Takiego dizgnozowania aku nawet nie będę komentował, szkoda słów.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 471 gości