wymiana popychaczy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
szpilka dorobiona, musialem zdjac walek zeby wykrecic urwana szpilke no i przestawil mi sie znak na skrzyni, wiec szukam od nowa i znalazlem znak ale ten fabryczny! wczesniej przed rozebraniem walka jak ustawilem wszystkie kola na znaki to ten na skrzyni byl jakby zrobiony punktakiem, wiec szukam jeszcze raz i w koncu stwierdzam ze oprocz tego fabrycznego sa jeszcze 2 zrobione punktakiem w odleglosci moze 3cm od siebie, i teraz nie wiem, ktory byl moj postanawiam zostawic na znaku fabrycznym, wlozyc dobrze walek ale co z pompą? na kole od pompy nie ma fabrycznego znaku, byl tylko zrobiony markerem (tak jak na kole od walka) i wedlug tego ustawialem, co bedzie jak tak to zloze? rozrzad bedzie ok ale co z pompa? shit
hmm no pompe blokuje się trzpieniem ... poza tym jak już odpali to można skorygować kąt ruszając kołemszpilka dorobiona, musialem zdjac walek zeby wykrecic urwana szpilke no i przestawil mi sie znak na skrzyni, wiec szukam od nowa i znalazlem znak ale ten fabryczny! wczesniej przed rozebraniem walka jak ustawilem wszystkie kola na znaki to ten na skrzyni byl jakby zrobiony punktakiem, wiec szukam jeszcze raz i w koncu stwierdzam ze oprocz tego fabrycznego sa jeszcze 2 zrobione punktakiem w odleglosci moze 3cm od siebie, i teraz nie wiem, ktory byl moj postanawiam zostawic na znaku fabrycznym, wlozyc dobrze walek ale co z pompą? na kole od pompy nie ma fabrycznego znaku, byl tylko zrobiony markerem (tak jak na kole od walka) i wedlug tego ustawialem, co bedzie jak tak to zloze? rozrzad bedzie ok ale co z pompa? shit
na pompie mam znak, chodzi o to ze wedlug znakow jak mialem ustawione na poczatku to ten znak na skrzyni nie byl fabryczny, pozniej okazalo sie ze sa dwa takie niefabryczne i za cholere nie wiem ktory byl moj wiec wole ustawic na znak fabryczny tylko zastanawiam sie co moze sie stac z pompa? jak ja ustawic? musze jeszcze dzisiaj przejechac 100km a jutro ewentualnie pod vagadamcio151 pisze: hmm no pompe blokuje się trzpieniem ... poza tym jak już odpali to można skorygować kąt ruszając kołem
fabryczny znak to dziura ... blokujesz ją trzpieniem ...buliking pisze:na pompie mam znak, chodzi o to ze wedlug znakow jak mialem ustawione na poczatku to ten znak na skrzyni nie byl fabryczny, pozniej okazalo sie ze sa dwa takie niefabryczne i za cholere nie wiem ktory byl moj wiec wole ustawic na znak fabryczny tylko zastanawiam sie co moze sie stac z pompa? jak ja ustawic? musze jeszcze dzisiaj przejechac 100km a jutro ewentualnie pod vaga
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
Ustawiaj na fabryczne!!!!!!!! Nie na te namalowane > pasek się delikatnie rozciąga po pewnym czasie > i ci się nic nie będzie zgadzało! >>> Do tego większość warsztatów nie wie jak to poprawnie ustawić i po sprawdzeniu jaja są! Tak jak pisałem wcześniej
[ Dodano: 24 Cze 2009 16:17 ]
I nie jutro pod Vag-a tylko zaraz pod Vag-a > ustawić kąt zapłonu na tdi timing > inaczej może ciężko zapalać i dużo więcej palić >>> Najważniejsze jest żeby wał był zgrany z wałkiem > pompa jak stanie na klinie > to się ustawi >> masz być na 100% pewny że wszystko jest zgranie > to jest bardzo ważne dla tego silnika!
fleshu pisze:Teraz jest kolega pewny że synchronizacja ustawiona wcześniej przy zmianie rozrządu była właściwa i że się nie pomylisz w nowym ustawieniu!!!
[ Dodano: 24 Cze 2009 16:17 ]
I nie jutro pod Vag-a tylko zaraz pod Vag-a > ustawić kąt zapłonu na tdi timing > inaczej może ciężko zapalać i dużo więcej palić >>> Najważniejsze jest żeby wał był zgrany z wałkiem > pompa jak stanie na klinie > to się ustawi >> masz być na 100% pewny że wszystko jest zgranie > to jest bardzo ważne dla tego silnika!
Ostatnio zmieniony śr cze 24, 2009 16:08 przez fleshu, łącznie zmieniany 1 raz.
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
Jak podskakuje napinacz od paska alternatora? Skacze czy stoi w miejscu? Może to vacum stuka? Masz stetoskop lekarski??? Zrób jeszcze raz taki filmik, tylko zdejmij osłonę > przejedź przy silniku jak nagrywasz, i wolniej trochę!
[ Dodano: 25 Cze 2009 00:05 ]
To nie jest dźwięk popychaczy > to jest stukot a nie cykanie.
[ Dodano: 25 Cze 2009 00:08 ]
Na filmiku jest bardziej intensywny od strony rozrządu > ale osłona może trochę odbijać.
[ Dodano: 25 Cze 2009 00:12 ]
No i napisz czy dźwięk jest taki sam jak przed zmianą. I czy przed robotą ten dźwięk pojawił śię nagle czy stopniowo?
[ Dodano: 25 Cze 2009 00:05 ]
To nie jest dźwięk popychaczy > to jest stukot a nie cykanie.
[ Dodano: 25 Cze 2009 00:08 ]
Na filmiku jest bardziej intensywny od strony rozrządu > ale osłona może trochę odbijać.
[ Dodano: 25 Cze 2009 00:12 ]
No i napisz czy dźwięk jest taki sam jak przed zmianą. I czy przed robotą ten dźwięk pojawił śię nagle czy stopniowo?
jak kupowalem to juz tak stukalo a przejechalem 12 tys km, przez ten czas stuka caly czas tak samo, teraz po wymianie oleju i popychaczy nic sie nie zmienilo, na poczatku zmieniany byl rozrzad w ASO, stukanie nie ustalo, nastepnie padlo podejrzenie na wtryski, wszystkie zostaly sprawdzone u pompiarza i dodatkowo zmienione koncowki na nowe 216-stki, po zmianie kolega damcio151 sprawdzal auto VAG-iem - wszystko ok poza czujnikiem poziomu oleju - wyrzucalo blad (czujnik jest odlaczony bo czesc, ktora wchodzi w miske jest ulamana).
Chwilowo nie mam dostepu do szybszego neta wiec filmik wrzuce wieczorem.
[ Dodano: 25 Cze 2009 16:34 ]
http://www.youtube.com/watch?v=-Gsh4BqkqLM
Chwilowo nie mam dostepu do szybszego neta wiec filmik wrzuce wieczorem.
[ Dodano: 25 Cze 2009 16:34 ]
http://www.youtube.com/watch?v=-Gsh4BqkqLM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 78 gości