Co z tym stożkiem? Zakładać czy nie?

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt cze 23, 2009 20:52

http://moto.allegro.pl/item659467423_fi ... _nowy.html

The Gwiazdor poszedł w tym kierunku i nie żałuje. Pod maską słychać auto pięknie, w środku prawie wcale nie słychać ryczącego stożka, oddzielenie od ciepłego powietrza jest więc co więcej trzeba ?? Filtry simoty są bardzo dobre jakościowo. Co do osiągów to czy stożek dobrze zamontowany czy nawiercana puszka ze sportową wkładką różnicy na drodze się nie odczuje. Na hamownie trzeba by jechać i mierzyć to samo auto na stożku i na puszce, wtedy dopiero będzie widać różnicę.



Awatar użytkownika
sadzyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: wt maja 23, 2006 16:39
Lokalizacja: szydłovwiec
Kontakt:

Post autor: sadzyk » wt cze 23, 2009 23:16

marioo, ja wypróbowalem wszystkie rozwiązania i mowie co sie u mnie najlepiej sprawowało, a Ty piszesz mi o jakichs testach o ktorych czytałes na necie, a filtr mam umiesszczony tak ze cały czas jest owiewany zimnym powietrzem wiec napewno gorąco mu nie jest;) RUBTA CO CHCETA:)


Dej mu Sywek!! EE ni ma czym...
Tjunink musi byc!!!!
aaaale urwał!!!! musialo cos byc!!

Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » śr cze 24, 2009 09:19

marioo, ja wypróbowalem wszystkie rozwiązania i mowie co sie u mnie najlepiej sprawowało, a Ty piszesz mi o jakichs testach o ktorych czytałes na necie, a filtr mam umiesszczony tak ze cały czas jest owiewany zimnym powietrzem wiec napewno gorąco mu nie jest;) RUBTA CO CHCETA:)
Nie napisałeś nic o tym, że masz go odseparowanego od komory silnika.
Czytaj ze zrozumieniem co napisałem - a napisałem, że nic nie da a może nawet pogorszyć jeżeli jest zamontowany tak po prostu zamiast puszki (czyt. nie odseparowany).
Wspomniałem o testach i nie były to jakieś testy w necie tylko na hamowni, sprawdzane i trudno się z nimi nie zgodzić. Jeżeli zrobisz tak jak ktoś opisał, że dolot będzie zrobiony (wyliczony) od podstaw i do tego wydech to wtedy można mówić o konkretnych zmianach i poprawach.
Moje zdanie jest takie, że do zwykłego samochodu do jazdy na codzień i nie wkładając w to kupę kasy lepiej jest zamontować sportową wkładkę i do tego ewentualnie dziury w puszcze. Na pewno wyjdzie taniej niż cały dolot kompletny.
Pozdrawiam :pub:



Awatar użytkownika
sadzyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: wt maja 23, 2006 16:39
Lokalizacja: szydłovwiec
Kontakt:

Post autor: sadzyk » śr cze 24, 2009 09:57

:pub:


Dej mu Sywek!! EE ni ma czym...
Tjunink musi byc!!!!
aaaale urwał!!!! musialo cos byc!!

Awatar użytkownika
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: czw maja 24, 2007 09:35
Lokalizacja: Tarnobongo

Post autor: adams » śr cze 24, 2009 10:06

ja mam u siebie stożek K&N-a

dźwięk się poprawił znacząco :) różnicy w mocy nie odczułem!

Trzeba odgrodzić dobrze stożek od silnika żeby nie waliło ciepłym powietrzem i syfem! "dotlenić" stożek i pamiętać o jego częstym myciu i nasączaniu!

Różne stożki (K&N, Simota, Green itp) wydobywają z siebie różne (inne) dźwięki na tym samym silniku!


B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)

Awatar użytkownika
dymekvr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: wt paź 28, 2008 22:03
Lokalizacja: elbląg

Post autor: dymekvr6 » śr cze 24, 2009 13:21

a jak obliczyc ten dolot zeby bylo tak zaj :goof: iscie ???????


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=220126

marcin-ksiazek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: ndz mar 13, 2005 13:05
Lokalizacja: Okolice Kraśnika
Kontakt:

Post autor: marcin-ksiazek » śr cze 24, 2009 14:11

dymekvr6, no właśnie jak zainstalować stożek żeby miał 100% wydajności?
Tak jak pisałem u kumpla w golfie w vr6 był bezpośrednio podpięty pod przepływomierz - przód stożka "wisiał" na początku (patrząc od strony szyby) obudowy filtra fabrycznego...i co ciekawe nie jest "odseparowany" od silnika...a sprawuje mu się nieziemsko :)
może jakieś foto zarzućmy?


PRINCE

Awatar użytkownika
dymekvr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: wt paź 28, 2008 22:03
Lokalizacja: elbląg

Post autor: dymekvr6 » czw cze 25, 2009 00:32

ktoś napisał ze trzeba odpowiednio wyliczyc dolot czyli co ?? zmienic rure od przepustnicy na ta taka aluminiowa ?? i musi byc odpowiednia długosc czy jak?? jutro zmontuje fote jak ja mam u siebie zrobione...
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 00:33 przez dymekvr6, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=220126

Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » czw cze 25, 2009 09:21

ktoś napisał ze trzeba odpowiednio wyliczyc dolot czyli co ?? zmienic rure od przepustnicy na ta taka aluminiowa ?? i musi byc odpowiednia długosc czy jak?? jutro zmontuje fote jak ja mam u siebie zrobione...
Musi, mieć odpowiednią długość, średnice, i kąty kolanek.
Dobrze by było jakby cała rura była odseparowana jak najbardziej od komory silnika, żeby jak najbardziej obniżyć temperaturę powietrza w niej.



Awatar użytkownika
sadzyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: wt maja 23, 2006 16:39
Lokalizacja: szydłovwiec
Kontakt:

Post autor: sadzyk » czw cze 25, 2009 10:04

a ma ktos to juz wyliczone na vr6 serie??


Dej mu Sywek!! EE ni ma czym...
Tjunink musi byc!!!!
aaaale urwał!!!! musialo cos byc!!

Awatar użytkownika
dymekvr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: wt paź 28, 2008 22:03
Lokalizacja: elbląg

Post autor: dymekvr6 » pt cze 26, 2009 11:05

szkoda ze pod maska vr jest tak duzy silnik i tak mało wolnego miejsca :) ja mam taką oto puszkę no ale zeby juz gdzieś rure poprowadzic pod zderzak to nie ma opcji no i klapa :panna:
Obrazek Obrazek Obrazek


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=220126

Awatar użytkownika
sadzyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: wt maja 23, 2006 16:39
Lokalizacja: szydłovwiec
Kontakt:

Post autor: sadzyk » pt cze 26, 2009 21:46

to wie ktos jak obliczyc ten dolot czy kazdy wie tylko ze trzeba to zrobic?? (jak ja:D) bede spawał z nierdzewki dolot od nowa i chciał bym sobie to jzu zrobic git majonez;)


Dej mu Sywek!! EE ni ma czym...
Tjunink musi byc!!!!
aaaale urwał!!!! musialo cos byc!!

Awatar użytkownika
dymekvr6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: wt paź 28, 2008 22:03
Lokalizacja: elbląg

Post autor: dymekvr6 » sob cze 27, 2009 00:41

tak tylko sie gada ze musi byc obliczony :D srednica rury taka jak przepustnica a długosc taka zeby nie byla za krótka ani za długa :bigok: a tak naprawde kupujesz gotowe i tyle.. a jak sie prowadzi rurke pod zderzak od tej puszki co ja mam to tez musi byc obliczona ?? :green_fuck:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=220126

Awatar użytkownika
Praks
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: czw lis 29, 2007 12:46
Lokalizacja: Powierz/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Praks » sob cze 27, 2009 13:26

dymek wywal filtr weglowy i pieknei wchodiz tma rura :)

jesli chcecie TYLKO dzwieki to WKALDKLA + NAWIERCENIE PUCHY

jesli cos poprawic to Simota lub to co mam ja...kosztuje...ale efekty sa wiecje nzi zadowalajace :)

BMC DIA

Obrazek
Obrazek


Corrado VR6 US Porsche Style...

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości