w ori pompie z 1,9 td i mam tu na myśli 99 %pomp z LDA występujących w 1,9 TD aaz nie ma takiej opcji ponieważ budowa LDA to uniemożliwia, membrana z pinem zatrzymuje się na kołnierzu w komorze LDA którego to kołnierza nie posiada LDA ze słoneczkiem od 1,6 td i tam ruch boost pina jest ograniczany właśnie przez podkładkę z tworzywa ...w najbliższym czasie postaram się umieścić fotki żeby rozwiać wątpliwościandrew.zbyrko pisze:bo może okazać się że przy max doładowaniu kiedy pin schodzi na sam dół zaczepia swoją zgrupioną częścią o bolec rysujący, w efekcie krzywi go i może uszkodzić oring, i spowodować wyciek z odpowietrznika.
Regulacja LDA
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Ostatnio zmieniony pt cze 19, 2009 11:32 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
ja też jakiś czas jezdziłem bez podkładki i zaczeło paliwo kapać z odpowietrzenai lda mimo nowego oringu, zmierzyłem odległość końca stożka do blaszki przy membramie tak aby ta odległośc była mniejsza od odległośći od bolca w pompie do kołnierza, i dorobiłem odpowiednią podkładke, i od tej pory spokójt0mal pisze:Ja u siebie wywaliłem tą podkładke i jeżdze tak sobie beztrosko zadowolony
Ostatnio zmieniony pt cze 19, 2009 19:40 przez andrew.zbyrko, łącznie zmieniany 1 raz.
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
Powinno się ograniczać kopcenie, jeśli bedzie ci pożądnie dowalał dym cały czas, to jest to szkodliwe, w tłokach robią się wżery, zawór upustowy w sprężarce może się zapiec, katalizator zatkać (jak masz)
Jeżeli kopci na czarno - to najprawdopodobniej silnik dostaje za dużo paliwa - trzeba zwiększyć doładowanie, albo obracać pinem, albo podkręcić słoneczko, tak, żeby sprężyna była bardziej napięta.
Ja u siebie wyjezdziłem jakieś 160 km i 20 litrów paliwa zamim wszystko poustawiałem - efekt jest taki, że przy gwałtownym wciśnięciu gazu pojawia się czarna chmura, następnie po jakiś 2 sekundach auto zaczyna jechać i dym zanika.
Jeżeli kopci na czarno - to najprawdopodobniej silnik dostaje za dużo paliwa - trzeba zwiększyć doładowanie, albo obracać pinem, albo podkręcić słoneczko, tak, żeby sprężyna była bardziej napięta.
Ja u siebie wyjezdziłem jakieś 160 km i 20 litrów paliwa zamim wszystko poustawiałem - efekt jest taki, że przy gwałtownym wciśnięciu gazu pojawia się czarna chmura, następnie po jakiś 2 sekundach auto zaczyna jechać i dym zanika.
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
andrew.zbyrko,
pompa w częściach jest ale numery Ci na spokojnie prześlę.
ja będe się przymierzał przesiąść na wyższą falę i tłoczek bez przedwtrysku jak tylko zdobędę wysoką falę.
ta pompa na której jeżdżę jest tylko troche głośniejsza niż seryjna ale czuć że można jeszcze więcej wydusić z silnika zwłaszcza po zmianie turbiny choć czasem już teraz się obawiam o całość układu korbowo-tłokowego
pompa w częściach jest ale numery Ci na spokojnie prześlę.
ja będe się przymierzał przesiąść na wyższą falę i tłoczek bez przedwtrysku jak tylko zdobędę wysoką falę.
ta pompa na której jeżdżę jest tylko troche głośniejsza niż seryjna ale czuć że można jeszcze więcej wydusić z silnika zwłaszcza po zmianie turbiny choć czasem już teraz się obawiam o całość układu korbowo-tłokowego
jeśli masz pompę bez osobnej reguacji wolnych obrotów ale to też nie zawszeno podobno w niektórych są
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
spoko poczekam, puki co chciałbym zbudować pompe, i jak koszty by pozwliły to większe turbo.arwam pisze:pompa w częściach jest ale numery Ci na spokojnie prześlę.
tzn?arwam pisze:i tłoczek bez przedwtrysku
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
jeśli masz tłoczek z przedwtryskiem to masz charakterystyczne zatoczenie i wtrysk jest dzielony na wtrys pomocniczy i wtrysk główny.andrew.zbyrko pisze:arwam napisał/a:
i tłoczek bez przedwtrysku
tzn?
zaletą tego typu wtrysku jest to że silnik łagodniej pracuje.
ale wadaą jest odrobinę większe spożycie paliwa( przynajmniej teoretycznie) i troszkę mniejsza moc
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
myślałem że to realizuje wtryskiwacz 2 sprężynkowy a nie pompa, klekoty VW chyba czegoś takiego nie mają?arwam pisze:jeśli masz tłoczek z przedwtryskiem to masz charakterystyczne zatoczenie i wtrysk jest dzielony na wtrys pomocniczy i wtrysk główny.
zaletą tego typu wtrysku jest to że silnik łagodniej pracuje.
ale wadaą jest odrobinę większe spożycie paliwa( przynajmniej teoretycznie) i troszkę mniejsza moc
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości