ciężko pali mk3 td GTD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- wojtek gtd
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: sob cze 13, 2009 10:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
ciężko pali mk3 td GTD
Witam. mam mk3 gtd i ostatnio ciężko mi palił.... wczoraj wieczorem u mechanika wymieniłem świece i dziś rano okazało się że nic to nie dało dalej trzeba kilka razy kręcić a jak już odpali to głośno klekotnie kilka razy i zrobi dużo dymu za sobą... co to może być??? dodam że przy okazji delikatnie zwiększyłem dawke paliwa.
wojtek GTD
- wojtek gtd
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: sob cze 13, 2009 10:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
sprawdź przekaźnik świec żarowych, czujnik temp wody(nie pamiętam z którego idzie sygnał) bezpiecznik od świec, i ew kable, jak kopci? czuć nieprzepaloną ropę?
jezeli jest prąd to może za krótko? spróbuj podmienić przekaźnik od kogoś
jezeli jest prąd to może za krótko? spróbuj podmienić przekaźnik od kogoś
Ostatnio zmieniony śr cze 24, 2009 11:00 przez jaku89, łącznie zmieniany 1 raz.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Jak dochodzi ci prąd do świeć ,przekażnik jest ok.Odkręć listwę łączącą świece (przynajmniej od tych dobrze dostępnych )i sprawdz świece pojedynczo jakąś lampką:jeden kabel do plusa aku drugi do świecy ,kiepskiej jakości świece potrafią paść po pierwszym grzaniu.Jak na ciepło pali normalnie i tylko pierwszy rozruch jest ciężki to typowy objaw niegrzejących świec ,a klekocze po odpaleniu bo niemoże przepalić napompowanej przez kilka kręceń ropki, dużo dymu z tego samego powodu...
Ostatnio zmieniony śr cze 24, 2009 11:17 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- wojtek gtd
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: sob cze 13, 2009 10:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 949
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
kup najlepiej NGK albo BERU, komplet ok 140 zł.
sprawdz jak pisza pojedynczo kazda ze swiec. wykrec swiece i do koncowki przyloz plus z aku, a do gwintu minus.
sprawdz jak pisza pojedynczo kazda ze swiec. wykrec swiece i do koncowki przyloz plus z aku, a do gwintu minus.
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
- wojtek gtd
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: sob cze 13, 2009 10:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 949
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
wkręć stare świece i zobacz czy będzie jaka kolwiek różnica, a jak masz możliwość to te Twoje nowe co kopiłeś załóż do innego auta i zobacz czy odpali normalnie.
no i jeszcze ten kąt wtrysku sprawdź jak pisali wcześniej
no i jeszcze ten kąt wtrysku sprawdź jak pisali wcześniej
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
- wojtek gtd
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: sob cze 13, 2009 10:59
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Koledzy dałem mu rady!!!! w komorze silnika jest taki bezpiecznik od świec właśnie i on się przepalił... dałem cienki drucik zamiast niego a jak będe miał czas to kupie orginalny i zamontuje.... kurde i niecałe 200PLN nie moje... ale świece i tak zimy by nie wytrzymały... dzięki Wam za sugestie.. powiedzcie jeśli zwiększyłem dawke paliwa to moge podkręcić TURBO???? w jaki sposób??? Turbo K14.
wojtek GTD
"sprawdź przekaźnik świec żarowych, czujnik temp wody(nie pamiętam z którego idzie sygnał) bezpiecznik od świec, i ew kable, jak kopci? czuć nieprzepaloną ropę? "
;pp
co do turbiny zdejmujesz przewód powietrzny miedzy filtrem powietrza a turbina(połączony z odmą) i od strony nadkola na turbinie bedzie cos w ksztalcie gruszki?- zawor upustowy, (pod wlotem powietzra do turbiny) na samym srodku bedzie nakretka na kluczyk 10-to kontra, musisz ja poluzowac a potem imbusem czy torksem wkrecac wlasciwa śrubkę, moze opis niezbyt plastyczny, ale jak zobaczysz jak to wygląda to znajdziesz.
masz wskaznik doladowania? lepiej bez niego nie bawic sie przy turbinie zeby nie przedobrzyc;]
;pp
co do turbiny zdejmujesz przewód powietrzny miedzy filtrem powietrza a turbina(połączony z odmą) i od strony nadkola na turbinie bedzie cos w ksztalcie gruszki?- zawor upustowy, (pod wlotem powietzra do turbiny) na samym srodku bedzie nakretka na kluczyk 10-to kontra, musisz ja poluzowac a potem imbusem czy torksem wkrecac wlasciwa śrubkę, moze opis niezbyt plastyczny, ale jak zobaczysz jak to wygląda to znajdziesz.
masz wskaznik doladowania? lepiej bez niego nie bawic sie przy turbinie zeby nie przedobrzyc;]
seks, drugs, rock'n'roll!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości