Probem ze skrzynią ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Probem ze skrzynią ?
Witam Wszystkich
Mam pytanie odnośnie objawów kończacej sie skrzyni biegów, a dokladnie mechanizmu różnicowego. Do kilku dni zaobserwowałem pulsujace "wycie" z lekkim chrobotaniem nasilajace sie wraz ze wzrostem predkosci, do tego staje sie głosniejsze podczas lekkiego pociagania kierownica w lewo. To chrobotanie wyraznie czuc pod nogami. Calość najbardziej jest odczuwalna podczas zjadu na luzie przy wiekszej predkosci. Dodam ze olej w skrzyni jest na poziomie Czy te dzwieki oznaczaja usterke skrzyni? Jesli musialbym kupic taka to lepiej uzywana czy regenerowaną?
Pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedz
			
									
									Mam pytanie odnośnie objawów kończacej sie skrzyni biegów, a dokladnie mechanizmu różnicowego. Do kilku dni zaobserwowałem pulsujace "wycie" z lekkim chrobotaniem nasilajace sie wraz ze wzrostem predkosci, do tego staje sie głosniejsze podczas lekkiego pociagania kierownica w lewo. To chrobotanie wyraznie czuc pod nogami. Calość najbardziej jest odczuwalna podczas zjadu na luzie przy wiekszej predkosci. Dodam ze olej w skrzyni jest na poziomie Czy te dzwieki oznaczaja usterke skrzyni? Jesli musialbym kupic taka to lepiej uzywana czy regenerowaną?
Pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedz
Byku21,  wątpię żeby to pomogło, pozatym w MK IV często siadają  skrzynie.  golftdi,  ile ty masz przejechane tym golfem?? odgłosy ze skrzyni pojawiają się w samochodach z dużym przebiegiem przynajmniej teoretycznie.  Ale wracając do tematu , jeżeli wycie skrzyni pojawia się tylko na jednym biegu to świadczy to o zużyciu pary kół zębatych tylko tego biegu, jeżeli utrzymuje się odgłos na wszystkich biegach to najprawdopodobniej padły ci łożyska wałków skrzyni ( może u Ciebie szybciej jedno padło z jednej strony) albo przekładnia główna padła, a na zimnym silniku też słychać ten dźwięk?? Jeżeli słychać go tylko na rozgrzanym to może pierścienie synchronizatora ci biją.  Ale wydaje mi się że bardziej łożyska. 
			
									
									wlasnie stuknelo 200tys  
   moje 50 - tyle wiem
co w takiej sytuacji sie robi? mozna to naprawiac czy raczej szukac uzywanej?
			
													co w takiej sytuacji sie robi? mozna to naprawiac czy raczej szukac uzywanej?
					Ostatnio zmieniony śr cze 24, 2009 07:23 przez golftdi, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									byłem dzis u mechanika i mowi ze nie pasuje mu to na skrzynię. Twierdzi ze moze przegub  wewnetrzny i/lub łozysko. Ale wycie jest a przeguby chyba nie wyją co? 
Dodam ze czasami podczas parkowania tyłem i jednoczesnym skrecie w lewo cos dosc mocno strzeli (puknie) na wyskoksci skrzyni... Umowilem sie na piatek, beda spawdzac co i jak
			
									
									Dodam ze czasami podczas parkowania tyłem i jednoczesnym skrecie w lewo cos dosc mocno strzeli (puknie) na wyskoksci skrzyni... Umowilem sie na piatek, beda spawdzac co i jak
- ziolo115
 - Ma gadane

 - Posty: 248
 - Rejestracja: wt kwie 18, 2006 14:12
 - Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
 - Kontakt:
 
jesli wycie występuje na luzie a na dodatek przy wciśniętym sprzsegle to nic poza mechanizmem roznicowym nie  pracuje w skrzyni wtedy  , jedna  z przyczyn  tego moze być tez uszkodzone łozysko  stożkowe  to przy połosi napędowej   lub sam  mechanizm, róznicowy. natomiast ja obsrtawiał bym   ze to jest łozysko koła przeniego   któreś  poleciało. miałem dokładnie tak samo w priimerze ojca niedwno   ze przy delikatnym bujnięciu  kierownica  wycie nasilało sie   tak ze narazie zostaw  skrzynie w spokoju  a sprawdz łozyska kół 
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości



